Heeftie Sugar Walls?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik heb mijn geheime kluis ook laten kraken.
Iemand interesse in de inhoud?
Ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:50 schreef Molurus het volgende:
Mensen die de Speld / the Onion serieus nemen blijft grappig.
(Eerlijk is eerlijk: ik ben er ook wel eens in getrapt.)
Kreeg de link via een prince-stream op facebook en moest ook even goed kijken waar dat nou weer vandaan kwamquote:Op donderdag 5 mei 2016 06:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook.
9000 uur aan covers van 1 liedje van Billy Joel...![]()
![]()
damn ben alweer aan het jankenquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:39 schreef Wantie het volgende:
Bijzonder eerbetoon aan Prince, 7 uur en 13 dagen na zijn overlijden...
Het waren seven hours and fifteen days.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:39 schreef Wantie het volgende:
Bijzonder eerbetoon aan Prince, 7 uur en 13 dagen na zijn overlijden...
Dacht ik ook, maar kennelijk niet in het origineel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het waren seven hours and fifteen days.
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:07 schreef VEM2012 het volgende:
Zojuist bij Elvis Duran in het showbizznieuws bevestiging van dat er kennelijk drugsmisbruik gespeeld zou hebben. Details niet echt meegekregen aangezien mijn dochter er doorheen kwebbelde.
Toch verrassend. Had ik niet achter hem gezocht.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het waren seven hours and fifteen days.
Drugsmisbruik wordt nog steeds staalhard ontkend door verschillende personen dichtbij Prince.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:07 schreef VEM2012 het volgende:
Zojuist bij Elvis Duran in het showbizznieuws bevestiging van dat er kennelijk drugsmisbruik gespeeld zou hebben. Details niet echt meegekregen aangezien mijn dochter er doorheen kwebbelde.
Toch verrassend. Had ik niet achter hem gezocht.
Nee, hij zegt thirteen.quote:
Hmmquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, hij zegt thirteen.
Het is wat onduidelijk te horen.
Let vooral op de I, die spreekt hij uit als een 'Uh', zoals in thirteen.
De cd ligt helaas hoog op zolder, anders had ik de lyrics op de hoes kunnen raadplegen
Ook toevallig dat Paul McCartney net nu Minneapolis aandoet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:05 schreef wdn het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)y_eert_Prince__.html
[..]
Ik ook niet
Voor mij is drugsmisbruik ook misbruik van pijnstillers. Natuurlijk is het afwachten wat er precies speelt, maar deze bron is minder van het speculeren om het speculeren.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:44 schreef Wantie het volgende:
Drugsmisbruik wordt nog steeds staalhard ontkend door verschillende personen dichtbij Prince.
Medicijngebruik, wat in het Engels ook Drugs heet is aannemelijker, zo was een assistent anesthesioloog net de dag ervoor gearriveerd om Prince voor te bereiden op een betere vorm van pijnbestrijding. De anesthesioloog zou een dag later arriveren.
Naar verluid was het ook de assistent anesthesioloog die 911 heeft gebeld.
Verder blijft het wachten op de autopsie, dan pas is er zekerheid wat hem fataal werd.
Ik heb een oom die al meer dan 30 jaar aan de hero zit, maar als je het hem vraagt is hij al jaren clean en raadt hij het idereen af om drank of drugs te gebruiken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor mij is drugsmisbruik ook misbruik van pijnstillers. Natuurlijk is het afwachten wat er precies speelt, maar deze bron is minder van het speculeren om het speculeren.
Het moet kennelijk wel in die hoek gezocht worden en dat is toch raar aangezien Prince heel erg tegen alle vormen van substantiemisbruik was, incl alcohol.
Ja, dat vinden wij hier en ben ik het mee eens dat dit ook als drugsmisbruik gezien moet worden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor mij is drugsmisbruik ook misbruik van pijnstillers. Natuurlijk is het afwachten wat er precies speelt, maar deze bron is minder van het speculeren om het speculeren.
Het moet kennelijk wel in die hoek gezocht worden en dat is toch raar aangezien Prince heel erg tegen alle vormen van substantiemisbruik was, incl alcohol.
Beetje de Amerikaanse "De Speld", grappig bedoeld artikel waar je je wenkbrauwen bij optrekt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:29 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Maar wat staat er nou precies, van Google vertaling wordt ik ook niet veel wijzer van.
Nou dat is nieuws voor de fans.... NOT.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:26 schreef Wantie het volgende:
http://www.aux.tv/2016/05/99-items-found-in-princes-secret-vault/
Wat precies in de kluis ligt is officieel nog niet bekend gemaakt, maar dit is zoal al gelekt.
Op de bootleg van 'Dream Factory' wordt het nummer gezongen door Lisa.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:17 schreef Arcee het volgende:
Is dit echt A Place in Heaven zoals die op Dream Factory gestaan zou hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |