abonnement Unibet Coolblue
pi_161862940
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:28 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

Vaag.
kom de brug over. Je krijgt een paard met robijnen en een paleis
  maandag 2 mei 2016 @ 00:31:28 #27
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_161862954
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:30 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

kom de brug over. Je krijgt een paard met robijnen en een paleis
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  maandag 2 mei 2016 @ 00:33:10 #28
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161862983
pi_161863026
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:31 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat is deze, landverrader
  maandag 2 mei 2016 @ 00:38:52 #30
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_161863044
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:36 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

wat is deze, landverrader
:'(
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_161869599
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:26 schreef Kapitein_Kaas het volgende:
Mooie vraag, ik zou ook graag antwoord van een expert horen.

De hele wereld zal uiteraard op z'n kop staan, ongeacht of de aliens goedaardig zijn of niet.
Al na 3 weken zal de maatschappij bijgekomen zijn. De verkoop van alien producten zal flink stijgen. Geloven hebben ondertussen al hun geloof bijgesteld. Mensen worden mobiel of maken schuilkelders maar gaan nog wel naar hun werk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_161870013
Ik vermoed dat er weinig tot niets verandert. Kerken zullen wel weer snel even wat teksten anders interpreteren zodat het toch weer allemaal "klopt". Als ze niet vijandig zijn zullen we er misschien mee gaan handelen.

Dus mja, veel meer dan dat er gebeurde toen men Amerika "ontdekte" zal er niet plaatsvinden.
Conscience do cost.
pi_161870829
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Al na 3 weken zal de maatschappij bijgekomen zijn. De verkoop van alien producten zal flink stijgen. Geloven hebben ondertussen al hun geloof bijgesteld. Mensen worden mobiel of maken schuilkelders maar gaan nog wel naar hun werk.
Sowieso lijkt me een val van het economische systeem onvermijdelijk.
Zo'n grote verandering maakt alle markten onbetrouwbaar en iedereen trekt z'n geld terug; gebruiken we straks nog wel autos? Olie? Al onze technologische producten kunnen niks meer waard zijn binnen kort mocht dit leiden tot een doorbreek in een of ander veld.

Ik denk ook dat sommigen naar jaren nog niet bijgekomen zijn en dat de psychiatrie het druk zal krijgen met mensen die het niet meer trekken.

Maar sowieso verandert het onze hele toekomst beeld.
Zit je straks als opa op nog op een simpele kamper of je zit je op planeet Zenu te spelen met 10 verschillende alien rassen.

Sowieso zal onze hele maatschappij hier uiterst geobsedeerd door zijn, ik denk niet echt dat daar een einde aan komt.
  maandag 2 mei 2016 @ 14:08:49 #34
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_161871093
hele veel mensen zouden boos en bang worden, meer info eisen, ontkennen dat het echt is, rellen, plunderen... de fanatiekste gelovigen zouden het in hun religie proberen in te passen als iets duivels of demonisch...

ligt er natuurlijk aan hoe dit nieuws gebracht zou worden, maar ik denk dat het gelijk een zooitje wordt.
  maandag 2 mei 2016 @ 14:18:21 #35
65918 IBAZ
broeinest
pi_161871287
De grote vraag is natuurlijk : "Zouden ze PvdA stemmen".
pi_161878283
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:57 schreef alwaysbenice het volgende:
Waarschijnlijk zullen IS, en harde kern christenen eerst ontkenning dat 'goeie aliens' niet kunnen bestaan.
Je ziet nu al relatief veel comments van christenen op UFO en Alien filmpjes dat het de gevallen engelen/demonen zijn en zo.
De hint dat "alien" een woord uit de 20e eeuw is, zou genoeg moeten zijn.
Gelukkig geef je aan dat je in ieder geval bekend bent met de originele aanduiding.
pi_161878625
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:23 schreef alwaysbenice het volgende:
Stel, een van de grote landen van deze wereld kondigt aan te weten dat we bezocht worden door (hoogst waarschijnlijk) niet vijandelijke buitenaardse wezens.
Dat weten ze omdat er bepaalde ontmoetingen geweest zijn waaruit geen agressie kon worden waargenomen, sterker nog, ze zeggen goed aardige intenties te hebben, we zijn alleen nog niet klaar voor open contact, dat kan nog een aantal decennia duren. We zal er af en toe enig politiek contact gemaakt worden.

Hoe zou de wereld reageren? Hoe reageren de religies, de kerken, het midden-oosten?
Kijk naar de historie van de ontdekkingsreizigers.
Ze kwamen ook altijd zonder vijandelijke bedoelingen,
Maar dan zien ze iets (grondstoffen) wat ze graag willen... en dan gaan de koppen rollen.
En ze brachten ziektes.

Nee laat die (als ze bestaan) maar waar ze zijn.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_161879431
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:26 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Kijk naar de historie van de ontdekkingsreizigers.
Ze kwamen ook altijd zonder vijandelijke bedoelingen,
Maar dan zien ze iets (grondstoffen) wat ze graag willen... en dan gaan de koppen rollen.
En ze brachten ziektes.

Nee laat die (als ze bestaan) maar waar ze zijn.
Wij leven, met in onze onze baby samenleving van een paar honderd duizend jaar al in een post-scarcity maatschappij. Het meeste werk kan straks volledig geautomatiseerd worden, bovendien hebben we zelf meer dan genoeg aan grondstoffen en energie. We produceren nu al bijvoorbeeld genoeg voedsel voor 14 biljoen mensen i.p.v 7. Alleen gaat het meeste verloren aan veeteelt.

Als een samenleving, die wellicht 4000 jaar, 100.000 jaar of 10.000.000 jaar oud ons bezoekt (wat betekent dat ze met wsl gemak verre afstanden kunnen afleggen) zullen grondstoffen wel de laatste van hun zorgen zijn, in een gigantisch universum.
Ook zouden ze zich gerealiseerd hebben dat bewustzijn de onderliggende kracht is van alles dat er is, en dat we allemaal tot het zelfde bewustzijn horen. Hoewel de meeste mensen op aarde dit nog niet kunnen geloven.

Los daarvan is het ook niet waarschijnlijk dat een een agressieve samenleving zo ver is gekomen met hun technologie zonder elkaar op te blazen.

Nee, die aliens zitten vast wel goed hoor. :)
pi_161880146
Je weet dat demonen liegen?
pi_161881023
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:15 schreef Zorax1 het volgende:
Je weet dat demonen liegen?
Jij gelooft dat in dit oneindige universum, alle planeten buiten de aarde bewoond worden door 'demonen'?

Nog een vraag. Als God bestaat, hoe denk je dan dat hij het universum ervaart?
Hij doet dat door bewustzijn. Zonder bewustzijn bestaat er geen ervaring.
En dus, is alles dat bestaat een manier waarop God (of het universum) zichzelf kan ervaren.

En als er negatief georiënteerde wezens zijn niet 'slechter' dan positief georiënteerde wezens, want zonder negatief kan je positief niet kennen.
pi_161885299
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:41 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Jij gelooft dat in dit oneindige universum, alle planeten buiten de aarde bewoond worden door 'demonen'?

Nog een vraag. Als God bestaat, hoe denk je dan dat hij het universum ervaart?
Hij doet dat door bewustzijn. Zonder bewustzijn bestaat er geen ervaring.
En dus, is alles dat bestaat een manier waarop God (of het universum) zichzelf kan ervaren.

En als er negatief georiënteerde wezens zijn niet 'slechter' dan positief georiënteerde wezens, want zonder negatief kan je positief niet kennen.
Ik geloof dat het universum niet oneindig is.

Overigens, ik hoop oprecht dat je je post nog eens terugleest en wel op de volgende reden:
Je stelt eerst een vraag (als God bestaat) en vervolgens weet je zeker wat Hij doet.
You trolling?

Ik heb wel een tip voor je, geloof niet in new age bullshit (positief vs negatief georiënteerde wezens) , dat is verkapt satanisme.
(overigens is alles dat Jezus ontkent/ontkracht satanisme, maar dat terzijde)

ALLE aliens zijn demonen!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 mei 2016 @ 09:54:50 #42
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_161891643
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:32 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komen mensen massaal op straat om met elkaar te praten, of zo, als het een weekend dag zou zijn.
Dat hangt volledig van de buurt af :P

Ik denk eerder dat men massaal aan het appen/facebooken/forummen slaat :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_161892710
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:13 schreef Zorax1 het volgende:

[..]

De hint dat "alien" een woord uit de 20e eeuw is, zou genoeg moeten zijn.
Gelukkig geef je aan dat je in ieder geval bekend bent met de originele aanduiding.
Jij bent iemand die een kruisje slaat als er een buitenaards wezen voor je neus staat? :?

Het feit dat men vroeger het concept "alien" niet kende zoals we dat in onze huidige maatschappij kennen (namelijk in de vorm van een levend wezen op een andere planeet, dat niet op aarde is ontstaan), komt ook omdat we pas relatief kort in het bestaan van de mensheid beseffen dat de aarde helemaal zo uniek niet is in het universum en er vele planeten zullen bestaan met soortgelijke eigenschappen. Dat alles op basis van wetenschappelijke waarnemingen aan ons heelal sinds de laatste - zeg - honderd jaar.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_161893117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat hangt volledig van de buurt af :P

Ik denk eerder dat men massaal aan het appen/facebooken/forummen slaat :+
Ja, 't hangt ook van de tijd af.
Ik gok dat er in de meeste steden (op de wereld) wel naar buiten gegaan wordt, maar eerst de social media ja.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 mei 2016 @ 11:32:33 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_161893141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:31 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Ja, 't hangt ook van de tijd af.
Ik gok dat er in de meeste steden (op de wereld) wel naar buiten gegaan wordt, maar eerst de social media ja.
Ik woon bijvoorbeeld aan een straat in een buitenwijk, tegen het randje van de weilanden aan, waar om de 50-100 meter een huis staat. Dan ga ik sowieso niet de straat op om te kijken of andere mensen ook de straat op gaan, want ik wil juist zoveel mogelijk info en breaking news en alles zien en lezen: internet :P

Als je bijvoorbeeld in het centrum van een stad woont kan ik me voorstellen dat je misschien een café binnenloopt ofzo, als dat iets is wat je sowieso al aanspreekt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_161893448
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:29 schreef Zorax1 het volgende:

[..]

Ik geloof dat het universum niet oneindig is.

Overigens, ik hoop oprecht dat je je post nog eens terugleest en wel op de volgende reden:
Je stelt eerst een vraag (als God bestaat) en vervolgens weet je zeker wat Hij doet.
You trolling?

Ik heb wel een tip voor je, geloof niet in new age bullshit (positief vs negatief georiënteerde wezens) , dat is verkapt satanisme.
(overigens is alles dat Jezus ontkent/ontkracht satanisme, maar dat terzijde)

ALLE aliens zijn demonen!
Lijkt me zo vermoeiend om bang te zijn voor alles en het dus maar demonen te noemen.
Conscience do cost.
pi_161894232
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:51 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Wij leven, met in onze onze baby samenleving van een paar honderd duizend jaar al in een post-scarcity maatschappij. Het meeste werk kan straks volledig geautomatiseerd worden, bovendien hebben we zelf meer dan genoeg aan grondstoffen en energie. We produceren nu al bijvoorbeeld genoeg voedsel voor 14 biljoen mensen i.p.v 7. Alleen gaat het meeste verloren aan veeteelt.

Als een samenleving, die wellicht 4000 jaar, 100.000 jaar of 10.000.000 jaar oud ons bezoekt (wat betekent dat ze met wsl gemak verre afstanden kunnen afleggen) zullen grondstoffen wel de laatste van hun zorgen zijn, in een gigantisch universum.
Ook zouden ze zich gerealiseerd hebben dat bewustzijn de onderliggende kracht is van alles dat er is, en dat we allemaal tot het zelfde bewustzijn horen. Hoewel de meeste mensen op aarde dit nog niet kunnen geloven.

Los daarvan is het ook niet waarschijnlijk dat een een agressieve samenleving zo ver is gekomen met hun technologie zonder elkaar op te blazen.

Nee, die aliens zitten vast wel goed hoor. :)
Ik zag dit in een documentaire: we hebben iets wat zeldzamer is: specifiek biologisch leven. Komen ze hier, dan komen ze voor ons :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_161898114
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:01 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

ik vertrouw juist mijn eigen ras wel, maar niet die inferieure woestijnvolkeren, slaven, spleetogen of negers. Dus tja, waarom zouden zij te vertrouwen zijn
Precies, je kunt beter een type Holleder voor je hebben, of zaken doen met Scheringa. Blanke mannen die te vertrouwen zijn.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 15:52:19 #49
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_161898156
ALIENS TAKE OUR JOBS
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_161899598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Precies, je kunt beter een type Holleder voor je hebben, of zaken doen met Scheringa. Blanke mannen die te vertrouwen zijn.
Goede voorbeelden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')