quote:
Wat was nou het hele verhaal? Werd hij ontslagen? Of werd hij niet aangenomen?quote:
volgens mij dat laatste maar weet ook niet meer preciesquote:Op maandag 2 mei 2016 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wat was nou het hele verhaal? Werd hij ontslagen? Of werd hij niet aangenomen?
oooh jij moet je tagje weer even waarmaken heb ik alweer doorquote:Op maandag 2 mei 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
klopt idd
[..]
ja maar iemand verdient daar niet zo'n afstraffing voor
niet aangenomenquote:Op maandag 2 mei 2016 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wat was nou het hele verhaal? Werd hij ontslagen? Of werd hij niet aangenomen?
ja kloptquote:Op maandag 2 mei 2016 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oooh jij moet je tagje weer even waarmaken heb ik alweer door
Gewoon issues man. Wat liep ie gisteren te miepen danquote:Op maandag 2 mei 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeps dat heb ik ook al vaker gezegd, maar lijkt niet echt door te dringen
al kan ik me er op zich ook wel iets bij voorstellen, als ik al jarenlang zo persoonlijk "kapotgemaakt" zou worden op internet tot aan memeplaatjes toe zou ik mss ook eerder mijn heil gaan zoeken in anderen afkraken om mezelf wat beter te voelen
maar het zorgt er wel voor dat, in mijn geval iig, het respect voor hem afneemt
Daar zijn we je allemaal dankbaar voorquote:Op maandag 2 mei 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou sowieso niet mijn kop zo pontificaal op een forum knallen, dat scheelt ook wel denk ik
ja, ben super lelijk, maar gelukkig niet heel dikquote:Op maandag 2 mei 2016 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar zijn we je allemaal dankbaar voor
was zaterdagnacht dus weet niet meer precies :$ volgens mij ging het over users irl en jij bent in zijn ogen een kutwijf omdat je hem hier altijd zonder aanleiding basht. Ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon issues man. Wat liep ie gisteren te miepen dan
Zegt wch ook altijd maar weenie hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ben super lelijk, maar gelukkig niet heel dik
helemaal niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
was zaterdagnacht dus weet niet meer precies :$ volgens mij ging het over users irl en jij bent in zijn ogen een kutwijf omdat je hem hier altijd zonder aanleiding basht. Ofzo.
ik zeg toch was zaterdagnachtquote:Op maandag 2 mei 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet.
hij zei: op fok gedraagt men zich anders dan irl. dus hij vond bijvoorbeeld Chloortje op FOK een kutwijf maar dat hoefde niet te betekenen dat irl Chloortje ook een kutwijf is
dus ik ben een kloon?quote:Op maandag 2 mei 2016 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegt wch ook altijd maar weenie hoor
Spannend weer zegquote:Op maandag 2 mei 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
was zaterdagnacht dus weet niet meer precies :$ volgens mij ging het over users irl en jij bent in zijn ogen een kutwijf omdat je hem hier altijd zonder aanleiding basht. Ofzo.
quote:Op maandag 2 mei 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zeg toch was zaterdagnacht
chloro is iig een kutwijf
dat swsquote:
Maar je houdt van me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |