rostigodquote:
Slaap lekker Sofquote:
Zo rollen wij.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
wow ben 5 minuten even wasmachine en vaatwasser aanzetten en meteen topic vol
topic begint netquote:Op maandag 2 mei 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
wow ben 5 minuten even wasmachine en vaatwasser aanzetten en meteen topic vol
Met honeymoon? Niet Private Suite met Emirates?quote:Op maandag 2 mei 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
KLM heeft ons nu al 3 keer gemailed of we business willen.
Nee, volgende maand.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met honeymoon? Niet Private Suite met Emirates?
Goed hequote:
Wat ben jij nou weer voor een nietszeggende kutuserquote:
Waar vlieg je dan mee/quote:Op maandag 2 mei 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook wel zin in business god in september.
Ken ik niet echtquote:
Oh, dat is denk ik mijn meest gevlogen maatschappij.quote:
aha, zo zit het.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor een nietszeggende kutuser
LOT?quote:
Da's de Poolse nationale maatschappij, daar vlieg ik altijd mee naar Warschauquote:
Goedenavond, Stijn.quote:
Vueling.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goedenavond, Stijn.
Met welke maatschappijen heb jij gevlogen.
Aha, naja zelfs nog nooit met KLM gevlogenquote:Op maandag 2 mei 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's de Poolse nationale maatschappij, daar vlieg ik altijd mee naar Warschau
waarom onthoud jij datquote:Op maandag 2 mei 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
KLM
British Airways (VAAK.)
LOT
EasyJet
RyanAir
British Airways
Vueling
Emirates
Ukraine Airlines
AirBerlin
NokAir
United
AirAsia
MartinAir (RIP)
GermanWings
Vraag me maar raak.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook 1 keer.
Ik voel een band ontstaan.
Daar zou ik vanwege de naam toch echt nooit meer mee vliegen.quote:
hoezoquote:Op maandag 2 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik vanwege de naam toch echt nooit meer mee vliegen.
Ja geen idee, dan kies ik liever een anderequote:
Vind dat altijd zo'n onzinquote:Op maandag 2 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, dan kies ik liever een andere
Is niet zo alsof er altijd iets verkeerds gaat.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik vanwege de naam toch echt nooit meer mee vliegen.
Ja heb je wel een punt maar toch.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zou ik eerder RyanAir boycotten dan punktlische Duitsers.
Ja weet ik. Is ook niet dat ik daar dan bang voor ben ofzoquote:Op maandag 2 mei 2016 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is niet zo alsof er altijd iets verkeerds gaat.
Heb vlak na de MH17 gedoe nog met MA gevloegen.
Je raakt er door anderen gewoon wat opgefokt door. Meer niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik. Is ook niet dat ik daar dan bang voor ben ofzo
In Azie ook niet meer?quote:Op maandag 2 mei 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vlieg alleen niet met die prijsvechters meer.
Daar misschien wel.quote:
Waaruit merkte je dat? Ik vond AirAsia nou neit bijzonderquote:
Gratis eten/drinken, meer beenruimte, vriendelijke stewardesses, gratis wifi.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waaruit merkte je dat? Ik vond AirAsia nou neit bijzonder
Ook geen problemen mee gehad verder
Oh dat zijn ze beter dan AirAsia. Kleine kutvliegtuigen zonder enige ruimtequote:Op maandag 2 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gratis eten/drinken, meer beenruimte, vriendelijke stewardesses, gratis wifi.
NokAir zat ik ruimer dan de boeing 777 van emiratesquote:Op maandag 2 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat zijn ze beter dan AirAsia. Kleine kutvliegtuigen zonder enige ruimte
Alles binnen Thailand. En ook Maleisie, Singapore, Indonesia, Vietnam en paar steden in India geloof ikquote:
Bedoel welke vliegtuigen, maar heb al gevonden hun vlootquote:Op maandag 2 mei 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles binnen Thailand. En ook Maleisie, Singapore, Indonesia, Vietnam en paar steden in India geloof ik
Mja Nok Air is vooral Thailand toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar AirAsia staat ook niet fantastisch bekend vertelde mn neef, hij reist er niet meer mee binnen Azie.
quote:It had a maximum speed over twice the speed of sound at Mach 2.04 (1,354 mph or 2,180 km/h at cruise altitude),
PRACHTIG.quote:In September 2015, it was publicly revealed[217] that the Club Concorde had secured over £160 million to return an aircraft to service.[218]
#SmokeLikeAmaquote:
Oh nee ik bedoelde dat ik tot 12 uur in bed lagquote:Op maandag 2 mei 2016 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#SmokeLikeAma
Of heb je de behoefte alles mede te delen wat je in het huishouden doet?
VAquote:
ja godsamme, lekker binnen zittenquote:
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja godsamme, lekker binnen zitten
alleen maar beter gaat het wordenquote:
Ja ik ben het weekend alleen weg. Heb er dan niets aan.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
alleen maar beter gaat het worden
zonnebrilweer
ligt eraanquote:Op maandag 2 mei 2016 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben het trouwens niet eens met de TT
waar heenquote:Op maandag 2 mei 2016 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik ben het weekend alleen weg. Heb er dan niets aan.
ik mag er niets over zeggenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Café de Vink kort en klein geslagen zeker?
nee van de rechterquote:Op maandag 2 mei 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van je advocaat, ik snap het.
Ben je zwanger?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH GOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet het.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH GOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nog 3 uurtjes wachtenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Meer kan ik niet zeggen, kan geen uitdrukking niks doen verder anders verklap ik misschien al iets. Dus enkel "AAAAAAAAAAAAH"
Ik heb net de Extreme Love: Dementia binnengehaald. Vanavond maar even kijken wat dat is.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond nieuwe Louis Theroux docu kijken en Game of ThronesMooi avondje.
Prima prima, zo naar werkquote:
Hey amaquote:Op maandag 2 mei 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan trouwens pas op maandagavond laat Game of Thrones kijken. Zou het waarderen als er sowieso tot die tijd niet gepraat wordt zonder spoilers![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hey ama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hey ama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Word jij nooit moe van jezelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ben benieuwd. Eigenlijk zou je alle docu's van die man moeten zien.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb net de Extreme Love: Dementia binnengehaald. Vanavond maar even kijken wat dat is.Your beauty never ever scared me.![]()
Ben ook wel benieuwd, heb een hoop docu's van hem al eens gezien, sommige vond ik niet zoquote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Eigenlijk zou je alle docu's van die man moeten zien.![]()
Interessante docu`s ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Eigenlijk zou je alle docu's van die man moeten zien.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
okquote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijg je al gauw he met overgewicht.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Niet alles wat door kan voor zelfspot is grappig.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijg je al gauw he met overgewicht.![]()
Er is nu een nieuwe he. Niet die over scientology hoor, dit is gewoon een normale zoals die anderen. Deze heet: Drinking to Oblivion.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Waar gaat tie over? Scientology is zelfs in Pathe te zien. die leek me niet boeiend inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe he. Niet die over scientology hoor, deze was gewoon een normale zoals die anderen. Deze heet: Drinking to Oblivion.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Alcohol verslaving.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar gaat tie over? Scientology is zelfs in Pathe te zien. die leek me niet boeiend inderdaadYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Hij brengt veel tijd door met drie patiënten op het levercentrum van King’s College Hospital in Londen. Wat voor effect heeft de verslaving op hun leven en het leven voor hun geliefden? Stoppen met drinken is loodzwaar voor deze mensen, ook al gaan ze er dood aan.Your beauty never ever scared me.![]()
beter mijd je dan het internetquote:Op maandag 2 mei 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan trouwens pas op maandagavond laat Game of Thrones kijken. Zou het waarderen als er sowieso tot die tijd niet gepraat wordt zonder spoilers![]()
![]()
![]()
insomnia_quote:Op maandag 2 mei 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar gaat tie over? Scientology is zelfs in Pathe te zien. die leek me niet boeiend inderdaadSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Tofquote:
Ik vond die over kinderen met anti-psychotica in Amerika ook goeie“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik merk niks verder. Wel net per ongeluk op GoT topic geklikt (stond onder deze) maar snel weg geklikt.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Hij zal zich vast wel herkennen jaquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jep. En ook die van transgender kinderen vond ik goed. Eigenlijk vind ik vrijwel al zijn docu's wel interessant. Ik vind Louis ook een toffe gozer. Ik heb tijd terug ook college tour gekeken met hem als gast.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof
Ik vond die over kinderen met anti-psychotica in Amerika ook goeieYour beauty never ever scared me.![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Aah juist.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kanker
https://nl.wikipedia.org/wiki/Apathie![]()
Klopt. Maar dat hoeft ook niet persequote:Op maandag 2 mei 2016 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet alles wat door kan voor zelfspot is grappig.![]()
Is ook nieuwe docu van Michael Moore uit. Ook in de bios trouwens. Die maakt ook leukequote:Op maandag 2 mei 2016 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. En ook die van transgender kinderen vond ik goed. Eigenlijk vind ik vrijwel al zijn docu's wel interessant. Ik vind Louis ook een toffe gozer. Ik heb tijd terug ook college tour gekeken met hem als gast.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Waar gaat het over?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook nieuwe docu van Michael Moore uit. Ook in de bios trouwens. Die maakt ook leukeYour beauty never ever scared me.![]()
Gaat hij naar verschillende landen in Europa en gaat hij kijken hoe zij bepaalde problemen oplossen waar Amerika veel last van heeft.quote:
VInd jij denk ik niet zo interessant“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oh ik vind het wel interessant klinken hoor. Ga hem zeker wel een keer downloadenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat hij naar verschillende landen in Europa en gaat hij kijken hoe zij bepaalde problemen oplossen waar Amerika veel last van heeft.
VInd jij denk ik niet zo interessant
Your beauty never ever scared me.![]()
Dit zal het toppunt van objectiviteit zijn Michael Moore kennende.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat hij naar verschillende landen in Europa en gaat hij kijken hoe zij bepaalde problemen oplossen waar Amerika veel last van heeft.
VInd jij denk ik niet zo interessantAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Die man wordt steeds meer een parodie op zichzelf.
Jammer wel.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
inso wanneer gaan we in onze boedhistische faseSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Die man wordt steeds meer een parodie op zichzelf.
Jammer wel.Denk dat het interessanter voor Amerikanen is dan voor Europeanen. Schijnt wel beetje oppervlakkig te zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Die man is ook zo extreem politiek gekleurd.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Denk dat het interessanter voor Amerikanen is dan voor Europeanen. Schijnt wel beetje oppervlakkig te zijn
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ach als het niks is zet ik hem weer uitquote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Denk dat het interessanter voor Amerikanen is dan voor Europeanen. Schijnt wel beetje oppervlakkig te zijn
ik snap de hype nietquote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
Tering godverdomme godverdomme wat een goede aflevering![]()
Echt?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
Tering godverdomme godverdomme wat een goede aflevering
Ik vond het niet bijzonder.
Wel beter dan 1.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ZIjn maar weinig docu-makers die niet een beetje gekleurd zijn tochquote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die man is ook zo extreem politiek gekleurd.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik zag echt heel vaak van "AAAAH"quote:Op maandag 2 mei 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt?
Wel beter dan 1.Baby darling doll face honey![]()
Dat is niet erg.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZIjn maar weinig docu-makers die niet een beetje gekleurd zijn toch
Maar Michael Moore doet nauwelijks aan echte wederhoor en zijn hele docus zijn politieke praatjes.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
jij hebt toch ook boeken gelezen?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt?
Wel beter dan 1.
ik vind got met het seizoen minder worden![]()
Het is geen hypequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het is een beetje als rechtse filmmakers die een propaganda filmpjes maken voor wapens en het dan een docu noemen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
pumpin ironquote:Op maandag 2 mei 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand nog een leuke/boeiende docu op Netflix?![]()
Ik 1 keer.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, geen boeken gelezen.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij hebt toch ook boeken gelezen?
ik vind got met het seizoen minder worden
Alleen deel 1 als audio boek.
Ik vind het ook minder worden seizoen 5 en 6. Denk omdat ze minder leidraad hebben doordat George niet klaar is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
Tering godverdomme godverdomme wat een goede aflevering
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Die food-docu`s zijn wel leukquote:Op maandag 2 mei 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand nog een leuke/boeiende docu op Netflix?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat deed hij al beetje met Columbine natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is een beetje als rechtse filmmakers die een propaganda filmpjes maken voor wapens en het dan een docu noemen.
Hij is ook nooit een goede documaker geweest.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed hij al beetje met Columbine natuurlijkAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Er staat weer een stoofje op, met ui, linzen, knoflook, peper en worst.
Heb er trek in.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mwah ik vond Bowling for Columbine wel echt heel tofquote:Op maandag 2 mei 2016 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is ook nooit een goede documaker geweest.
Maar heb daar toen niet echt objectief naar gekeken
Zelfde met Fahrenheit 9/11“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 1 keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, geen boeken gelezen.
Alleen deel 1 als audio boek.
Ik vind het ook minder worden seizoen 5 en 6. Denk omdat ze minder leidraad hebben doordat George niet klaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
Bowling for Columbine was wel heel eenzijdig.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah ik vond Bowling for Columbine wel echt heel tof
Maar heb daar toen niet echt objectief naar gekeken
Zelfde met Fahrenheit 9/11Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Hehquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Die een tweeling dacht te hebben, maar bleek niet zijn tweeling te zijn.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja hahhaquote:Op maandag 2 mei 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die een tweeling dacht te hebben, maar bleek niet zijn tweeling te zijn.![]()
Lachte me dood.quote:
De twee wondertjes bleken gewoon te komen door een man met wel potent zaad.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat verhaal was zo slecht het had in GTST voor kunnen komenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Welke.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
Inso had zo'n sample pre workout. Dat voel je wel
En het is tegenwoordig niets meer vergeleken met vroeger.
blastquote:Op maandag 2 mei 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke.
En het is tegenwoordig niets meer vergeleken met vroeger.![]()
Lijkt me kut juist als je hart al in je keel zit terwjl je nog moet beginnenquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dan ga je hart.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me kut juist als je hart al in je keel zit terwjl je nog moet beginnenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik heb het met Ritalin op wel een keer gedaan trouwens. Je merkt inderdaad verschil maar echt een chill gevoel? mwahquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je sport toch ook niet voor chill gevoelquote:Op maandag 2 mei 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het met Ritalin op wel een keer gedaan trouwens. Je merkt inderdaad verschil maar echt een chill gevoel? mwahAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Eensquote:Op maandag 2 mei 2016 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je sport toch ook niet voor chill gevoel
Mja die troep die jij zei die ze verboden hadden na een aantal hartaanvallen zou ik echt niet hoeven hoor tijdens trainen
Omdat mensen er 30 van hadden genomen.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Mja die troep die jij zei die ze verboden hadden na een aantal hartaanvallen zou ik echt niet hoeven hoor tijdens trainen
Haat hun nog steeds.
Was geen troep.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Hoe heette het ook alweer?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mensen er 30 van hadden genomen.
Haat hun nog steeds.
Was geen troep.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee, combinatie van asperges en zalm wel.. maar niet met bladerdeeg. Heb nu zo'n natteboel bladerdeeg in mn hoofd en neequote:Op maandag 2 mei 2016 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
https://maggi.nl/recepten(...)#dXbKHfgrM8OEATyU.97
wat voor jou?![]()
Baby darling doll face honey![]()
Zulke mensen die het voor iedereen verpestenquote:Despite, according to a friend, having been diagnosed with an irregular heartbeat[16] - and advised not to consume methylhexanamine, it is believed that she consumed the substance through drinking an energy drink, which was subsequently adjusted to exclude methylhexanamine.
Jezus.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Net 14 minuten extra tijd bij Poolse bekerfinale
Was het terecht?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vanavond.quote:
Omdat ik niet op de laptop meer wil kijken, dus ik wacht tot vanavond laat en dan ga ik het in de woonkamer kijken op de grote tv. Dan slaapt iedereen en kan ik kijken wat ik wil.Your beauty never ever scared me.![]()
Wat een gedoe zeg om dat #Geen4meivoormij
Domme muts zonder historisch besef maar ze zegt geen onwaarheden“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Is dat die trut die het raar vond dat Nederlandse geschiedenis in Nederland gegeven wordt ipv Afrikaanse geschiedenis?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:28 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gedoe zeg om dat #Geen4meivoormij
Domme muts zonder historisch besef maar ze zegt geen onwaarhedenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh zo, niemand kijkt verder got daar?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanavond.
Omdat ik niet op de laptop meer wil kijken, dus ik wacht tot vanavond laat en dan ga ik het in de woonkamer kijken op de grote tv. Dan slaapt iedereen en kan ik kijken wat ik wil.Baby darling doll face honey![]()
Ophef over #geen4meivoormijquote:Op maandag 2 mei 2016 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat die trut die het raar vond dat Nederlandse geschiedenis in Nederland gegeven wordt ipv Afrikaanse geschiedenis?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ALs ze zich dat heeft afgevraagd is het wel dom jaquote:Maar hier zegt ze niks verkeerd verder.
Al staat een herdenking volledig los van wat haar hekelt natuurlijk“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
En ze doet niet aan 4 mei om die redenen --> dom dusquote:Op maandag 2 mei 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALs ze zich dat heeft afgevraagd is het wel dom jaMaar hier zegt ze niks verkeerd verder.
Al staat een herdenking volledig los van wat haar hekelt natuurlijkBaby darling doll face honey![]()
Los van der standpunten he, ik zie niet in hoe gewoon 4 mei overslaan dan wel gaat helpen? En helemaal niet door zó tegen te gaan zijn?Baby darling doll face honey![]()
Anders had ik het vanmiddag al op de laptop gekeken (zoals vorige seizoenen) maar na vorige week wil ik GoT alleen nog op de grote tv zienquote:Andere series kijk ik wel op de laptop.
Ja, is ook wel stuk mooierquote:Op maandag 2 mei 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders had ik het vanmiddag al op de laptop gekeken (zoals vorige seizoenen) maar na vorige week wil ik GoT alleen nog op de grote tv zienAndere series kijk ik wel op de laptop.
Ja, tergend domme vrouw.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALs ze zich dat heeft afgevraagd is het wel dom jaMaar hier zegt ze niks verkeerd verder.
Al staat een herdenking volledig los van wat haar hekelt natuurlijk
Maar goed, niks nieuws onder de zon.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaquote:![]()
![]()
Vorige week keek er nog een huisgenoot mee, ik hoopte dat hij het ontzettend tof vond maar helaas. Het is geen serie kijker.Your beauty never ever scared me.![]()
Weet ook niet of beginnen met got met een aflevering midden in de serie goed is om er echt van te kunnen genietenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Vorige week keek er nog een huisgenoot mee, ik hoopte dat hij het ontzettend tof vond maar helaas. Het is geen serie kijker.Baby darling doll face honey![]()
Fascisme in ons land![]()
Alles wat je niet zint fascisme noemen
Als je niet in een eurocentrische samenleving wil meedraaien, dan had ik mijn keuze toch heel snel gemaakt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Roepen ze al jaren toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Alles wat je niet zint fascisme noemenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, en als je doorvraagt weten de meeste niet eens wat fascisme is.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Letterlijk hitlerquote:Op maandag 2 mei 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Alles wat je niet zint fascisme noemen![]()
Het is ook best bijzonder dat je die ongelijkheid stom vindt, en dan steeds zelf over 'het witte volk' beginnenBaby darling doll face honey![]()
Zo doen linksen altijdquote:Op maandag 2 mei 2016 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Het is ook best bijzonder dat je die ongelijkheid stom vindt, en dan steeds zelf over 'het witte volk' beginnen![]()
Klopt, er is geen volk wat zo in rassen denkt als de anti-racisme kliek.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
echt wel, een bioloogquote:Op maandag 2 mei 2016 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, er is geen volk wat zo in rassen denkt als de anti-racisme kliek.![]()
![]()
Wetenschap is racistisch want het hoort gelijk te staan aan afrikaanse bosjesmannen die met hun arm een koe aftrekken.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
whutquote:Op maandag 2 mei 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wetenschap is racistisch want het hoort gelijk te staan aan afrikaanse bosjesmannen die met hun arm een koe aftrekken.
Ik snap oprecht niet wat je hiermee probeert te zeggen
Ik gebruik linkse anti-racisme retoriek.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whut
Ik snap oprecht niet wat je hiermee probeert te zeggenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
neequote:Op maandag 2 mei 2016 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik gebruik linkse anti-racisme retoriek.Baby darling doll face honey![]()
Ik snap nog steeds niet wat er uberhaupt moet staan, dus sowieso nee.quote:Baby darling doll face honey![]()
Op WZV krijg je een ban voor het insiniueren dat er ook niet zulke lieverdjes in andere rassen zitten.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Sinds ik een perm ban heb is de lol van WZV wel weg jaquote:
aaaahwquote:Op maandag 2 mei 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik een perm ban heb is de lol van WZV wel weg jaBaby darling doll face honey![]()
Cultural appropriation![]()
Zou verboden moeten worden
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2016 19:18:48 ]![]()
Ja lijkt me logisch dat lol van een forum wegvalt als je er een permban hebt jaBaby darling doll face honey![]()
De lol voor hun ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Ja lijkt me logisch dat lol van een forum wegvalt als je er een permban hebt jaAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Voor hun jaquote:Op maandag 2 mei 2016 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Ja lijkt me logisch dat lol van een forum wegvalt als je er een permban hebt ja
de maandcijfers zijn ingestort he![]()
Ik vind dat zo mooiquote:Op maandag 2 mei 2016 19:18 schreef JanCees het volgende:
Cultural appropriation![]()
Zou verboden moeten worden
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:quote:Op maandag 2 mei 2016 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor hun ja
de maandcijfers zijn ingestort he![]()
![]()
Er is een geweldsprobleem van blanken op zwarten.quote:
Vergeten dat black-on-black crime het grootste probleem in de VS is.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Lol ik vergeleek toen BLM met KKK, gelijk banquote:Op maandag 2 mei 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is een geweldsprobleem van blanken op zwarten.
Vergeten dat black-on-black crime het grootste probleem in de VS is.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol ik vergeleek toen BLM met KKK, gelijk ban
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: