Jaquote:Op maandag 2 mei 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je een foto van mijn poes?
Wat een baasquote:Op maandag 2 mei 2016 21:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo doet Johan me aan deze man denken
Quintygodin
WWIII komt binnenkort uitquote:Op maandag 2 mei 2016 21:18 schreef Evertjan het volgende:
hoop WWII films op tv heeft dat een reden?
NEEquote:Op maandag 2 mei 2016 21:19 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben bang dat we de tuc geit niet meer terug gaan zien
Huhquote:Op maandag 2 mei 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VI is bezig, kap eens met storen. Idijood.
#ripquote:Op maandag 2 mei 2016 21:19 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben bang dat we de tuc geit niet meer terug gaan zien
liever niet. Toch veel leuker als je zelf speelt in eigen huisquote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:20 schreef timmmmm het volgende:
Zou ie een beetje een lekkere moeder hebben?
FPquote:Op maandag 2 mei 2016 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
De krant lezen, als je de FP hiero hebt__!
gilf it upquote:Op maandag 2 mei 2016 21:20 schreef timmmmm het volgende:
Zou ie een beetje een lekkere moeder hebben?
10/10 zou gevenquote:Op maandag 2 mei 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ [url=http://media.vanityfair.com/photos/571da804f54f975736dbd1e7/master/w_768/ep601_publicity_still_11_00154954_a[1].jpeg]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ [url=http://media.vanityfair.com/photos/571da804f54f975736dbd1e7/master/w_768/ep601_publicity_still_11_00154954_a[1].jpeg]afbeelding[/url] ]
Beter vanavond al, stel ze voor dat ze per ongeluk verliezen zaterdag.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
liever niet. Toch veel leuker als je zelf speelt in eigen huis
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Patrick Kluivert mist een goed stel hersens. Dat is het probleem.
Hier begrijpt natuurlijk niemand iets vanquote:Op maandag 2 mei 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
De laatste keer dat David Endt iets fatsoenlijks zei was Finn op het einde vamn lit,mamnen.
Watr is dersken toch weer negatief.
De laatste keer dat jij iets fatsoenlijks zei kunnen we ons niet eens meer herinneren.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
De laatste keer dat David Endt iets fatsoenlijks zei was Finn op het einde vamn lit,mamnen.
Wat zeg je?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
uh okquote:Op maandag 2 mei 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
Pleonasme. Mislukte spits van Blauw Wit.quote:
Verlaat?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:23 schreef Baconbus het volgende:
Opvolgers van De Boer zijn See'tje, Patje of Frankie
Doe het dan subtiel.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Kluivert is te druk bezig met mensen doodrijden
het is de vervanging van de Intertoto Cupquote:Op maandag 2 mei 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die play-offs gaan toch nergens over.
De winnaar daarvan gaat er de eerstvolgende ronde toch weer uit
Nog zo één. De open auto-deurenquote:Op maandag 2 mei 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
Kluivert kan zich beter op de NASCAR gaan richten
Nou ja, ik zou helemaal geen mensen doodrijden. Hoe rij je iemand subtiel dood eigenlijk?quote:
Staan ze in mei te feesten zodat ze zich in juli voor lul kunnen zetten voor volk en vaderlandquote:Op maandag 2 mei 2016 21:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is de vervanging van de Intertoto Cup
Derksen is echt niet meer serieus te nemen. Heb het een tijdje gedaan. Hopeloos geval.quote:
This is the Endt ipv Fin.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier begrijpt natuurlijk niemand iets van
We ?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij iets fatsoenlijks zei kunnen we ons niet eens meer herinneren.
zo denken wij nou ook over jouquote:Op maandag 2 mei 2016 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen is echt niet meer serieus te nemen. Heb het een tijdje gedaan. Hopeloos geval.
nee hoor, die verliespartijenreeks van Feyenoord was om van te genietenquote:
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
We ?
Vanwaar de aanval op mij steeds ? Doe ik dat tegen andere users
Doe eens normaal joh, paardenlulquote:Op maandag 2 mei 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij iets fatsoenlijks zei kunnen we ons niet eens meer herinneren.
Jaarbeursbekerquote:Op maandag 2 mei 2016 21:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is de vervanging van de Intertoto Cup
Heb genoten van alles behalve Groningen.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze Eredivisiejaargang in z'n totaliteit
Stop met deze actquote:Op maandag 2 mei 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb genoten van alles behalve Groningen.
Ach laat ik maar zwijgen.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou helemaal geen mensen doodrijden. Hoe rij je iemand subtiel dood eigenlijk?
Netto natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik zou investeren in een club zou ik ook niet van Geel aankopen laten doen met mijn geld.
Daar heb je de volgende.quote:
nogmaals jij zit ons dwarsquote:Op maandag 2 mei 2016 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je de volgende.
Nogmaals wat zit jullie geniale FOK!kers dwars. Laat me niet wegpesten door jullie. |Dat is misschien het probleem.
https://maartentrompadvoc(...)an-kluivert-vertelt/quote:Op maandag 2 mei 2016 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach laat ik maar zwijgen.
Te dicht bij. Doe stoer.
Voorbeeldenquote:
je bent irritant aanwezigquote:Op maandag 2 mei 2016 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je de volgende.
Nogmaals wat zit jullie geniale FOK!kers dwars. Laat me niet wegpesten door jullie. |Dat is misschien het probleem.
Eind 70quote:Op maandag 2 mei 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook al weer? Jaren '80/'90?
Ga lekker met en DM-en ofzo, ik heb er echt geen zin in hier de grote tongbashshow van te makenquote:
leicester scoutquote:Op maandag 2 mei 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik zou investeren in een club zou ik ook niet van Geel aankopen laten doen met mijn geld.
Nogmaals. Waarom. En ik wil je wel op of via PM te woord staanquote:
Die kunnen er he-le-maal niks van als het ergens om gaatquote:Op maandag 2 mei 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat Utrecht die plee offs maar winnen.
Liever niet PECquote:Op maandag 2 mei 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat Utrecht die plee offs maar winnen.
De rest ook niet, dat scheelt.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kunnen er he-le-maal niks van als het ergens om gaat
Behalve tegen Ajax.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kunnen er he-le-maal niks van als het ergens om gaat
Om te kotsen, Baudetquote:Op maandag 2 mei 2016 21:38 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Harm Edens (Paxcon kijkt)
Filemon Wesselink
Thierry Baudet
Faiza Oulahsen
Hans van Baalen
Olaf Koens
Boeiende tafelquote:Op maandag 2 mei 2016 21:38 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Filemon Wesselink
Thierry Baudet
Faiza Oulahsen
Hans van Baalen
Olaf Koens
Die Harm Edens kan me niet bekorenquote:Op maandag 2 mei 2016 21:38 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Filemon Wesselink
Thierry Baudet
Faiza Oulahsen
Hans van Baalen
Olaf Koens
ik vind olaf koens wel tofquote:Op maandag 2 mei 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Harm Edens kan me niet bekoren
Net als de rest van de gasten
Aad300quote:Op maandag 2 mei 2016 21:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wie zou je in zijn plaats willen hebben als hij dood zou gaan?
Dikke ovetrslaanquote:Op maandag 2 mei 2016 21:38 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Filemon Wesselink
Thierry Baudet
Faiza Oulahsen
Hans van Baalen
Olaf Koens
Helemaal mee eens. Iedereen die vent aanbidden. Kijk mij eens leuk doen want ik sta bovenaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
Ranieri wil de sympathieke trainer spelen. te erg. Gaat naar zijn 96 jarige moeder in Italië als ie in Engeland kampioen kan worden. Oh wat zijn we toch gewoon. Ga het bijnna Leicester niet gunnen door zo'n clown.
Voor Italianen zijn moeders heilig.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
Ranieri wil de sympathieke trainer spelen. te erg. Gaat naar zijn 96 jarige moeder in Italië als ie in Engeland kampioen kan worden. Oh wat zijn we toch gewoon. Ga het bijnna Leicester niet gunnen door zo'n clown.
Imca Marinaquote:Op maandag 2 mei 2016 21:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wie zou je in zijn plaats willen hebben als hij dood zou gaan?
Stop met je actquote:Op maandag 2 mei 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij hier voor garant staat ga ik kijken
Heb ik ook met De Graafschap en Heerenveen. Wordt er verteld dat we ze leuk moeten vinden. Dan ben ik al tegen ze.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Iedereen die vent aanbidden. Kijk mij eens leuk doen want ik sta bovenaan.
Ik heb er niks mee. Als je wint, kan je wel leuk doen ja, as ie verliest is het een paardenlul. Dan heb ik liever een van Gaal, die is gewoon altijd zichzelf. Ook al is het dan een lul
Mijn vader komt uit Sicilië.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Voor Italianen zijn moeders heilig.
Van Gaal doet net zo goed leuk als ie bovenaan staat.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Iedereen die vent aanbidden. Kijk mij eens leuk doen want ik sta bovenaan.
Ik heb er niks mee. Als je wint, kan je wel leuk doen ja, as ie verliest is het een paardenlul. Dan heb ik liever een van Gaal, die is gewoon altijd zichzelf. Ook al is het dan een lul
Van die zogenaamd sympathieke mannen heb ik sowieso niks mee. Ik noem een Ron Jans.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook met De Graafschap en Heerenveen. Wordt er verteld dat we ze leuk moeten vinden. Dan ben ik al tegen ze.
Nee joh, dan blijft het die zelfgenoegzame, arrogante paardenlul die we nu ook zien. Ja, met een andere insteek, maar dat is logischquote:Op maandag 2 mei 2016 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Gaal doet net zo goed leuk als ie bovenaan staat.
Sinds wanneer koester jij zo'n haat jegens mijquote:Op maandag 2 mei 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is het een stuk gezelliger in het Pauw topic.
Ja. Hij heeft alleen de luie genen overgenomen.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oh, dus je bent een halve Italiaan?
Sorry, ik ga weer lief doenquote:Op maandag 2 mei 2016 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinds wanneer koester jij zo'n haat jegens mij
Je vriendin vindt een tongbash van mij anders wel lekker.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga lekker met en DM-en ofzo, ik heb er echt geen zin in hier de grote tongbashshow van te maken
Niks mis mee toch ? werkenquote:Op maandag 2 mei 2016 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft alleen de luie genen overgenomen.
man man manquote:Op maandag 2 mei 2016 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je vriendin vindt een tongbash van mij anders wel lekker.
De Hagenees komt weer in hem naar boven.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinds wanneer koester jij zo'n haat jegens mij
moe je n koek?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je Feyenoord weleens zien spelen haha
Ron Jans wordt niet algemen leuk gevonden. Voor mij wel. Zou smelten in z'n boeken en platenkast.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van die zogenaamd sympathieke mannen heb ik sowieso niks mee. Ik noem een Ron Jans.
Die van Cambuur vorig jaar vond ik dan weer wel vermakelijk op zich
Niet allemaal :quote:Op maandag 2 mei 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zichzelf geniaal vinden zijn vaak nogal dom.
Jij bent raar. Ga rukken op hugo Borst danquote:Op maandag 2 mei 2016 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ron Jans wordt niet algemen leuk gevonden. Voor mij wel. Zou smelten in z'n boeken en platenkast.
Yep. Vandaar m'n good looks van pa en het geweldige karakter van moeke. De actrisequote:Op maandag 2 mei 2016 21:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oh, dus je bent een halve Italiaan?
Gedisst worden door Haags.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rot zelf op, spaghetti vreter.
Jij de lange tenen van de oer-Hollander.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft alleen de luie genen overgenomen.
Ik heb dit hele interview zojuist bekeken.quote:
Er is niks leuks op volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2016 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog op blijf voor Pauw.
Wat ga jij kijken dan?
Moordenaar.quote:
*actricequote:Op maandag 2 mei 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Vandaar m'n good looks van pa en het geweldige karakter van moeke. De actrise
Verklaar deze persoonlijke aanval weer eens nader.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent raar. Ga rukken op hugo Borst dan
Ik vind je wat aan de chagrijnige kant vandaag timmie.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Donder nou eens lekker op met die teringzooi
?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben een chagrijnig mensquote:Op maandag 2 mei 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je wat aan de chagrijnige kant vandaag timmie.
Boeken, tijdschriften, kwisjesquote:
te lui om het te verbeteren. Het mierenneuken laat ik aan de azijnzeikers over.quote:
JA IK EDIT MN POST TOCH OOK JOHquote:Op maandag 2 mei 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snapte wel waar je op doelde harry.
Ik ben niet zo dom als Caland.
Huh? CHAGGIEquote:Op maandag 2 mei 2016 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Je viel de Graafschap aan. Lulquote:Op maandag 2 mei 2016 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verklaar deze persoonlijke aanval weer eens nader.
letters zijn te kleinquote:Op maandag 2 mei 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
Oei. Had toch wel verwacht dat Derksen iets beter kon voorlezen.
Net als Harry Mühlich. Vreselijke schrijvers met een sigaar op pijp.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat Derksen luisterboeken in gaat spreken. Lekker je polsen doorsnijden van ellende
Hij klinkt een beetje als Meneer de Uil die de krant voorleest. Kreeg flashbacks naar vroeger.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat Derksen luisterboeken in gaat spreken. Lekker je polsen doorsnijden van ellende
heb je weer verloren van de fles??quote:Op maandag 2 mei 2016 21:55 schreef tong80 het volgende:
Waar gaat dit over. Het is de gruwelijke Johan Derksen show. Ik begrijp nu de haat tegen hem van velen en de vele afhakers.
Besteed aandacht aan werkelijk goede boeken.
sigaar op pijpquote:Op maandag 2 mei 2016 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als Harry Mühlich. Vreselijke schrijvers met een sigaar op pijp.
Gelukkigquote:Op maandag 2 mei 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties was aan het sporten en doet nu de afwas
Niks aanval. Ik heb niks met ze. Maar dat rechtvaardigt jou ,met je ontzettende wijsheid op de man te spelenquote:
Zeker weten. Pfff opgelucht.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkigzeg maar dat GGMM, Lavenderr, Karina en ik heel ongerust waren.
Ik ga naar OJ Simpson kijken. De film dan.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:57 schreef Evertjan het volgende:
ik schakel door naar AMC en Fear the Walking Dead
Walking Deadquote:Op maandag 2 mei 2016 21:57 schreef Evertjan het volgende:
ik schakel door naar AMC en Fear the Walking Dead
Dan noemen we het Zwagerman's en Wim Brands hun doorsnee-boekje.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:55 schreef timmmmm het volgende:
The Naked Gunquote:Op maandag 2 mei 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga naar OJ Simpson kijken. De film dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |