Jawel ze is nu huilend in slaapgevallenquote:Op maandag 2 mei 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooo, helemaal niet doe ik nooit tegen chloortje
doe niet, voel me helemaal schuldig straksquote:Op maandag 2 mei 2016 02:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel ze is nu huilend in slaapgevallen
Nee oke niet huilen lieverdquote:Op maandag 2 mei 2016 02:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe niet, voel me helemaal schuldig straks
Hoe slaap jij? Op je buik, rug, linkerzij of rechterzij?quote:Op maandag 2 mei 2016 02:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee oke niet huilen lieverd
Ze slaapt nu vredig in haar bedje
ik ben toch veilig bij paps en mamsquote:Op maandag 2 mei 2016 02:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ga nu niet naar CS hoor dat is eng
Ik begin op rechterzij maar als ik opsta lig ik meestal aan het voeteneind of op m'n buikquote:Op maandag 2 mei 2016 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe slaap jij? Op je buik, rug, linkerzij of rechterzij?
als een mummy of in de foetushoudingquote:Op maandag 2 mei 2016 02:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik begin op rechterzij maar als ik opsta lig ik meestal aan het voeteneind of op m'n buik
En jij?
Gezelligquote:Op maandag 2 mei 2016 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben toch veilig bij paps en mams
wat heb je dan aanquote:Op maandag 2 mei 2016 02:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik begin op rechterzij maar als ik opsta lig ik meestal aan het voeteneind of op m'n buik
En jij?
Ja ik lig ook altijd in foetushoudingquote:Op maandag 2 mei 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als een mummy of in de foetushouding
k, stoere boiiquote:Op maandag 2 mei 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
ik weet niet hoe ik in slaap val val meestal gewoon in coma
klopt, maar heb sowieso best vaak last van de rug dus maakt niet uit ja want heb toch al lastquote:Op maandag 2 mei 2016 02:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ik lig ook altijd in foetushouding![]()
Is wel slecht voor je rug
ohquote:
nee niet echtquote:
En mensen die in elkaar gekropen slapen hebben zeker een gesloten houdingquote:Op maandag 2 mei 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Op je buik slapen staat voor gek op avontuur, openminded en sociaal. Dit zijn slechts enkele kreten die bij de buikslaper passen. Toch zit er ergens binnenin ook een stukje onzekerheid. Eigenlijk is deze slaaphouding nergens goed voor, behalve dat het de werking van de darmen kan bevorderen. Op je buik slapen zorgt er echter voor dat je vaak naar links of rechts moet bewegen om te kunnen ademhalen. In deze positie liggen je nek en rug in een onnatuurlijke houding en dat kan zorgen voor klachten. De natuurlijke welving van je ruggengraat wordt in deze houding ook niet ondersteund en kan op de lange duur rugproblemen ontstaan of verergeren. Bij deze houding heb je ook de kans dat je slaap in je armen of benen krijgt. Dan word je wakker en voel jij je arm niet meer! Proberen te vermijden dus.
Komt vast doordat je zo lang bentquote:Op maandag 2 mei 2016 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, maar heb sowieso best vaak last van de rug dus maakt niet uit ja want heb toch al last
Dit kloptquote:Op maandag 2 mei 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Op je zij slapen
Op de zij slapen is voor velen een favoriet. Dit betekent tevens dat je meegaand en relaxt bent en dat je heel erg houdt van mensen om je heen. Je bent een echt mensenmens.
nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 02:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En mensen die in elkaar gekropen slapen hebben zeker een gesloten houding
Je had als datum 1-5-2015 gedaan. Als je vanaf het begin doet moeten we er nog 300quote:Op maandag 2 mei 2016 02:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik quote gewoon elke post van je dan zijn we sneller bij de 60
Stiekem onzekerquote:Op maandag 2 mei 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee.
foetushouding is:
Er wordt gezegd dat je kracht uitstraalt, maar dat je stiekem best een beetje onzeker bent.
ik ook wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 02:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Stiekem onzeker![]()
Vroeger was ik wel heel onzeker
Dat valt niet mee, is echt langquote:Op maandag 2 mei 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net 1,90 volgens mij dus valt wel mee
quote:Op maandag 2 mei 2016 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je had als datum 1-5-2015 gedaan. Als je vanaf het begin doet moeten we er nog 300
spannendquote:Op maandag 2 mei 2016 02:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
Volgende maand kijken we wel opnieuw
ja, heb gelijk mobiel gepakt en naar rechts gedraaidquote:Op maandag 2 mei 2016 02:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je moet recht op je zij gaan slapen dan word je meegaand, relaxt en een mensenmens
Als je morgen opstaat ben je een heel ander persoonquote:Op maandag 2 mei 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, heb gelijk mobiel gepakt en naar rechts gedraaid
ik lig liever op linkerzijde eigenlijksquote:Op maandag 2 mei 2016 02:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je morgen opstaat ben je een heel ander persoon
Zou je voorkeurs zijde ook een betekenis hebben?quote:Op maandag 2 mei 2016 02:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik lig liever op linkerzijde eigenlijks
weetniet, zoek eens op andersquote:Op maandag 2 mei 2016 02:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou je voorkeurs zijde ook een betekenis hebben?
Ik kan niks vinden alleen over dat het gezonder is om op je rechterzij te slapenquote:Op maandag 2 mei 2016 02:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weetniet, zoek eens op anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |