Ahw.quote:
Haha, ja hoooorquote:Op maandag 2 mei 2016 01:42 schreef Chloroform het volgende:
Ben gewoon eerlijk en niet iedereen vindt dat leuk. Niet mijn probleem
quote:Liever dik en diabetes en zwakke gewrichten voor de rest van m`n leven, dan Chloro zijn.
Ja, ik zou daar geld voor overhebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar wat wel vet zou zijn is wanneer bradd gwn meedoet met dat programma van peter r de vries en dat chlor dr kop op tv komt en we haar dan gaan bashen en bradd dan verleden tijd is
quote:Liever dik en diabetes en zwakke gewrichten voor de rest van m`n leven, dan Chloro zijn.
linkje?quote:Op maandag 2 mei 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
ik wil jullie overigens het flat earth topic in bnw aanraden als jullie het geloof in de mensheid volledig willen verliezen
Hou op met me hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik zou daar geld voor overhebben
Peter R de Vries vs Chloortje
Doe normaal manquote:
fucking goor is dat altijd, net als hoesten terwijl je nog rook uit moet blazenquote:Op maandag 2 mei 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Keihard mijn rook uit mijn longen gehoest van het lachen![]()
nee was idd ook gwn ts die de op aanpastequote:Op maandag 2 mei 2016 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Nou het zal wel, ik zie geen posts die weg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |