Ja dat heb ik vaak gehoord/gelezen, dus dat willen we zeker doen. Dat je even jezelf kunt terugtrekken.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Privacy is heel belangrijk als je een relatie goed wil houden. Dus een muurtje is geen overbodige luxe.
Even kunnen kijken en rondhangen zonder dat je een vrolijk gezicht voor de ander moet trekken.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaak gehoord/gelezen, dus dat willen we zeker doen. Dat je even jezelf kunt terugtrekken.
"Terug".quote:Op maandag 2 mei 2016 17:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaak gehoord/gelezen, dus dat willen we zeker doen. Dat je even jezelf kunt terugtrekken.
Beide wel goed.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar wil je echt een muur, of zijn gordijnen/cubicle-achtige constructies ook prima?
Mooie OP.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:29 schreef Euribob het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve over de Muur over het Ijzeren Gordijn omdat ze soms in Turkije maar soms ook in Perzië willen zijn, omdat er brood ligt soms aan de kust van Antalya soms op een Bagdads plein.
Het moet allemaal in ene keer goed. Ik kan die druk niet aan.quote:
Ik hoorde afgelopen week iemand "Istanbul is toch de hoofdstad van Israël?" zeggen.quote:
Spannennnnnd.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
September wellicht. Even aankijken nog.
En jij wist weer niet waar Illinois en Michigan lagen ten opzichte van elkaar. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen week iemand "Istanbul is toch de hoofdstad van Israël?" zeggen.
Das een meer toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
En jij wist weer niet waar Illinois en Michigan lagen ten opzichte van elkaar. Zo hebben we allemaal wat.
Istanbul is de hooftstat van Marrokoquote:Op maandag 2 mei 2016 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen week iemand "Istanbul is toch de hoofdstad van Israël?" zeggen.
Sterker: de vraag was aan mij gericht.
Handgeschreven. Wat een klote werk.quote:
Dit is mijn gemiddelde leerling zo'n beetje.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nou wel leuke ervaringen wel op die leeftijd al. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |