Deze baasquote:Op zondag 1 mei 2016 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geen joggingbroek, heb gewoon halve dagen mijn ochtendjas aan.
Ik vind het alleen ordi met panterprint.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Vind strings ook beetje ordi eigenlijk ja. Ook niet mooi verder. Hipsters zijn leuker
Hm ja snap het wel, maar je hebt ook hele schattige strings en gewoon in leuke kleurtjesquote:Op zondag 1 mei 2016 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind dat wat ordinairEn het werkt alleen met epische billen
hoezo moet dat?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja snap het wel, maar je hebt ook hele schattige strings en gewoon in leuke kleurtjes
En ik heb de helft van de tijd panty met rokje aan, dan moet je wel een string dragen
Mja oke, een afdruk onder de kleren is ook niet echt charmant neequote:Op zondag 1 mei 2016 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja snap het wel, maar je hebt ook hele schattige strings en gewoon in leuke kleurtjes
En ik heb de helft van de tijd panty met rokje aan, dan moet je wel een string dragen
hoe bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag daar nooit een string onder eigenlijk. Is niet de bedoeling dat men er wat van ziet toch. :$
ooh zoquote:Op zondag 1 mei 2016 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat het volgens mij totaal niet zichtbaar is wat ik er onder draag.
ik 1812 overturequote:
weet niet eens hoe je 't wel moet noemenquote:Op zondag 1 mei 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat noem ik geen ondergoed meer.
Ik kan me niet voor de geest halen dat ik daar ooit zin in heb gehadquote:Op zondag 1 mei 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik 1812 overture
want ik heb echt zin een robbertje vechten
Lekker manquote:Op zondag 1 mei 2016 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me niet voor de geest halen dat ik daar ooit zin in heb gehad
Ai hopelijk is het een fasequote:Op zondag 1 mei 2016 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben dol op dat soort muziek, stiekem. :$
Luister nu malle babbe.
Vind je volksmuziek ook leuk?quote:Op zondag 1 mei 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het zo gezellig voelen om dat soort muziek op te hebben staan.
Niet allemaal. Veel wel.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind je volksmuziek ook leuk?
Zo ja, JanCees heeft daar een prachttopic voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ga ik morgen weer aan doen.oh ah toma toma vem vem vem vem
Vind je Volumia ook leuk?quote:Op zondag 1 mei 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het zo gezellig voelen om dat soort muziek op te hebben staan.
quote:Op zondag 1 mei 2016 22:11 schreef Divje het volgende:
Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ga ik morgen weer aan doen.![]()
Je moet een 14 jarig meisje versieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ga ik morgen weer aan doen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ga ik morgen weer aan doen.
quote:Op zondag 1 mei 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet een 14 jarig meisje versieren?
No. Alleen op zondag. Morgen weer netjes.quote:
Goeie fit wel hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat soort truien vallen zo afschuwelijk lelijk.
Komt omdat ie aan dingetje hangt.quote:
Ik zou toch iets blankers draaien met dat outfitje.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt omdat ie aan dingetje hangt.
Maar mocht ik wel zo de deur uit gaan laat ik wel dit uit m'n telefoonspeaker knallen natuurlijk
Django Wagner ?quote:Op zondag 1 mei 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou toch iets blankers draaien met dat outfitje.
Die heb ik wel eens live gezien in emmen volgens mijquote:
Pas je vast goed bij met dat outfitje.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens live gezien in emmen volgens mijman man man wat daar op af komt...
Nee, voelde me meer thuis bij Partysquad en Dirtcapsquote:Op zondag 1 mei 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas je vast goed bij met dat outfitje.
Nawwquote:Op zondag 1 mei 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker Versace outfitje.
[ afbeelding ]
Misschien ookw at voor je Divje.
oh leek zoquote:
hoi jespahhquote:
Somsquote:Op zondag 1 mei 2016 23:35 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je denkt: fuck, wat ben ik gelukkig.
Dat heb ik nu.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:35 schreef Ezell het volgende:
Dat heb ik nu.![]()
quote:
quote:
Lang hequote:Op zondag 1 mei 2016 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
kan mij niet herinneren wanneer ik jou voor het laatst heb gesproken
Ja dat ken ik, maar de laatste keer was wel een paar maanden geledenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:35 schreef Ezell het volgende:
Dat heb ik nu.![]()
lekker gewerkt?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, maar de laatste keer was wel een paar maanden geleden
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, maar de laatste keer was wel een paar maanden geleden
Zondagavond gaan ook nog wel veel mensen uit eten volgens mij hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
was kankidruk wel
had echt het idee dat het zaterdag was
Mensen gaan steeds vaker uit eten op zondag. #wistjedatquote:Op zondag 1 mei 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zondagavond gaan ook nog wel veel mensen uit eten volgens mij hoor
haha, dat had ik dan weer nietquote:Op zondag 1 mei 2016 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
ik ben zo blij dat ik iedereen vet lief en aardig vind
is niet gek toch op een zondag?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
was kankidruk wel
had echt het idee dat het zaterdag was
valt bij ons wel mee over het algemeen (werk best vaak op zondag)quote:Op zondag 1 mei 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zondagavond gaan ook nog wel veel mensen uit eten volgens mij hoor
quote:
Nou gelukkig maar weer gedaan dan. Goed om te weten dat het zo goed gaat. Hier ook. Tot over 2 jaar maar weer?quote:
#Needatwistiknietquote:Op zondag 1 mei 2016 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mensen gaan steeds vaker uit eten op zondag. #wistjedat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |