Jezus.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Net 14 minuten extra tijd bij Poolse bekerfinale
Vanavond.quote:
Is dat die trut die het raar vond dat Nederlandse geschiedenis in Nederland gegeven wordt ipv Afrikaanse geschiedenis?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:28 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gedoe zeg om dat #Geen4meivoormij
Domme muts zonder historisch besef maar ze zegt geen onwaarheden
Oh zo, niemand kijkt verder got daar?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanavond.
Omdat ik niet op de laptop meer wil kijken, dus ik wacht tot vanavond laat en dan ga ik het in de woonkamer kijken op de grote tv. Dan slaapt iedereen en kan ik kijken wat ik wil.
Ophef over #geen4meivoormijquote:Op maandag 2 mei 2016 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat die trut die het raar vond dat Nederlandse geschiedenis in Nederland gegeven wordt ipv Afrikaanse geschiedenis?
ALs ze zich dat heeft afgevraagd is het wel dom jaquote:
En ze doet niet aan 4 mei om die redenen --> dom dusquote:Op maandag 2 mei 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALs ze zich dat heeft afgevraagd is het wel dom jaMaar hier zegt ze niks verkeerd verder.
Al staat een herdenking volledig los van wat haar hekelt natuurlijk
Anders had ik het vanmiddag al op de laptop gekeken (zoals vorige seizoenen) maar na vorige week wil ik GoT alleen nog op de grote tv zienquote:
Ja, is ook wel stuk mooierquote:Op maandag 2 mei 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders had ik het vanmiddag al op de laptop gekeken (zoals vorige seizoenen) maar na vorige week wil ik GoT alleen nog op de grote tv zienAndere series kijk ik wel op de laptop.
Ja, tergend domme vrouw.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALs ze zich dat heeft afgevraagd is het wel dom jaMaar hier zegt ze niks verkeerd verder.
Al staat een herdenking volledig los van wat haar hekelt natuurlijk
Jaquote:
Weet ook niet of beginnen met got met een aflevering midden in de serie goed is om er echt van te kunnen genietenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Vorige week keek er nog een huisgenoot mee, ik hoopte dat hij het ontzettend tof vond maar helaas. Het is geen serie kijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |