¤89, eerste klas vanaf Bad Bentheim ofzo? Dacht dat mijn ouders ¤59 hadden betaald vanaf Haren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:50 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Voor ¤89,- retour was voor ons de keus heel snel gemaakt.
(met de bus is er sowieso geen zak aan om zo'n stuk te rijden)
Vaticaans museum is erg mooi inderdaad. We hebben daar met school zo'n 8 jaar geleden wel erg lang staan wachten. Mijn opmerking destijds "godverdomme wat een rijquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer, Reichstag via internet reserveren.
Echt super gaaf uitzicht en geen uren wachtrij.
In Barcelona zijn zo denk ik ook wel dingen waar je tickets van te voren kan regelen wat je veel wachten bespaard. (Rome ook gedaan, zo relaxt, zie je die 100m lange rij bij Vaticaans museum, wandel je gewoon langs, ff 10-20min wachten in de korte rij en je bent binnen
).
Dit was voor 2 personen hè. De prijs is enorm afhankelijk van de tijd die je vertrekt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
¤89, eerste klas vanaf Bad Bentheim ofzo? Dacht dat mijn ouders ¤59 hadden betaald vanaf Haren.
Rome ook zeker mooi, maar toch eerst Barcelona. Budapest staat ook nog op het lijstje trouwens.quote:Eerste klas in zo'n Duitse IC wagon is echt![]()
Mooi dat het goed is bevallen![]()
Kun je er weer een tijdje tegenaan. Ben zelf ook niet zo van het lang in de rij staan voor bepaalde attracties. Ik wou toen ik in Rome was helemaal bovenin de Sint Pieter totdat ik de rij zag.
Rome is ook een gave stad hoor - hint hint hint
quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je zit op een LR13000?Neh, die heeft een ander display, maar die stempel komt ooit in mijn boekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LR1100'je.
Helaas maar voor 2 dagen (vandaag laatste).. morgen naar de Ardennen ergens in de buurt van Luxemburg op een 40 tons Terex playmobil kraantje met net genoeg assen om te kunnen rijden.
En post dan een tóffe pic van dat ding. Dat kranen troepie is een beetje afgezaagd inmiddels![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Sounddragon op 11-05-2016 20:18:42 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Oh dat is zeker geen gekke prijs danquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:31 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dit was voor 2 personen hè. De prijs is enorm afhankelijk van de tijd die je vertrekt.
Budapest ben ik nog nooit geweest. Berlijn staat wat dat betreft hoger op er lijstjequote:Rome ook zeker mooi, maar toch eerst Barcelona. Budapest staat ook nog op het lijstje trouwens.
Mijn plaatje doet het tenminstequote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, die heeft een ander display, maar die stempel komt ooit in mijn boekje![]()
LR1100'je.
[ afbeelding ]
Helaas maar voor 2 dagen (vandaag laatste).. morgen naar de Ardennen ergens in de buurt van Luxemburg op een 40 tons Terex playmobil kraantje met net genoeg assen om te kunnen rijden.
En post dan een tóffe pic van dat ding. Dat kranen troepie is een beetje afgezaagd inmiddels![]()
[ afbeelding ]
Dat is zeker een tof plaatjequote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
hotlinkshizzle, fikszed.quote:
Kuuuut. Hoezo nergens te verkrijgen, rest partijtje? Of had je deze liggen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef Puala het volgende:
En nu? Een gelijke partij vinden is onmogelijk. 3 soorten bestrating in 1 tuin dan maar?
Waar heb je de andere stenen dan vandaan ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef Puala het volgende:
En nu? Een gelijke partij vinden is onmogelijk. 3 soorten bestrating in 1 tuin dan maar?
Deze had ik nog liggen. Kom meer tekort dan ik dacht trouwens. Zo'n 10m2quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kuuuut. Hoezo nergens te verkrijgen, rest partijtje? Of had je deze liggen?
Uit mijn tuinquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waar heb je de andere stenen dan vandaan ?
Nee zelf gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Je had ook hulp bij het straten?
Maar ziet er netjes uit hoor
Die is t anders niet eens met mijn werk. Klaagt dat dr kattenbak/zand rol plekken minder wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zie toch echt nog een helper op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |