Denk ik ook.PSV kan daar best doorkomen.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit dus, daarom is het misschien wel goed voor de punten, dat psv (mits ze zo goed presteren als dit seizoen) vcl spelen. dan heb je twee clubs in de groepsfase.
Ik had niet eens verwacht dat PSV de groepsfase door kwam, net zo min dat ik had verwacht dat ze van atletico zouden winnen etc etcquote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee eens, niks af te dingen op PSV in de CL hoor, gewoon zéér netjes gedaan. Maar dat is wel een beetje wat nu ons hoogst haalbare is, een (mogelijke) halve finalist uitschakelen in de poule of erna. Als PSV van Atleti had gewonnen waren ze daarna voor het bijltje gegaan, of zag je ze serieus de finale halen?
Jij leest nooit zo goedquote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gast.... dat was misschien wel tegen de CL winnaar. Ajax komt niet eens langs G elftallen.
mits ze spelen zoals tegen united of wolfsburg.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk ik ook.PSV kan daar best doorkomen.
Jij bent net Louis. Jij kan nooit eens een ander de complimenten geven die het verdiend En met die bal op de paal konden ze wel winnen, dus kap met je gezeik.quote:
PSV heeft een motivatie probleem, dus zal wel goed komen in de CL. Bij Ajax ligt het meer aan Frank/kwaliteit. Dat bewijzen ze al jaren.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mits ze spelen zoals tegen united of wolfsburg.
als ze spelen zoals tegen willem ll zie ik ze niet eens de el halen
en datzelfde spreekt ook voor Ajax
Dat vind jij, ik zeg toch dat het knap was(dat is een complimentquote:Op maandag 2 mei 2016 11:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent net Louis. Jij kan nooit eens een ander de complimenten geven die het verdiend En met die bal op de paal konden ze wel winnen, dus kap met je gezeik.
nja heel simpel gezegd eigenlijk. als je niet verliest had je kunnen winnen.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind jij, ik zeg toch dat het knap was(dat is een compliment) maar niet verliezen is wat anders dan hadden kunnen winnen.
wat jij wilt, is verder ook geen probleem, ik geef gewoon mijn mening, als we het allemaal eens waren dan heb je geen forum meer nodigquote:Op maandag 2 mei 2016 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja heel simpel gezegd eigenlijk. als je niet verliest had je kunnen winnen.
maargoed zal wel weer als domme uitspraak worden gestempeld
Davids?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:03 schreef Nouri het volgende:
Was erg goed sfeertje in het stadion gisteren.
Ik hoop trouwens wel dat Edje een keer dood neer valt.
quote:Ajax contracteert Danilho Doekhi
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Danilho Doekhi. De verdediger tekende een contract dat ingaat op 1 juli 2016 en een looptijd heeft van drie jaar, tot en met 30 juni 2019.
Doekhi werd geboren op 30 juni 1998 in Rotterdam. De jeugdinternational is afkomstig van Excelsior, waar hij al zijn debuut maakte in het eerste elftal. Daarvoor was hij actief voor Xerxes (2004 - 2006). De keuze voor Ajax was geen moeilijke: ,,Ajax is de grootste club van Nederland. En er ligt hier een mooi plan voor me klaar."
Doekhi (neefje van Winston Bogarde) is een centrale verdediger, die eventueel ook op het middenveld uit de voeten kan. ,,Ik heb mijn fysiek mee, heb inzicht en durf te voetballen. Ik wil me bij Ajax ontwikkelen tot een betere speler en ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk het eerste elftal te halen."
Straks een uitgebreid interview met Doekhi op Ajax TV.
De opvolger van Bazoer lijkt binnen.quote:
Hij ging nog even een speech houden hoe fantastisch hij het publiek vond gisteren. Terwijl hij tegen Heerenveen als een tamelijke debiel zat te juichen in het uitvak.quote:
zien wat je wil zien, vinden het gewoon vervelend dat ze geen kampioen zijn. Kunnen daar blijkbaar moeilijk mee omgaan, omdat hun eigen spelers al een wedstrijd of 10 roepend dat ze kampioen gaan worden.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:17 schreef Smoofie het volgende:
PSV heeft 5 doelpunten meer ofzo? Waarvan ook nog buitenspeldoelpunten die punten hebben opgeleverd. Psvnetwerk vergeet dat steeds
quote:Wanneer Ajax zondag kampioen wordt in Doetinchem, krijgt het de schaal uitgereikt door Dick Schoenaker. Ajax heeft een voorsprong van zes doelpunten op titelconcurrent PSV, dat net als de ploeg van Frank de Boer 81 punten haalde uit 33 wedstrijden. Een overwinning op De Graafschap zou voldoende moeten zijn om de 34ste landstitel te winnen.
Schoenaker zit in de bestuursraad van Ajax en speelde zelf tussen 1976 en 1985 voor Ajax. Hij kwam tot 348 officiële wedstrijden voor de Amsterdammers en scoorde daarin 104 keer. De oud-speler werd zes keer kampioen met Ajax.
Als Ajax er zondag in slaagt kampioen te worden, dan wordt het nog dezelfde avond gehuldigd in Amsterdam naast de Amsterdam ArenA in het Arena Park.
Mij zou je daar niet zien. De huldiging van het laatste kampioenschap was ook vreselijk.quote:
Ik zit tijdens de huldiging in Eindhovenquote:Op maandag 2 mei 2016 15:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
Mij zou je daar niet zien. De huldiging van het laatste kampioenschap was ook vreselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:Op maandag 2 mei 2016 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zit tijdens de huldiging in Eindhoven![]()
misschien ff toeterend door de straat.Je mist niks. Altijd die pauperpopliedjes tijdens een huldiging. Laat de supporters gewoon hun werk doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
"Rook veilig of rook niet"quote:Op maandag 2 mei 2016 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dickie, wat een longen had die gast, roken als een schoorsteen maar gaan als de brandweer
maar wel dubbele filter, dus veilig aldus jaren 70 (ofzo)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |