Alsof een moslim redelijk kan denken. Dat gaat niet als je met de islam wordt grootgebracht. Het tast je logisch denkvermogen aan en de cultuur waarin moslims opgroeien maakt het nog moeilijk want je mag niet anders denken dan je familie/clan.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:40 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Je bedoelt dit ongetwijfeld als grap, maar in de Arabische wereld is de idee wijdverbreid dat IS een zionistisch complot is om de islam zwart te maken. Onnavolgbaar voor wie van logisch nadenken houdt.
Ik doe niet aan wij, maar gelovigen zijn inderdaad niet als ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies, zet je er vanaf, bewaar afstand, zij zijn niet als wij
Of complotidiotenquote:Op zondag 1 mei 2016 12:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wij, maar gelovigen zijn inderdaad niet als ik.
Een hele bevolkingsgroep wegzetten is racisme!!!quote:
Ja maar ik voel me niet meer veilig in m'n eigen buurt muuhuuhuu ik ken hun nietquote:Op zondag 1 mei 2016 12:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een hele bevolkingsgroep wegzetten is racisme!!!
En Hirsi Ali dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 12:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wie van logisch denken houdt is geen moslim.
Pannenkoek eerste klasquote:Op zondag 1 mei 2016 12:48 schreef Faz3D het volgende:
[..]
En Hirsi Ali dan?
http://www.joop.nl/nieuws/hirsi-ali-keert-terug-tot-islam
Dat is de moderne moslim. Om maar weer niet iedereen over één kam te scheren.
Dat geldt inderdaad voor de mensen in Bangladesh ja. En zo is de cirkel weer rond.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me niet meer veilig in m'n eigen buurt
Haha ik denk eerder dat zij vermoord word dan Wildersquote:
Dat heb je meestal met cirkels jaquote:Op zondag 1 mei 2016 12:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat geldt inderdaad voor de mensen in Bangladesh ja. En zo is de cirkel weer rond.
joop.nlquote:Op zondag 1 mei 2016 12:48 schreef Faz3D het volgende:
[..]
En Hirsi Ali dan?
Was ook maar een globale analyse. Net als ik weinig kennis uit die regio wil hebben zou het moslims hier in Nederland sieren om die shit ook achter zich te laten, zeker de generaties die er nooit gewoond hebben en er zodoende ook niet zelf mee te maken hebben gehad.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gaat nog wel iets verder terug dan flavour of the month Syrië, maar laat je niet hinderen door enige kennis van zaken
Hahahaha ja ik neem alles met een korrel zout hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 12:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
joop.nl.
Wat een belachelijk site is dat toch. Haar woorden verdraaien waardoor het net lijkt of ze van gedachten veranderd is. Schandalig eigenlijk.
Ik herken de kop niet in het artikel.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:48 schreef Faz3D het volgende:
[..]
En Hirsi Ali dan?
Maar wel superieur.quote:
Je zou het bijna laster noemenquote:
Welke opleidingen heb jij afgerond?quote:Op zondag 1 mei 2016 12:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Alsof een moslim redelijk kan denken. Dat gaat niet als je met de islam wordt grootgebracht. Het tast je logisch denkvermogen aan en de cultuur waarin moslims opgroeien maakt het nog moeilijk want je mag niet anders denken dan je familie/clan.
Of dronesquote:Op zondag 1 mei 2016 13:36 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Nee geen vliegende tapijtbommen maar wandelende testosteronbommen.![]()
En daarom moet je je landgenoot die homo of seculier is maar tot mootjes hakken met een machete.quote:
En daarom moet je iemand die je nooit hebt ontmoet in kleine stukjes schieten terwijl kinderen toekijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 13:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
En daarom moet je je landgenoot die homo of seculier is maar tot mootjes hakken met een machete.
Het is nu wel leuk geweest met het getroll of niet?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En daarom moet je iemand die je nooit hebt ontmoet in kleine stukjes schieten terwijl kinderen toekijken
Zolang het niet ophoudt komt alles goed
Heeft weinig met trollen te maken. Ik vind jou eerder een troll.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is nu wel leuk geweest met het getroll of niet?
Is het Westen Bangladesh momenteel zwaar aan het bombarderen dan? In dat geval zou ik als booslim het slachten van landgenoten even staken en werken aan wat luchtafweergeschut.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En daarom moet je iemand die je nooit hebt ontmoet in kleine stukjes schieten terwijl kinderen toekijken
Zolang het niet ophoudt komt alles goed
Wat is een booslim precies?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is het Westen Bangladesh momenteel zwaar aan het bombarderen dan? In dat geval zou ik als booslim het slachten van landgenoten even staken en werken aan wat luchtafweergeschut.
Een beetje dollen is niets mis mee. Maar een keertje ontopic mag ook wel toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heeft weinig met trollen te maken. Ik vind jou eerder een troll.
Dan moet je mama even roepen en vragen of zij een spiegel meebrengt.quote:
Mama, ben ik een booslimquote:Op zondag 1 mei 2016 13:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan moet je mama even roepen en vragen of zij een spiegel meebrengt.
Nee, omdat je geen antwoord hebt en lekker aan het trollen bent met je onzin.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat het ging over dingen die niet ophouden, of tenminste niet vanzelf
Bedankt voor het delen van je mening, kunnen we nu weer ontopic?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, omdat je geen antwoord hebt en lekker aan het trollen bent met je onzin.
Okee hier mijn vraag, wie of wat is nu de ware moslim?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je mening, kunnen we nu weer ontopic?
Heel simpel. De ware moslim bestaat niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:59 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Okee hier mijn vraag, wie of wat is nu de ware moslim?
Wie een moslim is kun je het beste vragen aan de mensen die moslims haten.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:59 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Okee hier mijn vraag, wie of wat is nu de ware moslim?
En om mijn punt nog even duidelijk te maken, citeer ik weer even mezelf:
Dat komt denk ik omdat iedereen zichzelf voorstelt als moslim. Hun noemen zich moslim, en mutant noemt zich moslim. Maar wie is nu moslim moslim? Dat onderscheid moeten ze een keer op één of andere manier zelf gaan maken. Verlichting of whatever.
Want wie weet nu of hij een goeie of een kwaaie moslim voor zich heeft staan? Dat kunnen de extremisten gebruiken om jongeren op te hitsen; kijk dan, ze moeten je niet! En de goeien gaan klagen omdat ze niet als volwaardig worden gezien.
En die verandering moeten ze een keer zelf maken. Dat moet van binnen komen, het westen kan enkel toekijken en klagen en zeiken en mopperen dat het maar weer elke keer die moslims zijn. En alle moslims roepen dan weer Allah snackbar, wie is hier de snackbar?
Moslims worden nu op dit moment door iedereen als volwaardig gezien zolang ze zich niet uiten en gedragen als een moslim in hun bijzijn. Maar als ze benoemen dat ze moslim zijn, dan heeft niemand er een probleem mee. Behalve als hun daar 'last' van ondervinden.
Beetje hetzelfde verhaal als de zwarte kousen hier in Nederland en de handje klap figuren.
Moslims moeten eens wat moderner, innovatiever en vooruitstrevender worden.
En dan opent een moslim een wijnbar, word dat weer verkloot door andere moslims.
-------
Dus als een moslim zich moslim noemt, hoe weet ik dan dat die moslim een moslim is en welke moslim die moslim is omdat elke moslim zich moslim kan noemen?
Klopt, islam is net als andere religies pure onzin.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Heel simpel. De ware moslim bestaat niet.
Vind ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, islam is net als andere religies pure onzin.
Nou, dan heeft Faz3D meerdere antwoorden op zijn vraag. Mooi.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, islam is net als andere religies pure onzin.
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nou, dan heeft Faz3D meerdere antwoorden op zijn vraag. Mooi.
De vraag blijft natuurlijk, helpt deze constatering bij het bestrijden van islamitisch extremisme?quote:Op zondag 1 mei 2016 14:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nou, dan heeft Faz3D meerdere antwoorden op zijn vraag. Mooi.
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De vraag blijft natuurlijk, helpt deze constatering bij het bestrijden van islamitisch extremisme?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |