abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161861259
Stel, een van de grote landen van deze wereld kondigt aan te weten dat we bezocht worden door (hoogst waarschijnlijk) niet vijandelijke buitenaardse wezens.
Dat weten ze omdat er bepaalde ontmoetingen geweest zijn waaruit geen agressie kon worden waargenomen, sterker nog, ze zeggen goed aardige intenties te hebben, we zijn alleen nog niet klaar voor open contact, dat kan nog een aantal decennia duren. We zal er af en toe enig politiek contact gemaakt worden.

Hoe zou de wereld reageren? Hoe reageren de religies, de kerken, het midden-oosten?
pi_161861309
Oh 'vijfandelijk'.

Ik denk dat we een sterke stijging zien in het gebruik van hallucinogene middelen, omdat die bekend staan om het ervaren van contact met wezens die niet van hier zijn. Wellicht een soort herleving van de jaren 60 op zijn eigen manier.
pi_161861315
Mooie vraag, ik zou ook graag antwoord van een expert horen.

De hele wereld zal uiteraard op z'n kop staan, ongeacht of de aliens goedaardig zijn of niet.
  Forum Admin zondag 1 mei 2016 @ 23:27:20 #4
35723 crew  GGMM
pi_161861339
Weet ik niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161861368
Dat "ze" niet te vertrouwen zijn, dat wij ons moeten verenigen om "ze" te onderwerpen/uit te schakelen.

Wij vertrouwen elkaar al niet, onze eigen ras. Laat staan een ander ras. We gaan er hard op, zal ons eerst verdelen maar daarna misschien eindelijk verenigen. Het biedt een soort van kans want we houden van vechten en oorlog
pi_161861495
Ik vrees ook voor NWS op fok. Krijgen we alleen nog maar topics over hoe buitenaardse wezens onze fietsen stelen, vrouwen aanranden, altijd agressief zijn en hier alleen maar naar toe gekomen zijn voor het geld
pi_161861506
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:26 schreef Kapitein_Kaas het volgende:
Mooie vraag, ik zou ook graag antwoord van een expert horen.

De hele wereld zal uiteraard op z'n kop staan, ongeacht of de aliens goedaardig zijn of niet.
Ik ben echt zo benieuwd hoe een wandeling door een Nederlandse stad er bijvoorbeeld uit zou zien dan.

Waarschijnlijk komen mensen massaal op straat om met elkaar te praten, of zo, als het een weekend dag zou zijn.
pi_161861546
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef opgebaarde het volgende:
Dat "ze" niet te vertrouwen zijn, dat wij ons moeten verenigen om "ze" te onderwerpen/uit te schakelen.

Wij vertrouwen elkaar al niet, onze eigen ras. Laat staan een ander ras. We gaan er hard op, zal ons eerst verdelen maar daarna misschien eindelijk verenigen. Het biedt een soort van kans want we houden van vechten en oorlog
Je hebt gelijk, ergens is dat wel jammer. Moet je bedenken hoe veel wij wel niet zouden kunnen leren van aliens.
Aan de andere kant, de komst van een buitenaards ras kan misschien de mensheid 'verenigen'
pi_161861649
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:33 schreef Kapitein_Kaas het volgende:

[..]
Aan de andere kant, de komst van een buitenaards ras kan misschien de mensheid 'verenigen'
Het gevoel van een aardbewoner zal opeens veel groter worden, in plaats van je alleen maar als Nederlander identificeren.

Wellicht ook wel een soort van gevoel van wereldlijke schaamte, over hoe slecht we met de aarde omgaan en dat er zoveel mensen in extreme armoede leven ondanks dat we genoeg grondstoffen hebben.
pi_161861842
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:36 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Het gevoel van een aardbewoner zal opeens veel groter worden, in plaats van je alleen maar als Nederlander identificeren.

Wellicht ook wel een soort van gevoel van wereldlijke schaamte, over hoe slecht we met de aarde omgaan en dat er zoveel mensen in extreme armoede leven ondanks dat we genoeg grondstoffen hebben.
Precies, mooi verwoord!
Ik vraag me wel af hoe organisaties als IS hiermee om zouden gaan, misschien zouden ze die samenwerking uiteindelijk weer misbruiken nadat het gevaar geweken is.

Een oorlog met een buitenaards ras lijkt me overigens niet wenselijk, wanneer zij ons kunnen bereiken zullen ze veel geavanceerdere technologie hebben en ons waarschijnlijk kapotmaken.
pi_161861890
Het zal inderdaad een grote klap voor extremisten worden denk ik, dan is je heilige land of groep toch iets minder heilig, al helemaal als er duizenden na duizenden andere geavanceerde samenlevingen zijn.
pi_161862184
Waarschijnlijk zullen IS, en harde kern christenen eerst ontkenning dat 'goeie aliens' niet kunnen bestaan.
Je ziet nu al relatief veel comments van christenen op UFO en Alien filmpjes dat het de gevallen engelen/demonen zijn en zo.
pi_161862264
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef opgebaarde het volgende:

ik vertrouw juist mijn eigen ras wel, maar niet die inferieure woestijnvolkeren, slaven, spleetogen of negers. Dus tja, waarom zouden zij te vertrouwen zijn
pi_161862430
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:01 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

ik vertrouw juist mijn eigen ras wel, maar niet die inferieure woestijnvolkeren, slaven, spleetogen of negers. Dus tja, waarom zouden zij te vertrouwen zijn
Waarom?
pi_161862492
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:09 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Waarom?
dat is een heel oud overlevingsmechanisme. Waarom? Laten we t houden op De Natuur
pi_161862623
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:11 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

dat is een heel oud overlevingsmechanisme. Waarom? Laten we t houden op De Natuur
Waarom zou je geen verantwoordelijkheid willen nemen voor wat je zegt?
pi_161862657
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:16 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Waarom zou je geen verantwoordelijkheid willen nemen voor wat je zegt?
Hoezo zou ik dat niet willen
  maandag 2 mei 2016 @ 00:20:35 #18
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_161862713
Ze zullen ze ons wel het één en ander kunnen leren aangezien ze technologisch verder zijn. En waarschijnlijk zullen ze niet komen om ons uit te roeien maar uit nieuwsgierigheid.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_161862746
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:20 schreef MisterMaster het volgende:
Ze zullen ze ons wel het één en ander kunnen leren aangezien ze technologisch verder zijn. En waarschijnlijk zullen ze niet komen om ons uit te roeien maar uit nieuwsgierigheid.
ja want uitgerekend jij weet :')
  maandag 2 mei 2016 @ 00:22:45 #20
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_161862772
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:21 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

ja want uitgerekend jij weet :')
Whaaaat?
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_161862813
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:22 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

Whaaaat?
jij weet dus vertel maar
  maandag 2 mei 2016 @ 00:27:00 #22
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_161862867
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:24 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

jij weet dus vertel maar
Ik zal morgen even contact met ze opnemen. Moet zo slapen. Morgen vroeg weer op.
pi_161862879
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:27 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

Ik zal morgen even contact met ze opnemen. Moet zo slapen. Morgen vroeg weer op.
ahhj voor ons je vrienden......?
  maandag 2 mei 2016 @ 00:28:47 #24
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_161862904
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:27 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

ahhj voor ons je vrienden......?
Vaag.
pi_161862937
De aarde is al gecontroleerd door aliens op een andere planeet, die gaan zich echt niet bekendmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')