quote:Wanneer Ajax zondag kampioen wordt in Doetinchem, krijgt het de schaal uitgereikt door Dick Schoenaker. Ajax heeft een voorsprong van zes doelpunten op titelconcurrent PSV, dat net als de ploeg van Frank de Boer 81 punten haalde uit 33 wedstrijden. Een overwinning op De Graafschap zou voldoende moeten zijn om de 34ste landstitel te winnen.
Schoenaker zit in de bestuursraad van Ajax en speelde zelf tussen 1976 en 1985 voor Ajax. Hij kwam tot 348 officiële wedstrijden voor de Amsterdammers en scoorde daarin 104 keer. De oud-speler werd zes keer kampioen met Ajax.
Als Ajax er zondag in slaagt kampioen te worden, dan wordt het nog dezelfde avond gehuldigd in Amsterdam naast de Amsterdam ArenA in het Arena Park.
Mij zou je daar niet zien. De huldiging van het laatste kampioenschap was ook vreselijk.quote:
Ik zit tijdens de huldiging in Eindhovenquote:Op maandag 2 mei 2016 15:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
Mij zou je daar niet zien. De huldiging van het laatste kampioenschap was ook vreselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:Op maandag 2 mei 2016 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zit tijdens de huldiging in Eindhoven![]()
misschien ff toeterend door de straat.Je mist niks. Altijd die pauperpopliedjes tijdens een huldiging. Laat de supporters gewoon hun werk doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
"Rook veilig of rook niet"quote:Op maandag 2 mei 2016 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dickie, wat een longen had die gast, roken als een schoorsteen maar gaan als de brandweer
maar wel dubbele filter, dus veilig aldus jaren 70 (ofzo)quote:
Gelukkig heeft hij verstandig gerookt dan. Anders had hij dat er ook nog bijgekregen.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, er was gewoon wat kanker geconstateerd.
Jij zal wel blij zijn dat Kluivert weer een baantje bij Ajax heeft.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, er was gewoon wat kanker geconstateerd.
Aaah toe, mogen de Feyenoorders ook nog wat te klagen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij vergeet die bal buiten de lijn in De Kuip!!
Wij klagen niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:20 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Aaah toe, mogen de Feyenoorders ook nog wat te klagen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |