D66 mentaliteit.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat een doorgewinterde officier te zoeken heeft in een tweede kamer.
Die kwaliteiten kunnen veel beter benut worden. En daar zijn er al zo weinig van.
In een dergelijke positie zie ik een diplomaat toch veel meer voor elkaar krijgen.

De laatste rolde van de band in 1992. Ik mag hopen dat we voornamelijk de oudsten hebben verkocht en nu nog met het relatief nieuwere spul vliegen.quote:

Die oudste zijn onverkoopbaar, daar zat Jordanië echt niet meer op te wachten.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
De laatste rolde van de band in 1992. Ik mag hopen dat we voornamelijk de oudsten hebben verkocht en nu nog met het relatief nieuwere spul vliegen.

Waar de logica stopt begint defensie.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
De laatste rolde van de band in 1992. Ik mag hopen dat we voornamelijk de oudsten hebben verkocht en nu nog met het relatief nieuwere spul vliegen.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |