SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Paranoten, cashew, amandelen, hazelnotenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
welke noten? ik moet noten leren eten, maar vind er zoveel niet echt lekker
Van die paranoten mag je er niet te veel hebben toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
x
[..]
Paranoten, cashew, amandelen, hazelnoten
Paranoten zijn echt lekker. Brainfood. Wel duur
En verder, tsja. ongezouten cashews zijn ook wel goed opzich. Die vind je vast wel lekker toch?
Niet meer dan 5/6 per dag geloof ik neequote:Op maandag 2 mei 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Van die paranoten mag je er niet te veel hebben toch?
En cashew, nahhh, misschien. Weet niet eigenlijk
Zo'n gedoe johquote:Op maandag 2 mei 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Hazel vind ik denk ik het lekkerst. Vooral als je erbij de charme van het zelf kraken hebt.
vroeger altijd van die pinda's open maken, maar ze vervolgens niet etenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Hazel vind ik denk ik het lekkerst. Vooral als je erbij de charme van het zelf kraken hebt.
Vond laatst shampoo in de kast met arganoliequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond laatst shampoo in de kast met arganolie
Gelijk weggegooid natuurlijk
MINDER MINDER MINDER
oh nee ik ben ook niet bang dat ik aan kom. maar dacht dat het niet goed was als je er veel at.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar kom je toch nooit aan Sof. Die noten zijn zo rijk aan shit dat je er al snel vol gevoel van krijgt
Klopt. Kan je haar uitvallenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee ik ben ook niet bang dat ik aan kom. maar dacht dat het niet goed was als je er veel at.
lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef Elan het volgende:
Vandaag munt gehaald bij Turk Inso.
Grote kan maken met witte thee, genot hoor.
Doe je het op zn marrokaans maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef Elan het volgende:
Vandaag munt gehaald bij Turk Inso.
Grote kan maken met witte thee, genot hoor.
Ik vertrouw geen vrouwen die graag noten krakenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat is juist leuk.
Net als pinda's pellen. Ik ben dol op prutsen aan eten.
Ja klopt en zo'n grote bos kost maar 50 cent daarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
is ook lekker door groente/fruitshake
Al die marocs moeten toch vies diabetes hebben johquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe je het op zn marrokaans maken?
(lees: suiker voor de hele dag erin?)
Zijn ook geloof ik 3e land in wereld als het daarom gaatquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die marocs moeten toch vies diabetes hebben joh
ja lekker manquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja klopt en zo'n grote bos kost maar 50 cent daar
Nee man eet überhaupt geen onnatuurlijke suikers meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe je het op zn marrokaans maken?
(lees: suiker voor de hele dag erin?)
Baklava ook vies zoet toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die marocs moeten toch vies diabetes hebben joh
Turksquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Baklava ook vies zoet toch.
Of is dat weer Turks
Ik ook niet eigenlijk, al lang niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man eet überhaupt geen onnatuurlijke suikers meer eigenlijk.
Enige suikers komen uit fruit, bananen en zo
ja gaat nog niet echt goed bij mij hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Iedereenhier healthy life aan het aannemen koekoek
Alleen drank nog. Al zijn dat ook geen echte geraffineerde suikers.quote:
Ik cheat alleen af en toe nog bij avondeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gaat nog niet echt goed bij mij hoor
dan denk ik: ohhh jaa ik ga gezonder leven, hm maar eerst al dit snoep opeten, want stel je voor dat ik dat dan stiekem ga eten.
Dus dan eet ik alles op
Twee dagen later in de supermarkt: oohh ik heb zin in chocoladeen dan pak ik chocolade
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
dan denk ik: ohhh jaa ik ga gezonder leven, hm maar eerst al dit snoep opeten, want stel je voor dat ik dat dan stiekem ga eten.
Dus dan eet ik alles op
Twee dagen later in de supermarkt: oohh ik heb zin in chocoladeen dan pak ik chocolade
Vrouwen hebben excuus voor chocola en chips eens per maand.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus dan eet ik alles op
Wat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik cheat alleen af en toe nog bij avondeten.
Toch 1-2 keer per week nog take awayquote:
Take away hoeft niet heel ongezond te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toch 1-2 keer per week nog take away
Niet zo heel gezond.
Maar ja, soms lui
Ja vind ik wel, ik snap niet waarom, maar heb daar dan zo'n zin in, moet het wel kopen danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen hebben excuus voor chocola en chips eens per maand.
Vaak wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Take away hoeft niet heel ongezond te zijn natuurlijk
Oh nouja, als je de rest van de dag en week goed eet, maakt het niet uit toch. Tenzij je vies vet en veel eet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo heel gezond.
Maar ja, soms lui
Mist vaak groenten. Ook met Thais of Indiaas ofzoquote:
Merk wel echt dat ik niet meer genoeg heb aan iets kleins als ik bijv patat bestel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nouja, als je de rest van de dag en week goed eet, maakt het niet uit toch. Tenzij je vies vet en veel eet.
Vies vet maakt me niet uit opzichquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nouja, als je de rest van de dag en week goed eet, maakt het niet uit toch. Tenzij je vies vet en veel eet.
dat heb ik gemerkt jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merk wel echt dat ik niet meer genoeg heb aan iets kleins als ik bijv patat bestel.
Dan eet ik wel gewoon meteen voor 10 euro weg
quote:
ohquote:
Ja, das wel een van de gezondere.quote:
Gewoon patatje oorlog met kroketjequote:
Dat eet ik dus echt nooit.quote:
we waren in de stad en ik had honger dus we gingen friet eten en ik kon het niet allemaal op, dus ging fokkie alles opeten en hij had al best veelquote:
Ik ben er echt dol op.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt nooit.
Wordt daar altijd zo smerig ziek van.
Altijd overgeven die nachtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er echt dol op.
Vooral babi dingetjes.
Nee idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon patatje oorlog met kroketje
Niet heel bijzonder veel toch?
Jij hebt ook wel een hele kleine maag verderquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
we waren in de stad en ik had honger dus we gingen friet eten en ik kon het niet allemaal op, dus ging fokkie alles opeten en hij had al best veel
bah nee dat eet ik nooit, word daar altijd misselijk vanquote:
dat verhaal is niet eens echt gebeurd hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee idd.
Dacht ff aan wietparkiet verhaal met die koude kroketten
Jij eet ook wel beetje als een muisjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
we waren in de stad en ik had honger dus we gingen friet eten en ik kon het niet allemaal op, dus ging fokkie alles opeten en hij had al best veel
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een hele kleine maag verder
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij eet ook wel beetje als een muisje
Als je kleine patat al niet op kan
quote:
jammer sofquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:18 schreef supersof het volgende:
ben niet aangenomen bij stageplaats waar ik laatst sollicitatie had
maar wel nieuw gesprek al gepland met een nieuwe plaats
Heb je al eens vitaminepillen overwogen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo heel gezond.
Maar ja, soms lui
quote:
Jammerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:18 schreef supersof het volgende:
ben niet aangenomen bij stageplaats waar ik laatst sollicitatie had
maar wel nieuw gesprek al gepland met een nieuwe plaats
Zondag patatdag tochquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
WOW, ik schreef 1-2 keer per week.
Zoveel cheat ik ook weer niet.
Moest maand zijn.
ja die stuurden me vandaag een mail dat ze al genoeg mensen hadden en toen ging ik voicemail luisteren en hadden ze gebeld dat die mail een foutje was en dat ik moest terug bellen.quote:
Mwah weet niet. 1x pw kan in principe prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee elke week ongezond vind ik te veel.
Ohhhh nicequote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die stuurden me vandaag een mail dat ze al genoeg mensen hadden en toen ging ik voicemail luisteren en hadden ze gebeld dat die mail een foutje was en dat ik moest terug bellen.
Dus dat ga ik morgen doen
Zou alleen niet weten waaromquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet niet. 1x pw kan in principe prima.
quote:
ja beetje collegaquote:
Sommige mensen hebben die behoeftequote:
Is toch niet veelquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]En altijd zeggen. Ja maar 3/4 keer pw take away
Elke avond
Eten halen![]()
![]()
![]()
quote:
Kan geen dm inlezen weet je toch schat .quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja beetje collega
waarom heb je nog steeds niet mn dm beantwoord elan
Ken ook wel mensen die een brood per dag eten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Sommige zaten gewoon aan 20 boterhammen per dag ofzo en beweerde bij hoog en laag dat dat gewoon normaal was
Bij mijn opa en oma gingen er ook veel broden doorheen hoor. Maar mijn vader en oom aten gewoon echt veelquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond dat brood topic wat ik laatst tegenkwam op fok wel heel bizar. Was iets van 10 jaar geleden hoeveel brood je per dag at
Sommige zaten gewoon aan 20 boterhammen per dag ofzo en beweerde bij hoog en laag dat dat gewoon normaal was
oke zal ik wel doen danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan geen dm inlezen weet je toch schat .
Stuur gwn PM dan als belangrijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |