Als ze deze groep bij elkaar kunnen houden met nog wat erbij zou je met sprankelender voetbal kampioen kunnen worden, even afhankelijk wat de anderen gaan doen op de transfermarktquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
keer een jaartje tweede worden met sprankelend en volop aanvallend voetbal zou ik niet erg vinden.
Ik zie PSV zich niet significant versterken, eerder verzwakken. Maar wat betreft attractief voetbal zal gebrek aan creativiteit op het middenveld een probleem voor Ajax blijven. Misschien wisselt een nieuwe trainer Gudelj voor Sinkgraven of uiteindelijk Nouri... Een Bosz zie ik dat nog wel doen, alle andere kandidaten niet. Zelf verwacht ik op de korte termijn ook niet superveel van beiden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze deze groep bij elkaar kunnen houden met nog wat erbij zou je met sprankelender voetbal kampioen kunnen worden, even afhankelijk wat de anderen gaan doen op de transfermarkt
Zeker welquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft dit jaar al een goede stap gezet, dat kan niet ontkend worden.
PSV zal veel wisselingen in de selectie krijgen ja. Paar bankzitters die gaan vertrekken en ik zie een De Jong en Bruma daar ook wel weggaan. Dus eigenlijk moet Ajax ze wel de baas kunnen zijn volgend jaar, want ik zie bij ons niet heel veel spelers vertrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zie PSV zich niet significant versterken, eerder verzwakken. Maar wat betreft attractief voetbal zal gebrek aan creativiteit op het middenveld een probleem voor Ajax blijven. Misschien wisselt een nieuwe trainer Gudelj voor Sinkgraven of uiteindelijk Nouri... Een Bosz zie ik dat nog wel doen, alle andere kandidaten niet. Zelf verwacht ik op de korte termijn ook niet superveel van beiden.
Maar Ajax heeft dit jaar al een goede stap gezet, dat kan niet ontkend worden.
Nu is je kans om weg te lopen van ze . Iets wat ze verzuimt hebben de afgelopen jaren . Nu kan je voor het seizoen begint je al zeker ''kopen'' voor in ieder geval een volgende titelquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zal veel wisselingen in de selectie krijgen ja. Paar bankzitters die gaan vertrekken en ik zie een De Jong en Bruma daar ook wel weggaan. Dus eigenlijk moet Ajax ze wel de baas kunnen zijn volgend jaar, want ik zie bij ons niet heel veel spelers vertrekken.
PSV heeft wel weer wat vet op de botten, itt twee jaar terug.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu is je kans om weg te lopen van ze . Iets wat ze verzuimt hebben de afgelopen jaren . Nu kan je voor het seizoen begint je al zeker ''kopen'' voor in ieder geval een volgende titel
Ik geloof daar niet zo in, uiteindelijk blijven ze toch wel bij elkaar in de buurt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu is je kans om weg te lopen van ze . Iets wat ze verzuimt hebben de afgelopen jaren . Nu kan je voor het seizoen begint je al zeker ''kopen'' voor in ieder geval een volgende titel
Die gerichte aankopen zijn vaak het probleem.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in, uiteindelijk blijven ze toch wel bij elkaar in de buurt.
Weglopen gebeurt alleen als je begroting structureel veel hoger is, zie een PSG in Frankrijk. Al vind ik wel dat Ajax volgend jaar dan ook kampioen moet worden als ze deze groep bij elkaar houden met wat gerichte aankopen
Er hoeft niet heel veel bij opzich.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:13 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Die gerichte aankopen zijn vaak het probleem.
Ik denk dat er deze zomer ook zeker 2 basisspelers weggaan, dus dan wordt t alweer lastig voor Overmars..quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er hoeft niet heel veel bij opzich.
Alleen een back-up linksback en spits eigenlijk.
Wie dan? Ik zie eigenlijk niemand die goed genoeg is voor het buitenland. Klaassen zou wel mee kunnen en Bazoer zal ongetwijfeld interesse voor zijn maar die vinden volgens mij zelf dat ze niet zo nodig weg hoeven. Denk dat ze allebei nog minstens een seizoen mee kunnen. Mocht er wel iemand vertrekken dan zou je eventueel Ziyech kunnen halen als die dan nog beschikbaar is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat er deze zomer ook zeker 2 basisspelers weggaan, dus dan wordt t alweer lastig voor Overmars..
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat er deze zomer ook zeker 2 basisspelers weggaan, dus dan wordt t alweer lastig voor Overmars..
Milik kan zomaar weg gaan, Klaassen ook, als Real bijvoorbeeld een topkeeper koopt gaat er gewoon veel schuiven, en is Cillessen weg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren.
Had anders geweest als Nederland had meegedaan aan het EK.
Waarom zou Real een topkeeper kopen? Die hebben ze alquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Milik kan zomaar weg gaan, Klaassen ook, als Real bijvoorbeeld een topkeeper koopt gaat er gewoon veel schuiven, en is Cillessen weg.
Klaassen wil nog niet weg. Alleen Milik gaat misschien weg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Milik kan zomaar weg gaan, Klaassen ook, als Real bijvoorbeeld een topkeeper koopt gaat er gewoon veel schuiven, en is Cillessen weg.
Loos dan Gudeljquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:51 schreef PicoMMP het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Klaassen? Zelfde geldt voor Bazoer. Als je voor zulke spelers kunt cashen, pak dat geld. Ziyech erbij en een goede cvm en je hebt dan met Gudelj gewoon echt een prima middenveld. Met Nouri en Van de Beek achter de hand.
Ten eerste zei ik al bijvoorbeeld, en ten tweede is Navas geen topkeeper.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou Real een topkeeper kopen? Die hebben ze al
Wat een onzin, alsof er geen andere goede jonge keepers zijn. Als je op Manchester doelt.. Tja, als Van Gaal er nog zit dan zou het misschien kunnen maar ik zie eerder een Bernd Leno of Alphonse Areola naar een topclub gaan. Als Jasper zich kon bewijzen op het EK of in de CL was het een heel ander verhaal geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen danquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:54 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ten eerste zei ik al bijvoorbeeld, en ten tweede is Navas geen topkeeper.
Gudelj is momenteel de beste speler van Ajax.quote:
Als dat al zo is, zegt dat meer over de 10 anderen dan over Gudelj. Buiten dat is Ajax na de winterstop wel meer een spelletje gaan spelen wat hem ligtquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gudelj is momenteel de beste speler van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |