Dit kloptquote:Op maandag 2 mei 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Op je zij slapen
Op de zij slapen is voor velen een favoriet. Dit betekent tevens dat je meegaand en relaxt bent en dat je heel erg houdt van mensen om je heen. Je bent een echt mensenmens.
nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 02:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En mensen die in elkaar gekropen slapen hebben zeker een gesloten houding
Je had als datum 1-5-2015 gedaan. Als je vanaf het begin doet moeten we er nog 300quote:Op maandag 2 mei 2016 02:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik quote gewoon elke post van je dan zijn we sneller bij de 60
Stiekem onzekerquote:Op maandag 2 mei 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee.
foetushouding is:
Er wordt gezegd dat je kracht uitstraalt, maar dat je stiekem best een beetje onzeker bent.
ik ook wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 02:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Stiekem onzeker![]()
Vroeger was ik wel heel onzeker
Dat valt niet mee, is echt langquote:Op maandag 2 mei 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net 1,90 volgens mij dus valt wel mee
quote:Op maandag 2 mei 2016 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je had als datum 1-5-2015 gedaan. Als je vanaf het begin doet moeten we er nog 300
spannendquote:Op maandag 2 mei 2016 02:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
Volgende maand kijken we wel opnieuw
ja, heb gelijk mobiel gepakt en naar rechts gedraaidquote:Op maandag 2 mei 2016 02:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je moet recht op je zij gaan slapen dan word je meegaand, relaxt en een mensenmens
Als je morgen opstaat ben je een heel ander persoonquote:Op maandag 2 mei 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, heb gelijk mobiel gepakt en naar rechts gedraaid
ik lig liever op linkerzijde eigenlijksquote:Op maandag 2 mei 2016 02:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je morgen opstaat ben je een heel ander persoon
Zou je voorkeurs zijde ook een betekenis hebben?quote:Op maandag 2 mei 2016 02:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik lig liever op linkerzijde eigenlijks
weetniet, zoek eens op andersquote:Op maandag 2 mei 2016 02:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou je voorkeurs zijde ook een betekenis hebben?
Ik kan niks vinden alleen over dat het gezonder is om op je rechterzij te slapenquote:Op maandag 2 mei 2016 02:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weetniet, zoek eens op anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |