quote:Op maandag 2 mei 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
TOT MORGEN ONZE BRADGOD
WE MISSEN JE NU AL
Ik heb al op zen kanaal gepost dat ie terug moet komenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je Braddie geen mail sturen om te vragen of hij terugkomt?
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze zouden zijn internet af moeten sluiten. Als bescherming tegen zichzelf. Hij maakt nu in deze vlog bekend welke usernames hij heeft (gehad): doet 'ie het weer. Gewoon te dom om dat te snappen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tbh medelijden ermee, hij post écht te veel prive info. Maybe is het maar beter dat hij weg blijft maar het zal hem altijd blijven volgen. Ik noem een ijsmeis. Maarja, dit is te serieus. Braddie doet sws een braddie.
Maak er maar overmorgen van hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
TOT MORGEN ONZE BRADGOD
WE MISSEN JE NU AL
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is dus een kwestie van niet willen?
oranjemunt10 minuten geledenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gemiddeld blijft braddie een uurtje wegquote:Op maandag 2 mei 2016 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maak er maar overmorgen van hoor.
Wordt een langertje dit.
Gelukkig. Anders moesten we potje matten en heb m'n tanden al gepoetst.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Catkiller het volgende:
Ik start een petitie om Braddie terug te krijgen in ruil voor Chloro, als je het hier mee eens bent quote dan dit bericht.
Ik snap hem niet, hij wordt al sinds ong 2007 gepest hier en toch blijft ie terugkomen en prive info postenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tbh medelijden ermee, hij post écht te veel prive info. Maybe is het maar beter dat hij weg blijft maar het zal hem altijd blijven volgen. Ik noem een ijsmeis. Maarja, dit is te serieus. Braddie doet sws een braddie.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Catkiller het volgende:
Ik start een petitie om Braddie terug te krijgen in ruil voor Chloro, als je het hier mee eens bent quote dan dit bericht.
Basiscursus internetten voor bepaalde mensen is gewenst.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zouden zijn internet af moeten sluiten. Als bescherming tegen zichzelf. Hij maakt nu in deze vlog bekend welke usernames hij heeft (gehad): doet 'ie het weer. Gewoon te dom om dat te snappen.
Beter toch. Zoenen na het tandenpoetsen is sowieso lekkerder.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Chloroform het volgende:
Gelukkig. Anders moesten we potje matten en heb m'n tanden al gepoetst.
chlo zeg eerlijk, die generation gap wordt steeds groter ofnie.quote:
Badtripbob moeten ze een overdosis geven.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Basiscursus internetten voor bepaalde mensen is gewenst.
Rip badtripbob, rip bradge rip rip rip
Masochist denk ikquote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, hij wordt al sinds ong 2007 gepest hier en toch blijft ie terugkomen en prive info posten
Kun jij niet een tumor krijgen ofzoquote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
chlo zeg eerlijk, die generation gap wordt steeds groter ofnie.
Heb jij toch mooi geluk dat je voor altijd het niveau van een 12-jarige zal houden.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
chlo zeg eerlijk, die generation gap wordt steeds groter ofnie.
Zo is dat.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Basiscursus internetten voor bepaalde mensen is gewenst.
Rip badtripbob, rip bradge rip rip rip
ik denk dat je een taart moet sturen, dan weet hij dat je het meentquote:Op maandag 2 mei 2016 23:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
oranjemunt10 minuten geleden
KOM NOU MAAR WEER OP FOK !!!
KLEINE GEKKE MONGOOL DAT JE BEN !!!!!!
DOEIIIII
JE VRIEND !!!
Ye, zowat 9 jaar lang al dus is hij bezig met FOK! aka belachelijk gemaakt worden, zowel qua username als prive.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, hij wordt al sinds ong 2007 gepest hier en toch blijft ie terugkomen en prive info posten
repost linkdump kutuserquote:
DRUKVERBAND VOOR ALS JE MOET POEPENquote:
Chroloquote:Op maandag 2 mei 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Elke keer denk ik nu aan chrrrrolo ;s gvd
Airbnbquote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef jamesdeen het volgende:
vraagje; ik woon in het buitenland en ik wil voor 1 maand naar nl komen en voor die tijd een appartement huren. kan dat legaal en zo jwz?
Neequote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef jamesdeen het volgende:
vraagje; ik woon in het buitenland en ik wil voor 1 maand naar nl komen en voor die tijd een appartement huren. kan dat legaal en zo jwz?
Ja hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef jamesdeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |