Quequote:
Bby jij toch nietquote:Op maandag 2 mei 2016 22:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben hier nog maar net en dan zeg je dit
TRquote:Op maandag 2 mei 2016 22:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is er met die kankerdamper in uw UI?
Niks mis met een gezonde portie kankerquote:Op maandag 2 mei 2016 22:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is er met die kankerdamper in uw UI?
IK BEN OOK 24/7 KKI MAD OUWE !!!quote:Op maandag 2 mei 2016 22:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gvd man jij zit hier echt 24/7 onzin te lullen
Bahquote:
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met een gezonde portie kanker
ONZ / Mijn ode aan kankerquote:Op maandag 2 mei 2016 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met een gezonde portie kanker
Ik geef mezelf 3 dagen. Het is echt belachelijk waar ze voor bannen tegenwoordig.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een hoink die niet geband is, dat zie je niet vaak
Hey dikke.quote:
Hey, lekkere Turkse baklava van me.quote:
En de enige die zijn vlog checken zijn FOK!kersquote:
quote:
Ja, leeft volledig in zijn eigen wereld.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de enige die zijn vlog checken zijn FOK!kers
snel mirroren op wikieaksquote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
morgen is dat filmpje verwijderd en post hij weer mee
Precies, nog labieler dan een vrouwelijke borderliner.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
braddie of de KLB SC'ers?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, leeft volledig in zijn eigen wereld.
braddie of de KLB SC'ers?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Precies, nog labieler dan een vrouwelijke borderliner.
zo voorspelbaarquote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Geef het nou geen aandacht.quote:
Dat ie niet meer actief is zegt ie ook altijd he.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de enige die zijn vlog checken zijn FOK!kers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |