abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161900053
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:58 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Goede voorbeelden
Alsof het blanke ras allemaal zo lief was in het verleden..

Of een lief kind opgroeit tot een lief mens heeft alles te maken met opvoeding en de cultuur waarin hij opgroeit.
pi_161900242
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:20 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Of een lief kind opgroeit tot een lief mens heeft alles te maken met opvoeding en de cultuur waarin hij opgroeit.
Lulkoek
pi_161900250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:20 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Alsof het blanke ras allemaal zo lief was in het verleden..

een paar verpesten het voor de rest? Is dat het?
pi_161900350
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:31 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

een paar verpesten het voor de rest? Is dat het?
Welkom in de wereld.
pi_161900502
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Welkom in de wereld.
Dit is zeer stigmatiserend
pi_161901315
Iedere Bilderbergvergaderingbezoeker is een reptillian weet je dat nu nog niet :s)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:14:33 #57
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161903949
Laatste stap om definitief aan te tonen dat religie onzin is.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:14:49 #58
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161903956
Waarom zouden aliens in strijd zijn met religie?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_161903972
Gewoon de grenzen dicht natuurlijk.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:16:35 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161904012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Waarom zouden aliens in strijd zijn met religie?
Tegen het verhaal dat mensen het uitverkorene soort is. Met aliens zien we eindelijk dat we maar een beestje zijn. Al zou het wel weer goedgepraat worden. :')
pi_161904471
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:15 schreef Infection het volgende:
Gewoon de grenzen dicht natuurlijk.
Make Earth great again, build a wall around it.
pi_161905662
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:16 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Tegen het verhaal dat mensen het uitverkorene soort is. Met aliens zien we eindelijk dat we maar een beestje zijn. Al zou het wel weer goedgepraat worden. :')
volgens mij speelt het de scientology kerk regelrecht in de kaart
pi_161910014
Zoals bij alles zal het een week misschien 2 weken erg spraakmakend zijn en overal op internet en tv te zien zijn , en daarna hoor je niemand er meer over
pi_161911005
Aliens > Mensen _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_162037138
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:09 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Jij bent iemand die een kruisje slaat als er een buitenaards wezen voor je neus staat? :?

Het feit dat men vroeger het concept "alien" niet kende zoals we dat in onze huidige maatschappij kennen (namelijk in de vorm van een levend wezen op een andere planeet, dat niet op aarde is ontstaan), komt ook omdat we pas relatief kort in het bestaan van de mensheid beseffen dat de aarde helemaal zo uniek niet is in het universum en er vele planeten zullen bestaan met soortgelijke eigenschappen. Dat alles op basis van wetenschappelijke waarnemingen aan ons heelal sinds de laatste - zeg - honderd jaar.
Nope.
Ik heb nog nooit een kruisje geslagen en dat ga ik niet doen ook.

Als jij denkt dat het concept "alien" onbekend was vroeger, dan raad ik je aan om bv. uitspraken over Judas op te zoeken. Hij was een duivel en werd er uiteindelijk door de opperduivel bezeten. En dit is maar 1 van de vele voorbeelden dat vroeger weldegelijk bekend was dat er meer "mens-achtige" wezens bestaan dan alleen mensen.

Als je trouwens per se in de evolutie-theorie wilt geloven, dan is dat je eigen keuze, maar raad ik je wel aan om voorbeelden bij elkaar te zoeken die deze theorie ontkrachten. Of in waarschijnlijk jouw geval, vragen bij je oproepen die het begin van ontkrachten zijn. Gelukkig heeft iemand al hele stapels met voorbeelden bij elkaar geraapt en in video's verwerkt.

Ik zeg niet dat hij met al zijn uitspraken gelijk heeft, of sterker nog, ik vraag me tegenwoordig af waar hij mee bezig is, maar de punten over evolutie-theorie zijn nog steeds bijzonder geldig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Lijkt me zo vermoeiend om bang te zijn voor alles en het dus maar demonen te noemen.
Mij ook, daarom ben ik dat ook niet.
"Niet gehinderd door enige kennis", heb je die uitspraak weleens gehoord?
pi_162038116
Je hebt nog nooit een kruisje geslagen maar gelooft wel (heilig?) in zaken als demonen? Dat vind ik nogal verrassend.

Het uiten en doen van goed en/of kwaad is inherent aan onze gave van het (ver) vooruit kunnen plannen van een strategie, om een doel te bereiken. Gezien de kracht van het menselijke brein kunnen die uitingen tot in het extreme worden doorgevoerd. Mensen die goed doen vallen daarbij vaak ten prooi aan mensen die ... minder goed doen. Mensen die kwaad doen, kunnen hele volksstammen voor hun karretje spannen als ze de juiste knoppen weten in te drukken in een bepaalde situatie. Denk daarbij aan de kruistochten en Jodenvervolging in het verleden, maar bijvoorbeeld ook aan de vorming van de IS in Irak.

Daar hebben we geen demonen voor nodig, dat zijn gewoon mensen die tot op het bot een ander willen kapotmaken.

En met betrekking tot creationisme: wat die mensen vaak niet beseffen is hoe ongelofelijk lang een miljard jaar is. De mensheid zelf is als dusdanig pas enkele tienduizenden jaren op deze aardkloot. Kijk eens naar de mens toen (qua lichaamsbouw en verstandelijke vermogens) en nu.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_162039439
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:25 schreef Zorax1 het volgende:

[..]

Nope.
Ik heb nog nooit een kruisje geslagen en dat ga ik niet doen ook.

Als jij denkt dat het concept "alien" onbekend was vroeger, dan raad ik je aan om bv. uitspraken over Judas op te zoeken. Hij was een duivel en werd er uiteindelijk door de opperduivel bezeten. En dit is maar 1 van de vele voorbeelden dat vroeger weldegelijk bekend was dat er meer "mens-achtige" wezens bestaan dan alleen mensen.

Als je trouwens per se in de evolutie-theorie wilt geloven, dan is dat je eigen keuze, maar raad ik je wel aan om voorbeelden bij elkaar te zoeken die deze theorie ontkrachten. Of in waarschijnlijk jouw geval, vragen bij je oproepen die het begin van ontkrachten zijn. Gelukkig heeft iemand al hele stapels met voorbeelden bij elkaar geraapt en in video's verwerkt.

Ik zeg niet dat hij met al zijn uitspraken gelijk heeft, of sterker nog, ik vraag me tegenwoordig af waar hij mee bezig is, maar de punten over evolutie-theorie zijn nog steeds bijzonder geldig.

[..]

Dus jij gelooft echt in die bullshit? Dat je bezeten kunt raken, enz.

Lmao

Het woord alien bestond toen niet, vroeger geloofde men in demonen, dat waren volgens die mensen toen geesten die je ziek maakten. Toen wisten mensen nog niks over bacteriën en virussen. Demonen bestaan waarschijnlijk niet eens. Ook niet die demonen van de bijbel enzo.

Een alien is heel iets anders dan wat jij beschrijft, die komt van een andere planeet en is dus niet van hier. Het is geen "duivel". Judas was gewoon een mens.
pi_162039450
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:25 schreef Zorax1 het volgende:

[..]

Ja. Voornamelijk van bange mensen.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')