abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161864851
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 07:40 schreef ElDinosaur het volgende:
'Uniek' zijn is niet altijd in je voordeel.
Soms wel, je hebt immers een eigenschap die anderen niet hebben. Dan is het niet zo dat vrouwen nog 10 anderen voor je hebben.
pi_161864871
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:48 schreef syndroom het volgende:

[..]

Soms wel, je hebt immers een eigenschap die anderen niet hebben. Dan is het niet zo dat vrouwen nog 10 anderen voor je hebben.
Maar in dit geval dus duidelijk niet.
pi_161864938
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:48 schreef syndroom het volgende:

[..]

En soms betekent het gewoon dat je onaangepast gedrag vertoont en raar bent.
pi_161864982
Deezer, het programma undateables zoekt nog kandidaten voor seizoen 4. Niet wat voor jou? Krijg je hulp bij het vinden van een date.
pi_161864995
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Deezer, het programma undateables zoekt nog kandidaten voor seizoen 4. Niet wat voor jou? Krijg je hulp bij het vinden van een date.
Dat programma. O+
pi_161865168
Ik denk niet dat hij daar iets voor voelt, want in dat programma gaan ze namens jouw opzoek en kiezen ze een meisje waarmee je moet daten. Dat wil hij niet, hij wil zelf degene zijn die de dames uitkiest. Daar zit wel een groot verschil in.

[ Bericht 18% gewijzigd door Copycat op 02-05-2016 09:26:33 ]
  maandag 2 mei 2016 @ 09:30:48 #157
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161865262
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:24 schreef syndroom het volgende:
Ik denk niet dat hij daar iets voor voelt, want in dat programma gaan ze namens jouw opzoek en kiezen ze een meisje waarmee je moet daten. Dat wil hij niet, hij wil zelf degene zijn die de dames uitkiest. Daar zit wel een groot verschil in.

Laat elk sneeuwvlokje maar voor zichzelf spreken.
1 + 1 = blauw
pi_161865365
- Voegt niets toe -

[ Bericht 77% gewijzigd door Copycat op 02-05-2016 09:50:30 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_161865662
Hij valt ook niet te helpen :')

Hij ervaart deze topics als gezellig sociaal contact waarbij hij lekker veel aandacht krijgt

Het enige wat jullie doen is hem in zijn behoefte voorzien

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2016 09:54:13 ]
pi_161865694
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:24 schreef syndroom het volgende:

Heeft Deezer jou aangesteld als zijn woordvoerder?
pi_161865852
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Hij valt ook niet te helpen :')

Hij ervaart deze topics als gezellig sociaal contact waarbij hij lekker veel aandacht krijgt

Het enige wat jullie doen is hem in zijn behoefte voorzien
Hij moet eigenlijk geband worden voor alle algemene topics en alleen nog maar toegang hebben tot SC's (en dan niet die van R&P, want dat zijn teveel oude bekenden wsl).

Daar is altijd een soort online groepsdynamiek en moet je moeite doen om te integreren.
  maandag 2 mei 2016 @ 10:06:02 #162
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_161865887
Deezer,

Je zegt dat mensen je maar moeten nemen zoals je bent en dat je je niet anders wil voordoen, dat je geen beeld van jezelf wil ophangen dat niet strookt met wie je werkelijk bent. Dat je dus eigenlijk je authentieke zelf wil zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langs de andere kant ben je wanhopig op zoek naar aansluiting, naar 'dat wat anderen hebben', ben je jaloers op andermans relaties en succes, bereik je in de verste verte niet wat je zou willen bereiken en ben je niet gelukkig (tenzij het allemaal toch minder zwaar is dan je hie rlaat uitschijnen natuurlijk?)
Mensen zouden interesse in je moeten hebben. Mensen zouden contact met je moeten willen. 'Premiumgirls'zouden je moeten willen daten. Al die mensen zouden zichzelf tussen haakjes moeten zetten opdat jij honderd procent jezelf zou kunnen zijn. Als ware je het schitterende middelpunt van het heelal. Jij moet je niet aanpassen, maar zij wel. Bij manier van spreken maakt het niet uit dat je geen honderd meter kan lopen, de marathonlopers moeten op jou wachten en je desnoods maar dragen, want jij hebt het recht om jezelf te zijn en zij moeten dat appreciëren dat je zo bent.

Toegegeven: Ik chargeer, ik weet het, zo erg is het nog niet met je gesteld. Maar zie je dan echt niet dat het ook behoorlijk hypocriet is van honderd procent jezelf te willen zijn en te verwachten dat iedereen dat accepteert, maar tegelijkertijd zelf geen moeite te willen doen en mensen gewoon al af te ketsen als ze niet aan jouw standaarden voldoen? Of ze te ridiculiseren omdat je hun gedrag niet kan plaatsen?
In de wereld is het geven en nemen, en vaak doe je dan dingen eens tegen je zin, moet je dingen doen je niet interesseren en je gedrag wat aanpassen aan normen en situaties. Is dat minder authentiek? Jazeker. Maar gut, de horror als mensen altijd hun authentieke zelf zouden zijn. "Ik heb een rotte week achter de rug? Okee, dan blaf ik mijn cliënten wel af of zeg ik geen stom woord, in het kader van authenticiteit, ik moet mezelf kunnen zijn. Peu importe dat die persoon een zeer laag zelfbeeld heeft en daarin bevestigd wordt door mijn absolute gebrek aan interesse." Bijvoorbeeld. Zeer extreem gesteld.
Sociale contacten bestaan uit mensen die wederzijds interesse tonen, uit mensen die zich elk een beetje aanpassen om hun gesprekspartner te accomoderen. Daardoor krijg je die aansluiting die je zo graag lijkt te willen. En als je dat niet wil doen, fair enough. Maar dat heeft dan inderdaad de consequentie dat je alleen achterblijft.

'Ja, maar dat is mijn ASS'. Ja, natuurlijk, maar door dat te blijven zeggen los je natuurlijk niks op. Als ik mijn been breek en ik blijf zeggen 'neen, ik kan niet mee op café want ik heb mijn been gebroken' en ik laat er geen gips rond zetten, sja, dan blijf ik met mijn kreupele been op de bank zitten. (En btw, zelfs een groep ASS'ers zal het in therapie niet pikken dat een iemand die helemaal zichzelf is elke keer het hele therapieuur over zichzelf praat hoor...)

Mja.

Het blijft vreemd Deezer. Op het eerste gezicht zet je best wel stappen vooruit met die sportcursus en die sova-achtige training en de praktijkondersteuner en je scriptie en tegelijkertijd lijkt er in je posts en je mindset hier juist geen knijt veranderd te zijn... ik hoop echt dat die cursussen je kunnen helpen om ook dat wat te veranderen, ofdat je een goeie psycholoog vindt die daarrond met je wil werken.
pi_161865901
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha, nou dan ga ik het nog lastig krijgen... ik heb vooral met meiden van de uni afgesproken als ik het achteraf bekijk. mbo'ers heb ik geen raakvlakken mee, moet wel een beetje niveau in zitten. Valt me op dat veel meiden die psychologie studeren best wel ruige feestbeesten zijn en ik val op van die schattige (vaak Duitse) meisjes O+
Zal ik je eens wat zeggen? Kots kots. Ik begin onderhand een antipathie te ontwikkelen tegen het woord niveau;. Alsof laagopgeleiden per definitie niveauloos zijn en hoogopgeleiden alleen maar beschaafd en briljant.
  maandag 2 mei 2016 @ 10:09:13 #164
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_161865940
Okee, die post is wel heel lang uitgevallen... sorry. :@
  maandag 2 mei 2016 @ 10:12:05 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161865984
Syndroom heeft zijn eigen frusti-topic in SEX.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161866587
Dat hele 'ik ben gewoon mijzelf' is echt onzin, want dat durf je juist niet te zijn.
  maandag 2 mei 2016 @ 10:55:39 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_161866817
ok even voor de duidelijkheid, het delen van privemateriaal is niet wenselijk zeker niet om er dan publiekelijk nog even hilarisch overheen te zeiken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_161866857
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:55 schreef Re het volgende:
ok even voor de duidelijkheid, het delen van privemateriaal is niet wenselijk zeker niet om er dan publiekelijk nog even hilarisch overheen te zeiken
Hij deelt het toch zelluf? We doen niks strafbaars.

Als hij echt lef heeft organiseren we een Deezer-meet, iedereen mag zijn zegje doen en hem van advies en ondersteuning voorzien.
  maandag 2 mei 2016 @ 11:00:21 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_161866907
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:58 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hij deelt het toch zelluf? We doen niks strafbaars.

Als hij echt lef heeft organiseren we een Deezer-meet, iedereen mag zijn zegje doen en hem van advies en ondersteuning voorzien.
het boeit niet wat iemand deelt, het boeit wel als dat wordt geopenbaard en er over wordt gediscussieerd (of geridiculiseerd) of gevraagd wordt het te delen
  maandag 2 mei 2016 @ 11:01:09 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_161866928
verder dus klaar, eventueel naar R&P FB
pi_161867424
Zo'n Deezer-meet lijkt mij wel lachen.
  maandag 2 mei 2016 @ 11:29:11 #172
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161867526
Maar Deezer wil alleen meeten met zijn perfecte vrouw, de rest is niet goed genoeg. Deezer er zijn ook wel van die 'debat café' dingen. Dan heb je een stelling en daar gaan ze dan in 2 groepen over in discussie. Is dat niet wat voor jou? Dan kom je nieuwe mensen tegen en heb je meteen een onderwerp waar je over kan/moet praten. Is er ook voor jongeren, is dat niets?
pi_161867594
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:29 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar Deezer wil alleen meeten met zijn perfecte vrouw, de rest is niet goed genoeg. Deezer er zijn ook wel van die 'debat café' dingen. Dan heb je een stelling en daar gaan ze dan in 2 groepen over in discussie. Is dat niet wat voor jou? Dan kom je nieuwe mensen tegen en heb je meteen een onderwerp waar je over kan/moet praten. Is er ook voor jongeren, is dat niets?
Hij wilde ook met mij meeten, maar wel op een door hem gekozen moment en ik moest naar hem komen.
pi_161867695
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:32 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hij wilde ook met mij meeten, maar wel op een door hem gekozen moment en ik moest naar hem komen.
En film kijken?
  maandag 2 mei 2016 @ 11:36:36 #175
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161867704
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:32 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja dat werkt niet natuurlijk. Meeten gaat in overleg tussen 2 mensen lijkt mij
Wanneer kan jij? Ik kan dan en dan
Waar zullen we afspreken? Ik woon daar en daar, ergens tussen onze woonplaatsen in dan maar?

Maar dat zegt ook wel dat Deezer maar met 1 persoon bezig is en dat is zichzelf
pi_161867778
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ja dat werkt niet natuurlijk. Meeten gaat in overleg tussen 2 mensen lijkt mij
Wanneer kan jij? Ik kan dan en dan
Waar zullen we afspreken? Ik woon daar en daar, ergens tussen onze woonplaatsen in dan maar?

Maar dat zegt ook wel dat Deezer maar met 1 persoon bezig is en dat is zichzelf
Het was ook een beetje onder het nom van 'Ik ben vanavond op die plek en heb toevallig een gaatje over'. Ja doei. :')

Ik ben hard to get. :@
  maandag 2 mei 2016 @ 11:42:58 #177
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161867843
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het was ook een beetje onder het nom van 'Ik ben vanavond op die plek en heb toevallig een gaatje over'. Ja doei. :')

Ik ben hard to get. :@
hahahaha :P Je bent al verder gekomen dan de meeste mensen die willen meeten, die komen gewoon in het negeer hoekje
pi_161868945
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 22:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan leer je ook maar wat 'gewenst' is. Als ASS'er kijk ik op een andere manier naar de wereld, lekker direct. Zouden meer mensen moeten doen, maar de meeste mensen kunnen of durven de waarheid niet aan. Dat maakt mij uniek, iets wat meer mensen wel zouden willen hebben of kunnen, maar dat door het sociaal wenselijke niet doen of durven.
Las laatst een artikel over iemand waarvan onlangs ASS was gediagnosticeerd. Nu wil de partner er een LAT relatie van maken. Stress van de vele jaren zonder te weten waar alle moeizame dingen in hun relatie aan lag. De partner wil nu door meer afstand meer tijd voor haarzelf, en hopelijk daardoor gelukkiger worden. Deze man, die wel gelijk professionele hulp heeft ingeschakeld, kan met deze verandering niet zo goed overweg.

Zou zomaar jou toekomst kunnen zijn! Met dat verschil dat jij wel een vroege diagnose hebt gehad maar er vervolgens niks aan hebt gedaan...
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161877542
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 12:27 schreef Koral het volgende:

[..]

Las laatst een artikel over iemand waarvan onlangs ASS was gediagnosticeerd. Nu wil de partner er een LAT relatie van maken. Stress van de vele jaren zonder te weten waar alle moeizame dingen in hun relatie aan lag. De partner wil nu door meer afstand meer tijd voor haarzelf, en hopelijk daardoor gelukkiger worden. Deze man, die wel gelijk professionele hulp heeft ingeschakeld, kan met deze verandering niet zo goed overweg.

Zou zomaar jou toekomst kunnen zijn! Met dat verschil dat jij wel een vroege diagnose hebt gehad maar er vervolgens niks aan hebt gedaan...
Zijn grootste drempel is natuurlijk de angst te moeten veranderen.
pi_161895131
Hé Deezer, dit niet iets voor jou? Lekker nachtbraken. En soms overdag werken. http://www.nu.nl/blog/425(...)edacteuren-nunl.html
pi_161897968
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:19 schreef DoubleDip het volgende:
Hé Deezer, dit niet iets voor jou? Lekker nachtbraken. En soms overdag werken. http://www.nu.nl/blog/425(...)edacteuren-nunl.html
Thanks! Maar zo'n nachtbraker ben ik (nog) niet. Heb de komende maand mijn rust hard nodig! Voor de ramptoeristen: verwacht weinig actie. Elke dag komt de deadline dichterbij en dat geeft een angstig, maar ook lekker gevoel. Straks inleveren, en dan kan alsnog alles worden afgekeurd, maar het kan ook zomaar worden goedgekeurd ;) Ik merk dat de drang naar mijn andere verlangens nu minder worden door de verplichte bezigheden, dus dat is mooi. Neemt niet weg dat ik ze nog steeds heb hoor, en zeker op de loze momenten van de dag of vrije tijd (nu deels meivakantie hier) wordt je er toch mee geconfronteerd: in de trein meiden die praten over elkaars dates, of verliefde stelletjes die lopen te plukken aan elkaar, in het park liggen of hand in hand fietsen. Allemaal van die kleine dingen, maar toch blijf je het wel missen en kan ik mijn ogen er niet voor sluiten. Dus aan de ene kant fijn dat ik nu andere afleiding heb, maar ik kan het op de andere momenten niet helemaal onderdrukken. Wel zal ik misschien met een diploma op zak lekker de zomer ingaan en dat een boost voor mijn zelfvertrouwen zijn (ik mag dan trots zijn) maar voor nu is het uitzicht vooralsnog een diploma op zak en met dezelfde problemen blijven zitten, behalve iets grote kans op een baan en geen studieschuld hebben omdat ik sociaal niks heb opgebouwd de afgelopen jaren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Deezertje op 03-05-2016 15:53:24 ]
pi_161900392
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Thanks! Maar zo'n nachtbraker ben ik (nog) niet. Heb de komende maand mijn rust hard nodig! Voor de ramptoeristen: verwacht weinig actie. Elke dag komt de deadline dichterbij en dat geeft een angstig, maar ook lekker gevoel. Straks inleveren, en dan kan alsnog alles worden afgekeurd, maar het kan ook zomaar worden goedgekeurd ;) Ik merk dat de drang naar mijn andere verlangens nu minder worden door de verplichte bezigheden, dus dat is mooi. Neemt niet weg dat ik ze nog steeds heb hoor, en zeker op de loze momenten van de dag of vrije tijd (nu deels meivakantie hier) wordt je er toch mee geconfronteerd: in de trein meiden die praten over elkaars dates, of verliefde stelletjes die lopen te plukken aan elkaar, in het park liggen of hand in hand fietsen. Allemaal van die kleine dingen, maar toch blijf je het wel missen en kan ik mijn ogen er niet voor sluiten. Dus aan de ene kant fijn dat ik nu andere afleiding heb, maar ik kan het op de andere momenten niet helemaal onderdrukken. Wel zal ik misschien met een diploma op zak lekker de zomer ingaan en dat een boost voor mijn zelfvertrouwen zijn (ik mag dan trots zijn) maar voor nu is het uitzicht vooralsnog een diploma op zak en met dezelfde problemen blijven zitten, behalve iets grote kans op een baan en geen studieschuld hebben omdat ik sociaal niks heb opgebouwd de afgelopen jaren.
Ben je ook niet te bewust op zoek naar dat soort mensen? Als ik in een trein zit of door een park fiets valt mij dat niet eens op. En ik ben inmiddels toch ook alweer even single. En wat bedoel je met dat laatste? Wat heeft een studieschuld met een sociaal leven te maken?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:50:19 #183
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161900632
Als je zelf zwanger wil worden en het lukt niet zie je opeens overal zwangere mensen.
Als je af wil vallen zie je opeens overal mensen die veel dunner zijn dan jij bent.
Enz enz enz.

Het valt extra op omdat je er zo overdreven mee bezig bent. Ik heb er vanmiddag eens voor de lol op gelet maar het valt mij ook echt niet op hoor, ik zie mensen langs lopen maar hoe ze naar elkaar kijken, of ze wel of niet aan elkaar plukken, geen idee.

Misschien ook een ASS ding? Want dat filmpje wat je laatst liet zien van dat jongentje in het winkelcentrum ging er ook over dat die echt alle kleine details van iets zag dus misschien ben jij ook veel meer vatbaar voor die dingen
pi_161901054
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:38 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ben je ook niet te bewust op zoek naar dat soort mensen? Als ik in een trein zit of door een park fiets valt mij dat niet eens op. En ik ben inmiddels toch ook alweer even single. En wat bedoel je met dat laatste? Wat heeft een studieschuld met een sociaal leven te maken?
Nee niet bewust maar op onze leeftijd en onder studenten zie je het gewoon meer. Als ik ff pauze houdt bij de loungeplekken vang je dat soort gesprekken van meiden onderling op en zit je letterlijk tussen de verliefde stelletjes.. Negeren gaat niet hooguit dus zelf de focus verleggen en verschuilen achter de computer. Maar ik ga geen plekken mijden want dan geef je toe. Ik gun ieder zijn geluk maar het is soms wel confronterend.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:17:09 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161901114
Dan maar juist goed dat je sstudie bijna voorbij is en je aan t werk mag, want dan zal je ze een stuk minder zien
pi_161901247
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:13 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ga geen plekken mijden want dan geef je toe.
Is toch niet erg? Aan school werken doe je niet als je zulke gesprekken gaat afluisteren. Kun je beter ergens anders naar toe gaan.
pi_161901361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:50 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als je zelf zwanger wil worden en het lukt niet zie je opeens overal zwangere mensen.
Als je af wil vallen zie je opeens overal mensen die veel dunner zijn dan jij bent.
Enz enz enz.

Het valt extra op omdat je er zo overdreven mee bezig bent. Ik heb er vanmiddag eens voor de lol op gelet maar het valt mij ook echt niet op hoor, ik zie mensen langs lopen maar hoe ze naar elkaar kijken, of ze wel of niet aan elkaar plukken, geen idee.

Misschien ook een ASS ding? Want dat filmpje wat je laatst liet zien van dat jongentje in het winkelcentrum ging er ook over dat die echt alle kleine details van iets zag dus misschien ben jij ook veel meer vatbaar voor die dingen
Ik heb inderdaad oog voor detail dus kan ook aan de twinkeling in de ogen van een dame zien of ze die jongen leuk vindt waarmee ze praat of niet.

Ik baal het meest van dat ik geen praatpaal heb. Niemand behalve afstudeerbegeleider en ouders vraagt hoe het het gaat met studie of wat ik doe. Niemand van de studenten die ik zie toont interesse in mij.. In scripties staat altijd: bedankt voor de steun schatje, papa en mama en mijn medestudenten die tips gaven.. Dat heb ik niet.
pi_161901392
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:17 schreef Cue_ het volgende:
Dan maar juist goed dat je sstudie bijna voorbij is en je aan t werk mag, want dan zal je ze een stuk minder zien
Klopt. En dan zit ik ineens tussen de alleenstaande jonge mama's :') of lopen er veel 20-27jr single dames rond op de werkvloer?
pi_161901404
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad oog voor detail dus kan ook aan de twinkeling in de ogen van een dame zien of ze die jongen leuk vindt waarmee ze praat of niet.
Waarom vraag je hier dan zo vaak hoe je kunt merken of een vrouw interesse heeft? De twinkeling zegt genoeg.
pi_161901412
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:25 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Is toch niet erg? Aan school werken doe je niet als je zulke gesprekken gaat afluisteren. Kun je beter ergens anders naar toe gaan.
Overal waar ik kom zie ik menselijke interactie onderling, vriendschappelijk of relationeel..
pi_161901455
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom vraag je hier dan zo vaak hoe je kunt merken of een vrouw interesse heeft? De twinkeling zegt genoeg.
Omdat ik het zelf nooit krijg maar wel altijd bij anderen zie, dus nooit echt erkenning. dan ga je juist denken of je zelf wat mist.. Maar als ze een paar keer kijken en aan het eind van de dag zonder gedag zeggen de ruimte verlaten weet je genoeg.
pi_161901457
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Overal waar ik kom zie ik menselijke interactie onderling, vriendschappelijk of relationeel..
Denk je dat dat weg gaat mocht je ooit een relatie krijgen?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:37:38 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161901514
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt. En dan zit ik ineens tussen de alleenstaande jonge mama's :') of lopen er veel 20-27jr single dames rond op de werkvloer?
Oftewel je gaat nooit een leuke vrouw ontmoeten? Das dan simpel. Hoef je daar ook niet meer over na te denken.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:40:19 #194
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161901581
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik baal het meest van dat ik geen praatpaal heb. Niemand behalve afstudeerbegeleider en ouders vraagt hoe het het gaat met studie of wat ik doe. Niemand van de studenten die ik zie toont interesse in mij.. In scripties staat altijd: bedankt voor de steun schatje, papa en mama en mijn medestudenten die tips gaven.. Dat heb ik niet.
Het boeit jou ook totaal niets wat andere mensen doen in hun leven waarom moeten anderen dan in de rij staan om een praatpaal voor jou te zijn?
pi_161901616
Met die 'praatpaal' definieer je ook meteen hoe jij een vriendschap/relatie ziet.
pi_161901806
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oftewel je gaat nooit een leuke vrouw ontmoeten? Das dan simpel. Hoef je daar ook niet meer over na te denken.
Ouders zeggen: Joh, voor jou is alles straks nieuw.. Op jezelf, baan, collega's?, relatie.. Leuk, maar wie weet blijf ik nog 5 jaar alleen..
pi_161901830
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ouders zeggen: Joh, voor jou is alles straks nieuw.. Op jezelf, baan, collega's?, relatie.. Zo kan je het ook bekijken, maar de meeste mensen hebben dat al ervaren voor hun 25ste. Of dat laatbloeier nou zo'n voordeel is... Leuk, maar wie weet blijf ik nog 5 jaar alleen..
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:50:21 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161901850
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ouders zeggen: Joh, voor jou is alles straks nieuw.. Op jezelf, baan, collega's?, relatie.. Leuk, maar wie weet blijf ik nog 5 jaar alleen..
Yup, alles kan.

Maargoed, je krijgt geen studente meer, je ziet geen mogelijkheid tijdens t werkende leven een vrijgezel te treffen. Dus ja, jij blijft eeuwig alleen.
Problem solved toch? Want een oplossing heb jij ook niet.
pi_161901862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:40 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Het boeit jou ook totaal niets wat andere mensen doen in hun leven waarom moeten anderen dan in de rij staan om een praatpaal voor jou te zijn?
Het is meer dat je om je heen wel ziet dat iedereen vrienden heeft en met elkaar omgaat en niemand met mij.
pi_161901877
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:44 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Zijn grootste drempel is natuurlijk de angst te moeten veranderen.
Dat kan ook toegedicht worden aan zijn ASS. Voorkeur voor routine, herhalende handelingen, vertrouwde omgeving, etc.

Maar ja, als je je hele leven al als een struisvogel zn kop in het zand steekt voor dit 'hokje' zal hij hem er waarschijnlijk niet nu opeens uit trekken.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')