Die goede bekende liegt tegen je.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef Bolletjesvla het volgende:
Ik hoor net van een goede bekende dat zij vorige week de belastingteruggave al op haar rekening is gestort.
Vandaag inderdaad hier ook de aanslag ontvangen via mijnoverheid.nl. Ontvangen op 4 mei met een dagtekening van 11 mei 2016. Nu nog wachten op die van mijn vrouw.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:30 schreef MyTiredFeet het volgende:
Ik heb al (elektronische) aanslagen gezien. Dagtekening 11 mei 2016.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:09 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Vandaag inderdaad hier ook de aanslag ontvangen via mijnoverheid.nl. Ontvangen op 4 mei met een dagtekening van 11 mei 2016. Nu nog wachten op die van mijn vrouw.
PS. aangifte was gedaan op 1 maart.
idemquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:30 schreef MyTiredFeet het volgende:
Ik heb al (elektronische) aanslagen gezien. Dagtekening 11 mei 2016.
Nee, was het maar een maand.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:18 schreef mrboulanger het volgende:
Is het niet zo dat je als je voor 1 mei aangiften hebt gedaan je voor 1 juni bericht hebt? Dat betekent dus dat als je tussen 1 maart en 1 mei aangiften hebt gedaan je binnen een maand je aanslag ontvangt. Dus reken maar uit. Ik heb op 28 maart mijn aangiften gedaan. Dat zou dus betekenen dat ik rond 28 juni mijn aangiften ontvang en daarna eventuele teruggaven, maar ik kan het natuurlijk fout hebben
1 week.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
gister pas bericht gekregen van definitieve aanslag, dus dat duurt nog wel paar weekjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |