Ach, initieel wilde ze 200 euro hebben, kreeg een aanbieding van 100, toen werd het abo in ene weer 150 (wat het voorheen ook was)quote:Op zondag 1 mei 2016 14:55 schreef VanKuikeren het volgende:
100 euro voor een héél seizoen Kramergenot!
Gewoon grappigquote:Op zondag 1 mei 2016 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
schei uit. wat kan mij de rest nou verrotten joh
U vraagt, Anass draait!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:36 schreef Haringkop het volgende:
Nou laten we eens proberen op het doel te schieten..
Ook al is het allemaal niet denderend, ik heb dingen gezien die ik in geen enkele andere wedstrijd van Feyenoord heb gezien dit seizoen...quote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef eight het volgende:
Ik vraag me af op welke plek we zouden staan als Anas niet in Gio's vrouw had geknepen.
ook derdequote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef eight het volgende:
Ik vraag me af op welke plek we zouden staan als Anas niet in Gio's vrouw had geknepen.
een spits die iemand passeert bijvoorbeeld. Newbiegenot nuquote:Op zondag 1 mei 2016 15:57 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ook al is het allemaal niet denderend, ik heb dingen gezien die ik in geen enkele andere wedstrijd van Feyenoord heb gezien dit seizoen...
3e, maar daar waren we dan al wel lang en breed zeker van geweest.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef eight het volgende:
okequote:Op zondag 1 mei 2016 16:01 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat had wel met minstens een miljoentje of vijf minder spenderen gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |