Oké.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat kon je vijftig jaar geleden al zien aankomen. Zo'n "kinder"feest met dergelijke racistische elementen roept nou eenmaal reacties op.
Mensen deporteren om een afwijkende mening? En waarom per se naar de Arabische wereld?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:26 schreef D.D.W. het volgende:
Het enige wat ik jammer vind is dat ik zulke figuren geen schop onder de hol kan geven naar de Arabische wereld. Ga lekker daar janken!
Dat gevoel krijg ik bij mensen die alleen maar kunnen zeiken. Maar haar mening verkondigen is haar goed recht, vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mensen deporteren om een afwijkende mening? En waarom per se naar de Arabische wereld?
Als je het niet eens bent met de invulling van de dodenherdenking ben je een Hitler in de dop?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef Konijntjuh het volgende:
Ben alleen 2 minuten stil op 4 mei, voor de slachtoffers die de Tweede Wereld Oorlog heeft geëist, en voor de mensen die het van dichtbij hebben meegemaakt of ondervonden hebben aan welke zijde dan ook.
Ik snap eigenlijk niet waar er meer over te discussiëren valt op over 4 mei, dan het gewoon te gedenken het heet toch dodenherdenking? In plaats deze dag te misbruiken voor je eigen doeleinde zoals een Hitlertje in de dop.
Klagen doe je maar op 5 mei dat je niet eens bent met je beleving aan vrijheid hier in Nederland
Tja, als je eigen cultuur niks bereikt heeft moet je ergens over klagen natuurlijkquote:witte geschiedenis belangrijker is dan de niet-witte geschiedenis
Ik ben voor de belichting van de niet witte geschiedenis in Europa. Dan leren dit soort mongolen dat de slavenhandel een twee richting verkeer was met de islamitische staten als grootste handelaren in zowel meer dan een miljoen Europeanen als de al bekende Afrikanen. Dan leren ze hoe de niet witten honderden jaren lang witten hebben ontvoerd van hun ouders om ze als soldaat slaaf te indoctrineren en tegen witten te laten vechten.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:30 schreef Twiitch het volgende:
Dat gezeur over "witte geschiedenis" heb ik al vaker gehoord, sorry hoor maar de geschiedenis van Europa bestaat voor 99% uit "witte geschiedenis", dus natuurlijk is die belangrijker dan de "niet-witte geschiedenis" (wat een uitdrukkingen ook) Ik ga in Centraal Afrika ook niet zeuren over de onderbelichting van de 80-jarige oorlog binnen het onderwijs daaro.
Fixed.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:09 schreef Ceberut het volgende:
Als een partij dictator als de PVV Erdogan de grootste partij nergens in de diaspora zo gesteund kan worden als in Nederland, kun je je inderdaad afvragen of een dag als 4 mei nog wel zin heeft.
Aantoonbare onzin. De rest bestaat ook weer uit onzinnige generalisaties, wat je en passant nog even bevestigt.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:03 schreef stopnaald het volgende:
Altijd jammeren dat je gediscrimineerd wordt, terwijl je exact dezelfde kansen krijgt als de rest van Nederland.
Nee, ik vind juist dat de opkomst van haat en onverdraagzaamheid redenen zijn om 4 mei te herdenken zodat we niet zullen vergeten tot wat dergelijke sentimenten kan leiden.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
Diversiteit is iets waar we nog aan moeten wennen, denk ik. Actie van een meisje van een jaar of 18(?) op faceboek en twitter, dat nogal voor veel commotie zorgt:
[..]
Heeft ze een punt, mensen?
Diversiteit?
Ze is zelf hypocriet. Wel zeuren over (neo-)nazi's, maar bek houden over IS-aanhangers.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zegt dat we hypocriet zijn; we staan stil bij de gruweldaden van het fascisme, maar zelf laten "we" de "nazi's" iedere maand overal rond marcheren.
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, weer zo'n regressief links haatballetje. Geen aandacht aan schenken.
Nee, dat klopt, maar ze zou het wel wat vinden voor GL'ers om aan deze actie mee te doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ook ik kan een GroenLinks lid worden en allemaal idioterie op Twitter verspreiden (zie ook rest van account) dat hoeft nog niet te betekenen dat ze de partij representeert. Doet ze volgens mij ook niet.
Het levend verbranden van 100.000 mensen bij het bombardement op Tokio, of in Hiroshima, Nagasaki, Hamburg, Dresden of Berlijn waren m.i. ook gewoon oorlogsmisdaden. In dat opzicht is het genuanceerd.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè wat Dld in WO2 deed ligt genuanceerder?
Plus de geschatte twee miljoen verkrachtingen door Russische soldaten in de laatste maanden van de oorlog natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het levend verbranden van 100.000 mensen bij het bombardement op Tokio, of in Hiroshima, Nagasaki, Hamburg, Dresden of Berlijn waren m.i. ook gewoon oorlogsmisdaden. In dat opzicht is het genuanceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |