Badtripbob moeten ze een overdosis geven.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Basiscursus internetten voor bepaalde mensen is gewenst.
Rip badtripbob, rip bradge rip rip rip
Masochist denk ikquote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, hij wordt al sinds ong 2007 gepest hier en toch blijft ie terugkomen en prive info posten
Kun jij niet een tumor krijgen ofzoquote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
chlo zeg eerlijk, die generation gap wordt steeds groter ofnie.
Heb jij toch mooi geluk dat je voor altijd het niveau van een 12-jarige zal houden.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
chlo zeg eerlijk, die generation gap wordt steeds groter ofnie.
Zo is dat.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Basiscursus internetten voor bepaalde mensen is gewenst.
Rip badtripbob, rip bradge rip rip rip
ik denk dat je een taart moet sturen, dan weet hij dat je het meentquote:Op maandag 2 mei 2016 23:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
oranjemunt10 minuten geleden
KOM NOU MAAR WEER OP FOK !!!
KLEINE GEKKE MONGOOL DAT JE BEN !!!!!!
DOEIIIII
JE VRIEND !!!
Ye, zowat 9 jaar lang al dus is hij bezig met FOK! aka belachelijk gemaakt worden, zowel qua username als prive.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, hij wordt al sinds ong 2007 gepest hier en toch blijft ie terugkomen en prive info posten
repost linkdump kutuserquote:
DRUKVERBAND VOOR ALS JE MOET POEPENquote:
Chroloquote:Op maandag 2 mei 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Elke keer denk ik nu aan chrrrrolo ;s gvd
Airbnbquote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef jamesdeen het volgende:
vraagje; ik woon in het buitenland en ik wil voor 1 maand naar nl komen en voor die tijd een appartement huren. kan dat legaal en zo jwz?
Neequote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef jamesdeen het volgende:
vraagje; ik woon in het buitenland en ik wil voor 1 maand naar nl komen en voor die tijd een appartement huren. kan dat legaal en zo jwz?
Ja hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef jamesdeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |