Ik ben echt zo benieuwd hoe een wandeling door een Nederlandse stad er bijvoorbeeld uit zou zien dan.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:26 schreef Kapitein_Kaas het volgende:
Mooie vraag, ik zou ook graag antwoord van een expert horen.
De hele wereld zal uiteraard op z'n kop staan, ongeacht of de aliens goedaardig zijn of niet.
Je hebt gelijk, ergens is dat wel jammer. Moet je bedenken hoe veel wij wel niet zouden kunnen leren van aliens.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef opgebaarde het volgende:
Dat "ze" niet te vertrouwen zijn, dat wij ons moeten verenigen om "ze" te onderwerpen/uit te schakelen.
Wij vertrouwen elkaar al niet, onze eigen ras. Laat staan een ander ras. We gaan er hard op, zal ons eerst verdelen maar daarna misschien eindelijk verenigen. Het biedt een soort van kans want we houden van vechten en oorlog
Het gevoel van een aardbewoner zal opeens veel groter worden, in plaats van je alleen maar als Nederlander identificeren.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:33 schreef Kapitein_Kaas het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de komst van een buitenaards ras kan misschien de mensheid 'verenigen'
Precies, mooi verwoord!quote:Op zondag 1 mei 2016 23:36 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het gevoel van een aardbewoner zal opeens veel groter worden, in plaats van je alleen maar als Nederlander identificeren.
Wellicht ook wel een soort van gevoel van wereldlijke schaamte, over hoe slecht we met de aarde omgaan en dat er zoveel mensen in extreme armoede leven ondanks dat we genoeg grondstoffen hebben.
ik vertrouw juist mijn eigen ras wel, maar niet die inferieure woestijnvolkeren, slaven, spleetogen of negers. Dus tja, waarom zouden zij te vertrouwen zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef opgebaarde het volgende:
Dat "ze" niet te vertrouwen zijn, dat wij ons moeten verenigen om "ze" te onderwerpen/uit te schakelen.
Wij vertrouwen elkaar al niet, onze eigen ras. Laat staan een ander ras. We gaan er hard op, zal ons eerst verdelen maar daarna misschien eindelijk verenigen. Het biedt een soort van kans want we houden van vechten en oorlog
Waarom?quote:Op maandag 2 mei 2016 00:01 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik vertrouw juist mijn eigen ras wel, maar niet die inferieure woestijnvolkeren, slaven, spleetogen of negers. Dus tja, waarom zouden zij te vertrouwen zijn
Waarom zou je geen verantwoordelijkheid willen nemen voor wat je zegt?quote:Op maandag 2 mei 2016 00:11 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dat is een heel oud overlevingsmechanisme. Waarom? Laten we t houden op De Natuur
Hoezo zou ik dat niet willenquote:Op maandag 2 mei 2016 00:16 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Waarom zou je geen verantwoordelijkheid willen nemen voor wat je zegt?
ja want uitgerekend jij weetquote:Op maandag 2 mei 2016 00:20 schreef MisterMaster het volgende:
Ze zullen ze ons wel het één en ander kunnen leren aangezien ze technologisch verder zijn. En waarschijnlijk zullen ze niet komen om ons uit te roeien maar uit nieuwsgierigheid.
Whaaaat?quote:
Ik zal morgen even contact met ze opnemen. Moet zo slapen. Morgen vroeg weer op.quote:
ahhj voor ons je vrienden......?quote:Op maandag 2 mei 2016 00:27 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Ik zal morgen even contact met ze opnemen. Moet zo slapen. Morgen vroeg weer op.
Vaag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |