Te lang verhaal. Was rond 23:00 gister avond. Zoek de sc maar even op. Is wel lachen met Chrolo ookquote:
Was dat toen hij chloro voor kankerhoer uitmaakte? Want ik kwam daarna nog mooie foto's van Braddie posten.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Te lang verhaal. Was rond 23:00 gister avond. Zoek de sc maar even op. Is wel lachen met Chrolo ook
Jaquote:Op zondag 1 mei 2016 16:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was dat toen hij chloro voor kankerhoer uitmaakte? Want ik kwam daarna nog mooie foto's van Braddie posten.
ik zit in geen één fok whatsappgroepquote:Op zondag 1 mei 2016 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij zit in een Whatsappgroep met mensen als Stimo en Montelly?
lol wtsdezequote:Op zondag 1 mei 2016 16:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is deze dan zit die treurige Stimo met ban zich nog druk te maken om mensen op FOK!?
Jij mag ook hoor.quote:
Ja jonge in die Gym SC lees ik hele verhalen of gaat dat over vroeger.quote:
Mag ik in je groepje???quote:
kweenie waar ze het over hebben allemaal.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja jonge in die Gym SC lees ik hele verhalen of gaat dat over vroeger.
Veel dom volk zeg, kon het ook wel weten als die ene die zich bekeerde voor pussy er ook post.quote:
Chrolo wordt m'n nieuwe bijnaamquote:Op zondag 1 mei 2016 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Te lang verhaal. Was rond 23:00 gister avond. Zoek de sc maar even op. Is wel lachen met Chrolo ook
Zijn wel meerdere daar die zich zouden/hebben bekeerd voor pussyquote:Op zondag 1 mei 2016 16:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Veel dom volk zeg, kon het ook wel weten als die ene die zich bekeerde voor pussy er ook post.
Dat doenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn wel meerdere daar die zich zouden/hebben bekeerd voor pussy
Thanks white chocolatequote:
Gvdquote:
Heb wel enorme lijst nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |