Ha ha haquote:
Tong nadoenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ha ha ha
Mijn Godt
Wie ben jij? Je bent niemand. Een druppel op een gloejende kraan die overloopt.
IK SKREEUW WAT IK WIL !!!!quote:Op maandag 2 mei 2016 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom schreeuw je zo newbie ?
Wil je gehoord worden ?
Verder is KUTZOOI aan elkaar. net zoals Viola Holt en Bonnie St. Clair.
Zeg je nou dat je sylvana 'fuckable' vindt?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:48 schreef tong80 het volgende:
Heeft Sylvana Simons zich al aangesloten bij de anti-4 mei-beweging ?
Zit ze weer aan tafel bij DWDD of Pauw. Je zal denken dat ik een geintje maak. Ik ben bloed serieus. Ze werd ooit VJ omdat ze bij TMF ook een negerin moesten hebben. Een stoere ex-voetbalster, een blonde doos met dikke tieten en een ex-mis. Niks mis mee. Ze lulden de door de platenmaatschappij gesponsorde plaatjes wel aan elkaar.
[ afbeelding ]
Het probleem is echter dat deze, wel degelijk fuckable, wijven nadien niet van de kijkbuis zijn te slaan. Het is het Goede Tijden Slechte Tijden-virus.
Laat je van een rots storten, word na de cliffhanger na de zomerbreak omhoog getakeld. En je bent 20 jaar niet van de buis te slaan. Georgina, Winston, Martijn, Katja, Tatum, de zus van Katja, Reinoud, Wendy etc. Het houdt maar niet op.
[ afbeelding ]
Je zal maar toneelschool hebben gedaan of een andere theater-opleiding.
Kraak één keer een chips in een reclame en je krijgt een paar jaar Peter Lusse voor je kiezen. Johan Derksen en Hans Kraaij hebben geen schrijftalent. Behoorden bij de slechtste voetballers van hun generatie. Schreeuwen hun ongefundeerde mening van de Hilversumse daken, kennen geen schaamte en worden miljonair.
Gelukkig ben ik bescheiden. Wind me nooit ergens over op.
Als ik me wel opwind, steekt ie zijn kop op. En plas ik zittend.
Tot morgen. Enjoy.![]()
Toegegeven, ik moest eventjes lachen!quote:Op maandag 2 mei 2016 16:48 schreef tong80 het volgende:
Heeft Sylvana Simons zich al aangesloten bij de anti-4 mei-beweging ?
Zit ze weer aan tafel bij DWDD of Pauw. Je zal denken dat ik een geintje maak. Ik ben bloed serieus. Ze werd ooit VJ omdat ze bij TMF ook een negerin moesten hebben. Een stoere ex-voetbalster, een blonde doos met dikke tieten en een ex-mis. Niks mis mee. Ze lulden de door de platenmaatschappij gesponsorde plaatjes wel aan elkaar.
[ afbeelding ]
Het probleem is echter dat deze, wel degelijk fuckable, wijven nadien niet van de kijkbuis zijn te slaan. Het is het Goede Tijden Slechte Tijden-virus.
Laat je van een rots storten, word na de cliffhanger na de zomerbreak omhoog getakeld. En je bent 20 jaar niet van de buis te slaan. Georgina, Winston, Martijn, Katja, Tatum, de zus van Katja, Reinoud, Wendy etc. Het houdt maar niet op.
[ afbeelding ]
Je zal maar toneelschool hebben gedaan of een andere theater-opleiding.
Kraak één keer een chips in een reclame en je krijgt een paar jaar Peter Lusse voor je kiezen. Johan Derksen en Hans Kraaij hebben geen schrijftalent. Behoorden bij de slechtste voetballers van hun generatie. Schreeuwen hun ongefundeerde mening van de Hilversumse daken, kennen geen schaamte en worden miljonair.
Gelukkig ben ik bescheiden. Wind me nooit ergens over op.
Als ik me wel opwind, steekt ie zijn kop op. En plas ik zittend.
Tot morgen. Enjoy.![]()
ietsje overdreven misschien. Ze mag m'n balzak leeg zuigen.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je sylvana 'fuckable' vindt?![]()
Je kan hem nog hard houden terwijl je naar die kale neet kijkt?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
ietsje overdreven misschien. Ze mag m'n balzak leeg zuigen.
Zo lenig ben ik niet meer.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je kan hem nog hard houden terwijl je naar die kale neet kijkt?
De vraag is wanneer voor het eerst wordt gepijpt.quote:
Een internet plaatje.quote:
Bij dezequote:
Hoeveel centimeter heb jij eigenlijk?quote:
Ongeveer 3. Als ik diep buig is het iets meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter heb jij eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |