waarom zoek je hier naar?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:51 schreef defokkingfoker het volgende:
http://amsterdam.craigslist.org/stp/5496483094.html
Gay guy looking for a new friend to chill out in my place. - m4m
Not sexual thing, not romance! Only need someone cool and easy going like me to chill out with, talk, movie, listen to music.. Smoke weed..etc.
I'm everyday bored and alone at home until 17pm.
Only cool and relax guys are welcome.!
Neeehhh joh dat wordt geen dampende kontsex
Ligt er toch aan hoe oud jullie zijn. Hoe oud is ie dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:45 schreef Crip het volgende:
hoezo is 9 jaar verschil zo ontiegelijk veel trouwens ;s
14quote:Op zondag 1 mei 2016 15:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ligt er toch aan hoe oud jullie zijn. Hoe oud is ie dan?
ik 20 en hij 29quote:Op zondag 1 mei 2016 15:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ligt er toch aan hoe oud jullie zijn. Hoe oud is ie dan?
wrm bang allah is barmhartig en genadevol tochquote:Op zondag 1 mei 2016 15:52 schreef zeer het volgende:
[..]
dacht ik altijd anders hoeven ze ook niet zo bang te zijn allemaal toch
totdat je vastgebonden aan een stoel van een 25 meter hoge flat afgedonderd wordtquote:Op zondag 1 mei 2016 15:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wrm bang allah is barmhartig en genadevol toch
Idd Opso en ik gaat ook prima.quote:
nou en als je dood gaat krijg je vet veel maagdenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:58 schreef zeer het volgende:
[..]
totdat je vastgebonden aan een stoel van een 25 meter hoge flat afgedonderd wordt
ik ookquote:Op zondag 1 mei 2016 15:57 schreef zeer het volgende:
[..]
kan toch
kon alleen maar dromen van 23 jarige vrouwen toen ik 14 was
heb je wel eens iemand ontmaagd? is echt geen pretje hoor... is voor mij een reden om met een grote boog om de moskee heen te lopen iig, het zal je maar gebeurenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nou en als je dood gaat krijg je vet veel maagden
Als je homo bent niet, geloof niet dat er zo veel maagden zijn bij die losgeslagen mensenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nou en als je dood gaat krijg je vet veel maagden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |