allemaal fatties zekerquote:Op zondag 1 mei 2016 16:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nou en als je dood gaat krijg je vet veel maagden
Is toch gewoon een vrouwendingetje? :Squote:Op zondag 1 mei 2016 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Opso is best wispelturig nog.
Lekker strak toch ;Dquote:Op zondag 1 mei 2016 16:03 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je wel eens iemand ontmaagd? is echt geen pretje hoor... is voor mij een reden om met een grote boog om de moskee heen te lopen iig, het zal je maar gebeuren
Ook homo's krijgen maagden wat ga je discriminerenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je homo bent niet, geloof niet dat er zo veel maagden zijn bij die losgeslagen mensen
Ja hoe vinden ze die homo maagden dan??? Die bestaan nooit, dat geloof ik niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ook homo's krijgen maagden wat ga je discrimineren
In de homo sc van ONZquote:Op zondag 1 mei 2016 16:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja hoe vinden ze die homo maagden dan??? Die bestaan nooit, dat geloof ik niet.
Oh Gym SC bedoel je?quote:
Wat is deze dan zit die treurige Stimo met ban zich nog druk te maken om mensen op FOK!?quote:Guys, ffs. Er is niets spannends of geheims, gewoon twee meiden die een boner hebben want ze hebben iets supergeheims ontdekt![]()
Die screenshot die montelly nu aan het doorsturen is, was gemaakt voor de whatsappgroep, remember? Stimorol heeft hem in haar handen gekregen (hoe dat is gebeurd, weet ik niet, iemand moet haar erop gewezen hebben en actief gezocht hebben, wat enigszins, nee heel heel erg creepy is) en nu denkt ze de informatie daarop te kunnen gebruiken om me bang te maken ofzo. We hebben het hier over mensen die al m'n posts lezen om er zo hopelijk iets uit te kunnen halen wat ze tegen me kunnen gebruiken. We hebben het over legit mongolen. Heeft hem doorgestuurd naar crip, die er nu tekst van aan het posten is, en montelly zit al de halve middag te hopen dat hij door met ze mee te doen, nu eindelijk een tiet irl kan gaan zien.
Wat dit voornamelijk tentoonstelt is hoe kankertje kansloos stimorol en crip zijn. Serieus, als je hier je lol uit haalt, is er iets goed, goed mis met je. Maar de obsessie die ze met me hebben, is ook wel weer schattig te noemen.
He crip, I fucked him, he fucked me, het was heerlijk, het was stom, ik heb het beëindigd. Alles beter dan dat miserabele leventje wat jij nu leidt, meis. Go get your own life en hang niet zo aan stimo, die is legit gek, daar kom je nog wel achter.
weet ik niet ik heb gisteren alles gemistquote:Op zondag 1 mei 2016 16:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat hij geband iswaarom
Oh het was genietenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
weet ik niet ik heb gisteren alles gemist
Moest lachenquote:Ga op een hete rots zitten en verbrand je aars als de berberaap die je bent
Oh ja daar had ik geen interesse in, toen was ik er ook nog niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels vs Braddie vs Jimmy, gvd waarom mis ik zoiets moois
fok whatsappgroepquote:Op zondag 1 mei 2016 16:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is deze dan zit die treurige Stimo met ban zich nog druk te maken om mensen op FOK!?
Jij zit in een Whatsappgroep met mensen als Stimo en Montelly?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
fok whatsappgroepdaar beginnen alle ruzies mee
montelly is net een wijf zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |