Ontzettend.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal wel blij zijn dat Kluivert weer een baantje bij Ajax heeft.
Jij vindt hem als analist slecht? Heb je hem weleens zien rijden dan hahaquote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend.
Wel eens als analist gehoord maar daar kwam dus echt niks zinnigs uit.
Eerste stappen voor de terugkeer van Lowie zijn gezet .quote:Op maandag 2 mei 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal wel blij zijn dat Kluivert weer een baantje bij Ajax heeft.
Jammer maar dit zat er natuurlijk aan te komen.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste stappen voor de terugkeer van Lowie zijn gezet .
zucht..
Ach ze zijn toch al verrot vanbinnen . Lekker de visie van Cruijff blijven volgen hoor. Kampioen zo . Goed beleid , ga zo door .quote:Op maandag 2 mei 2016 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer maar dit zat er natuurlijk aan te komen.
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij vindt hem als analist slecht? Heb je hem weleens zien rijden dan haha
True. Prima speler.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik wil bij deze even een honorable mention uitbrengen aan Viergever. 200 eredivisie duels, 30+ Europese duels, heeft tegen toppers als Di Natale en Rodrigo gespeeld en wordt mijns inziens altijd onderschat. Maakt veel minder fouten dan Riedewald en verdient meer credits dan die krijgt. Lekker solide en op zijn 25e? Al een routinier. Hulde voor deze man.
In de jeugd wordt al lange halen voetbal gespeeld hoor ik steeds meer.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach ze zijn toch al verrot vanbinnen . Lekker de visie van Cruijff blijven volgen hoor. Kampioen zo . Goed beleid , ga zo door .
Tony Pulis lijkt me wel wat als nieuwe trainer .quote:Op maandag 2 mei 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de jeugd wordt al lange halen voetbal gespeeld hoor ik steeds meer.
Treurige ontwikkeling wel.
Hou op.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tony Pulis lijkt me wel wat als nieuwe trainer .
Dichtstbijzijnde profclub is.. FC Eindhoven.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
support your locals is een beetje vreemd als dat betekent dat je voor roda jc moet zijn
kom je uit weertquote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde profclub is.. FC Eindhoven.
Moet ik bij OH Leuven oid gaan staanquote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Met Patje en Jari als assistentenquote:Op maandag 2 mei 2016 19:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb liever dat Louis terugkomt dan dat het gaat zoals het nu gaat. Met van Gaal werk je iig volgens een visie, nu doen ze maar wat (zo komt het over althans).
Feyenoord hierquote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Support your locals is echt zo'n slap geouwehoer.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:24 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Moet ik bij OH Leuven oid gaan staan![]()
Ben zo vaak verhuisd in m'n leven dat ik meer clubs dan Henk Vos gehad zou hebben ondertussen
Support your locals is sowieso onzin. De meeste clubs in Nederland hebben een stad of hooguit een provincie als achterland. Ajax is van een hele andere orde.
Yes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |