rostigodquote:
Slaap lekker Sofquote:
Zo rollen wij.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
wow ben 5 minuten even wasmachine en vaatwasser aanzetten en meteen topic vol
topic begint netquote:Op maandag 2 mei 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
wow ben 5 minuten even wasmachine en vaatwasser aanzetten en meteen topic vol
Met honeymoon? Niet Private Suite met Emirates?quote:Op maandag 2 mei 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
KLM heeft ons nu al 3 keer gemailed of we business willen.
Nee, volgende maand.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met honeymoon? Niet Private Suite met Emirates?
Goed hequote:
Wat ben jij nou weer voor een nietszeggende kutuserquote:
Waar vlieg je dan mee/quote:Op maandag 2 mei 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook wel zin in business god in september.
Ken ik niet echtquote:
Oh, dat is denk ik mijn meest gevlogen maatschappij.quote:
aha, zo zit het.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor een nietszeggende kutuser
LOT?quote:
Da's de Poolse nationale maatschappij, daar vlieg ik altijd mee naar Warschauquote:
Goedenavond, Stijn.quote:
Vueling.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goedenavond, Stijn.
Met welke maatschappijen heb jij gevlogen.
Aha, naja zelfs nog nooit met KLM gevlogenquote:Op maandag 2 mei 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's de Poolse nationale maatschappij, daar vlieg ik altijd mee naar Warschau
waarom onthoud jij datquote:Op maandag 2 mei 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
KLM
British Airways (VAAK.)
LOT
EasyJet
RyanAir
British Airways
Vueling
Emirates
Ukraine Airlines
AirBerlin
NokAir
United
AirAsia
MartinAir (RIP)
GermanWings
Vraag me maar raak.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook 1 keer.
Ik voel een band ontstaan.
Daar zou ik vanwege de naam toch echt nooit meer mee vliegen.quote:
hoezoquote:Op maandag 2 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik vanwege de naam toch echt nooit meer mee vliegen.
Ja geen idee, dan kies ik liever een anderequote:
Vind dat altijd zo'n onzinquote:Op maandag 2 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, dan kies ik liever een andere
Is niet zo alsof er altijd iets verkeerds gaat.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik vanwege de naam toch echt nooit meer mee vliegen.
Ja heb je wel een punt maar toch.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zou ik eerder RyanAir boycotten dan punktlische Duitsers.
Ja weet ik. Is ook niet dat ik daar dan bang voor ben ofzoquote:Op maandag 2 mei 2016 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is niet zo alsof er altijd iets verkeerds gaat.
Heb vlak na de MH17 gedoe nog met MA gevloegen.
Je raakt er door anderen gewoon wat opgefokt door. Meer niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik. Is ook niet dat ik daar dan bang voor ben ofzo
In Azie ook niet meer?quote:Op maandag 2 mei 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vlieg alleen niet met die prijsvechters meer.
Daar misschien wel.quote:
Waaruit merkte je dat? Ik vond AirAsia nou neit bijzonderquote:
Gratis eten/drinken, meer beenruimte, vriendelijke stewardesses, gratis wifi.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waaruit merkte je dat? Ik vond AirAsia nou neit bijzonder
Ook geen problemen mee gehad verder
Oh dat zijn ze beter dan AirAsia. Kleine kutvliegtuigen zonder enige ruimtequote:Op maandag 2 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gratis eten/drinken, meer beenruimte, vriendelijke stewardesses, gratis wifi.
NokAir zat ik ruimer dan de boeing 777 van emiratesquote:Op maandag 2 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat zijn ze beter dan AirAsia. Kleine kutvliegtuigen zonder enige ruimte
Alles binnen Thailand. En ook Maleisie, Singapore, Indonesia, Vietnam en paar steden in India geloof ikquote:
Bedoel welke vliegtuigen, maar heb al gevonden hun vlootquote:Op maandag 2 mei 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles binnen Thailand. En ook Maleisie, Singapore, Indonesia, Vietnam en paar steden in India geloof ik
Mja Nok Air is vooral Thailand toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar AirAsia staat ook niet fantastisch bekend vertelde mn neef, hij reist er niet meer mee binnen Azie.
quote:It had a maximum speed over twice the speed of sound at Mach 2.04 (1,354 mph or 2,180 km/h at cruise altitude),
PRACHTIG.quote:In September 2015, it was publicly revealed[217] that the Club Concorde had secured over £160 million to return an aircraft to service.[218]
#SmokeLikeAmaquote:
Oh nee ik bedoelde dat ik tot 12 uur in bed lagquote:Op maandag 2 mei 2016 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#SmokeLikeAma
Of heb je de behoefte alles mede te delen wat je in het huishouden doet?
VAquote:
ja godsamme, lekker binnen zittenquote:
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja godsamme, lekker binnen zitten
alleen maar beter gaat het wordenquote:
Ja ik ben het weekend alleen weg. Heb er dan niets aan.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
alleen maar beter gaat het worden
zonnebrilweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |