Ja, dan had je moeten verhuizen voordat je je baan had aap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het ook wel mooi daar, maar ja, baan he
randstadquote:
getint persoon aap noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan had je moeten verhuizen voordat je je baan had aap.
Toen had ik toch geen geld om te verhuizen :$quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan had je moeten verhuizen voordat je je baan had aap.
Mja, verhuizen naar andere kant van t land doe je niet zo snel...
Kanovinniequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
randstad
[..]
getint persoon aap noemen
dit vindt kanovinnie niet leuk
jij kijkt zeker met je handenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:58 schreef Elan het volgende:
Voelen vrouwen het als je naar hun kont kijkt ofso
Kaneel getint? Hehehehehequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
randstad
[..]
getint persoon aap noemen
dit vindt kanovinnie niet leuk
Ohhh, ja toen het met Tchock uitging heb ik er nog wel aan gedacht om naar Brabant te verhuizen. Want dichterbij Wageningen en familie en alles, maar toen had ik echt 3 maanden mn huisquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen had ik toch geen geld om te verhuizen :$
hij post zelfs in de GYM SC dus Ties is een eckte eckte.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Ties ook sport. Denk je dat hij jou gaat inhalen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij post zelfs in de GYM SC dus Ties is een eckte eckte.
sked vind ik maar een raar figuurquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]over eckte eckte gesproken
Waar is Sked?
Natuurtalent?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groepssporten kun je beter apart doen, en dingen als ringen enzo kan gewoon samen.
Turnen vond ik SUPER leuk altijd.
Ja, dat ook. Kijken waar zij werk kan krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja toen het met Tchock uitging heb ik er nog wel aan gedacht om naar Brabant te verhuizen. Want dichterbij Wageningen en familie en alles, maar toen had ik echt 3 maanden mn huis. Dacht ja, zoveel geld in gestopt.. wil niet dat dat voor niks is geweest
. En voor mij sowieso beter om maar eventjes te wachten tot ik klaar ben met studie. Bij jou ook, iig met Lokje?
Brabantquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kaneel getint? Hehehehehe
[..]
Ohhh, ja toen het met Tchock uitging heb ik er nog wel aan gedacht om naar Brabant te verhuizen. Want dichterbij Wageningen en familie en alles, maar toen had ik echt 3 maanden mn huis. Dacht ja, zoveel geld in gestopt.. wil niet dat dat voor niks is geweest
. En voor mij sowieso beter om maar eventjes te wachten tot ik klaar ben met studie. Bij jou ook, iig met Lokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |