Ja dat probeerde ik nou net te voorkomen.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[KLB SC] BOOOOMMMM AMOREE FIREE HORRSSEEEFIGHTEERR
Geef die man wat famequote:Op zondag 1 mei 2016 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat probeerde ik nou net te voorkomen.
Ja daaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2016 13:05:05 ]
quote:Op zondag 1 mei 2016 12:58 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja daaag![]()
Dat heb ik een keer gedaan. Was op m.nl. Toen kwam ik in een compilatie terecht op youtube met dit liedje op de achtergrond:We zitten niet tussen de mnl hyena's hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk jaar?
Is zeker die 10 jaartjes geleden joh. Levens werden verruïneerd toen, het was een soort thefappening maar dan een decennium eerder en op mnl.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
[..]
We zitten niet tussen de mnl hyena's hier.
Welk jaar?
Toen was ik er al sad enough. Die filmpjes kwamen vaakquote:Op zondag 1 mei 2016 13:17 schreef Drug het volgende:
verruïneerd
[..]
Is zeker die 10 jaartjes geleden joh. Levens werden verruïneerd toen, het was een soort thefappening maar dan een decennium eerder en op mnl.
Haha oké dus je kent de tragische geschiedenis van hoe heette ze? Dacht Safah of Saffiyah ofzo. Laatste wat ik hoorde is dat ze teruggestuurd wasquote:Op zondag 1 mei 2016 13:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen was ik er al sad enough. Die filmpjes kwamen vaak
Wat was je username?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |