Ik herkende hem nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Herken je de Calvé pindakaas uitspraak niet of vond je m niet grappig?
Ja maar dat valt zo zwaar op de maagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Brinta met klonten? Ik maak het zo dik klaar dat het een grote klont is waardoor nog dikkere klonten niet meer mogelijk zijn.Ben ze iig nog nooit tegengekomen.
Volgens mij niet eensquote:
said no one everquote:
Wil geen TTIPquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Kurovski het volgende:
ff petitie online tekenen voor dat TIPP-referendum he.
hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 300 schuld had maar t is 676gewoon niet fijn
Ja klopt, maar vind ik wel fijn soms.quote:
Nu insinueer je dat we dat niet allang gedaan hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Kurovski het volgende:
ff petitie online tekenen voor dat TIPP-referendum he.
Nee, dat heb ik ook als ik er te veel doorheen gooi. En dan gooi je uiteindelijk de bodem weg wat net beton isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vind ik wel fijn soms.Maak ook al relatief weinig, anders kan ik de helft weggooien, want krijg op een gegeven moment geen hap meer door mijn keel.
dit waardeer ik welquote:
ff die peitie ondetekenen dan dat er eventueel een referendum komt. Heeft men lak aan denk ik, maar ik doe wat ik kan.quote:
leg me niet constant woorden in de mond hampelquote:Op dinsdag 3 mei 2016 03:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, een gast die zijn piel in zo veel mogelijk kutjes weet te krijgen wordt gezien als een held en een meisje dat evenveel geniet van seks en net zoveel piemels heeft gezien als die gast kutjes wordt gezien als een goedkope afgedankte hoer?!??
Hypocrisie ten top
Nee. Niet zo para he Chai. Ik geef het alleen aan voor het geval dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu insinueer je dat we dat niet allang gedaan hebben.
Oh dat had ik al gedaan, idd. Maar goed, als je alles een beetje volgt weet je toch dat het er wel gaat komen in wat voor vorm dan ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff die peitie ondetekenen dan dat er eventueel een referendum komt. Heeft men lak aan denk ik, maar ik doe wat ik kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |