Ja, ze hadden te horen gekregen dat het op de natuurlijke manier niet ging lukken en daarna was ze ineens wonderbaarlijk zwanger.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:43 schreef opgebaarde het volgende:
Toen Wietze begon met voorlezen, was ik bang dat een van de kinderen overleden was maar dit is toch wel bizar
Maar een collega dacht te herinneren dat Mattie en zijn vrouw al lang bezig waren met kinderen maar dat het maar niet lukte. Kloot dat?
Hij zal er inderdaad waarschijnlijk door de medische molen achtergekomen zijn, Maar goed, ik snap gewoon niet (en ik wil het ook niet snappen) dat je zoiets flikt. Walgelijk is het.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, zoals in 90% van dit soort zaken, bek houden en als de 'andere partij' dat ook doet kan dat zomaar jaren goed gaan natuurlijk. Maar ik vermoed dat er door de vroeggeboorte en medische molen bleek dat hij niet de vader kon zijn, of het iig daardoor té heet onder haar voeten werd.
Het lukte niet op de natuurlijke manier maar voordat ze de medische molen in wilden gaan zouden ze eerst nog tijd voor zichzelf nemen. Totdat ze ineens zwanger bleek te zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:43 schreef opgebaarde het volgende:
Toen Wietze begon met voorlezen, was ik bang dat een van de kinderen overleden was maar dit is toch wel bizar
Maar een collega dacht te herinneren dat Mattie en zijn vrouw al lang bezig waren met kinderen maar dat het maar niet lukte. Kloot dat?
quote:Op maandag 2 mei 2016 09:43 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2016 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
De twee, zo bleek uit medisch onderzoek, konden niet op de natuurlijke wijze kinderen krijgen. De dj en zijn vriendin hadden onderling afgesproken dat ze niet de medische molen in zouden gaan om bij voorbeeld via hormoontherapie toch nog zwanger te worden. Hun blijdschap was dan ook buitengewoon groot toen bleek dat Mattie's vriendin toch nog op de natuurlijke wijze zwanger was geworden.
Echt bizar. Die heeft zich dus tijdens dat hele medische traject door een ander laten volpappen.
Je moet toch echt wel ziek zijn om dit te doen. Wat een bizar verhaal zeg. Vreselijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij zal er inderdaad waarschijnlijk door de medische molen achtergekomen zijn, Maar goed, ik snap gewoon niet (en ik wil het ook niet snappen) dat je zoiets flikt. Walgelijk is het.
Conscious uncouplingquote:Op maandag 2 mei 2016 09:47 schreef June. het volgende:
Ben wel benieuwd wat hij nu verder gaat doen. Uit de tekst begrijp ik een beetje dat hij haar niet ineens laat vallen maar straks toch beide hun eigen weg inslaan. Lijkt me best lastig een tweeling in je eentje.
Mjah in zijn tekst staat zelfs niet eens dat ze uit elkaar zijn, maar andere media hebben het al over ex-vriendin. Maar goed, erg lastig verhaal. Hij zal zich wel enigszins gehecht hebben aan die tweeling, dus die laat je niet zomaar vallen.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:47 schreef June. het volgende:
Ben wel benieuwd wat hij nu verder gaat doen. Uit de tekst begrijp ik een beetje dat hij haar niet ineens laat vallen maar straks toch beide hun eigen weg inslaan. Lijkt me best lastig een tweeling in je eentje.
Ouch.quote:
Er staat dat ze apart van elkaar verder gaan. Dus ja ze gaan uit elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah in zijn tekst staat zelfs niet eens dat ze uit elkaar zijn, maar andere media hebben het al over ex-vriendin. Maar goed, erg lastig verhaal. Hij zal zich wel enigszins gehecht hebben aan die tweeling, dus die laat je niet zomaar vallen.
Maar goed, er is wél een biologische vader, stel dat die toch een rol wil in het geheel sta je als Mattie zijnde vrij zwak. En dan is er nog de vraag wat Kirsten uberhaupt wil. Was het een soort van twisted 'oplossing' voor het feit dat het met Mattie niet lukte?
Ze lijken wel enorm op elkaar, die Mattie en zijn vriendin.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heeft Wietske (of hoe heettie) het beter bekeken:
[ afbeelding ]
Die van Mattie is een soort Stacy met extra tandvlees. Ook qua gedrag blijkt nu
Het is denk ik niet aan ons om daarover te oordelen. Dat vraagt hij nota bene ook nog.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij zal er inderdaad waarschijnlijk door de medische molen achtergekomen zijn, Maar goed, ik snap gewoon niet (en ik wil het ook niet snappen) dat je zoiets flikt. Walgelijk is het.
Hij heeft het ook nog eens voorgedragen op de radio? Oké ...quote:Op maandag 2 mei 2016 09:43 schreef opgebaarde het volgende:
Dat zou het drama wel compleet maken. Als Wietze (met z'n sneue trouwvideo op de radio) nu de vader bleek.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden ze trouwens niet een keer van leven geruild, Mattie en Wietze?
quote:Op maandag 2 mei 2016 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden ze trouwens niet een keer van leven geruild, Mattie en Wietze?
alleen niet zo breed uitgemeten in de media.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zo veel mensen die zeggen dat het bizar is?
Het komt regelmatig voor.
Oh ja ik zie hetquote:Op maandag 2 mei 2016 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Er staat dat ze apart van elkaar verder gaan. Dus ja ze gaan uit elkaar.
Jeetje, wat maakt dat nou uit? En alsof hij z'n eigen naam heeft bedacht.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:02 schreef TUFKAL het volgende:
We hebben het nu allemaal over mevr Mattie, maar Mattie zelf is ook godsgruwelijk lelijk. En inderdaad "Mattie" heten ->
Mjah zo klonk het niet echt, uit eerdere berichten was het meer 'lastig, maar we proberen het eerst nog zelf voor de medische molen in gaan'.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
Als het voor de kinderwens was, zoiets komt toch ooit uit...
En als het rondneuken was, dan zit je nu zonder vriend en met twee kinderen
Of de relatie liep al ten einde en plots bleek ze zwanger..
ik begrijp ook niet waar om radio dj's zo graag alles met hun luisteraars willen delen. gaat in de meeste gevallen ook helemaal nergens over.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
uit eerdere berichten was het meer 'lastig, maar we proberen het eerst nog zelf voor de medische molen in gaan'.
Is dat zo?quote:Op maandag 2 mei 2016 10:07 schreef Woelwater het volgende:
Het scheelt in ieder geval een berg alimentatie.
Lijkt me sterk dat je 18 jaar moet gaan betalen voor kinderen die na de erkenning niet van jou blijken te zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:10 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik neem aan dat de kinderen erkend zijn en dat hij al de voogdij geregeld heeft.
Geen idee hoe dat juridisch zit.
Dat kan je laten vernietigen middels een verzoek bij de rechtbank.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:10 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik neem aan dat de kinderen erkend zijn en dat hij al de voogdij geregeld heeft.
Geen idee hoe dat juridisch zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |