Haha herkenbaar dat laatstequote:Op zondag 1 mei 2016 07:14 schreef Lamb29 het volgende:
Burdie dat pakje is zo mooi! E had die als 2de aan met een mutsje en slofjes van die lijn.
En wolken...
Bij O was het heel dubbel. Herstellen van ks was zwaar. Borstvoeding deed zo'n pijn maar mijn hormonen zeiden 'doorgaan!'... Maar mij god wat was ik verliefd op dat Hummeltje.
Nu met E zit ik nog op m'n wolk. Bijzonder hoe onmiddellijk dat grote verliefdheids gevoel er was. Ik las hier ooit.. 'Je deelt je hart niet met 2 kinderen maar je hart verdubbeld' voor mij 100% waar.
Dit keer geen ks, mijn bekken voelen na 5 mnd amper lopen zo licht en de bv lukt nu wel! (met pijn dat wel) ... Reken mijn heel heel Rijk...
En och slaap gebrek heeft een voordeel! Je vergeet gewoon die 2de nacht voeding en jubelt smorgens tegen vriend.... 'Hij sliep van half 1 tot half 6!!!'... Bleek ik vergeten dat er om 3u ook wakker waren
Jazeker!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 07:14 schreef Lamb29 het volgende:
Ik las hier ooit.. 'Je deelt je hart niet met 2 kinderen maar je hart verdubbeld' voor mij 100% waar.
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 1 mei 2016 09:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik ga hier maar aanhaken, we hadden afgelopen donderdag een knipper op de echo
Gefeliciteerd Ooiquote:Op zondag 1 mei 2016 09:22 schreef Ooi86 het volgende:
Ben echt zo blij verrast! Vorm het nu nog wel maar niet te vergelijken. Kan half uur lopen/staan nu ongeveer voordat t echt meer pijn gaat doen. Terwijl ik voor zwangerschap ook al heup klachten had.quote:Op zondag 1 mei 2016 08:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh lamb, ik vind jouw bekkenupdate zo fijn om te lezen he. Ik hoop zo dat het hier ook zo mag gaan.
Wat fijn zeg!! Welkom!quote:Op zondag 1 mei 2016 09:22 schreef Ooi86 het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2016 09:28 schreef Burdie het volgende:
Oh en op zondag mag ik altijd nog even jompelen, wisseldag voor Vivi en mij: 15 weken(ineens vind ik het weer heel langzaam gaan
).
Ik heb zo'n zorgplan gekregen, dit zijn de standaard controles bij mij:quote:Op zondag 1 mei 2016 10:31 schreef Burdie het volgende:
Hoe vaak moet je nu op controle dan? Hier is 4 weken geloof ik standaard (ik ga om de week).
Gefeliciteerd nogmaalsquote:Op zondag 1 mei 2016 09:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Jazeker!
En ik heb nog nooit iemand gezien die in uniform bleef na te hebben gemeld zwanger te zijn. Ga ik ook zeker niet doen. Voor nu blijf ik nog wel even gewoon doorwerken aangezien ik nu toch bij de recherche zit. Dan loop je niet op dagelijkse basis buiten en in burger. Ik kom pas als de ellende al gebeurd is![]()
Dan weet je daarna ook je UD.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:10 schreef sproetjes het volgende:
Bij mijn vk praktijk gaat t zo:
Tot 24 weken kom je om de 4 weken
Van 24 weken tot 32 weken kom je om de 3 weken
Van 32 weken tot 36 weken kom je om de 2 weken
Vanaf 36 weken kom je iedere week
Vanaf 41 weken indien nodig 2 keer per week.
Oh en lees nu dat we de tweede afspraak (dus voor ons 11 mei) een termijn echo krijgen. Om terug te komen op een vraag/opmerking van GM
Ivm je voorgeschiedenis dat je om de week gaat?quote:Op zondag 1 mei 2016 10:31 schreef Burdie het volgende:
Hoe vaak moet je nu op controle dan? Hier is 4 weken geloof ik standaard (ik ga om de week).
Hoe klinkt dit: mijn vorige kwam op mijn 33-weken-wisseldagquote:Op zondag 1 mei 2016 12:23 schreef Molo het volgende:Arja en ik 33 weken wisseldag boks
![]()
Dat klinkt opeens als veel man![]()
Ja dat zei mijn collega vorige week ook alquote:Op zondag 1 mei 2016 12:31 schreef Dyre het volgende:
Ooi welkom & gefeliciteerd!
En ook eenvoor alle wissseldagen!
[..]
Hoe klinkt dit: mijn vorige kwam op mijn 33-weken-wisseldag![]()
Niet om je bang te maken hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2016 12:33 schreef Dyre het volgende:
Respect trouwens voor wie nog in haar laatste weken een brazilian wax had laten doenIk heb net onder de douche geprobeerd mezelf een beetje bij te scheren. Dat ging op gevoel tot nu toe altijd nog wel goed, maar vandaag werd het een bloedbad
quote:Op zondag 1 mei 2016 12:33 schreef Dyre het volgende:
Respect trouwens voor wie nog in haar laatste weken een brazilian wax had laten doenIk heb net onder de douche geprobeerd mezelf een beetje bij te scheren. Dat ging op gevoel tot nu toe altijd nog wel goed, maar vandaag werd het een bloedbad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 1 mei 2016 13:52 schreef Molo het volgende:
Jij zou rustiger aan doen mevrouw
Nee, dat ging om sporten. Klussen kan heus wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik draag extra lange basic shirts van de hema (dus geen positie, maar 'gewoon normale'), die passen makkelijk over een dikke buik heen en zijn na de zwangerschap ook nog gewoon relaxed draagbaar!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:03 schreef Nazil het volgende:
Quoi rustig aan doen hoor! Ik heb een zooi langere shirts gekocht bij de action (korte mouwen, kost 3x niks) dus die doe ik onder bloesje enzo. Merendeel van de tijd heb ik een gewoon shirt aan, wel positieshirts. Heb nog een paar oude die nog passen maar niet lang meer.
Gisteren had ik een feestje maar buiten stond een vuurkorf met rokende mensen er naast, in de woonkamer rookten er mensen en in de keuken ook.na een paar uur zijn we weggegaan omdat ik knettergek werd van alle rook. Nu zit alles inclusief jassen wat we aan hebben gehad in de was. Bah. Wel veel complimenten gekregen over m'n buik
vorige week met de bruiloft had niemand een buik gezien en nu zag iedereen het opeens, waren de zelfde mensen. Wat kleding al niet kan doen
Ja ik heb de basic hemden van de HEMA voor dat doeleind. Ik had er nog een paar van mijn vettere periode die dus nu prima passenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:38 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik draag extra lange basic shirts van de hema (dus geen positie, maar 'gewoon normale'), die passen makkelijk over een dikke buik heen en zijn na de zwangerschap ook nog gewoon relaxed draagbaar!
Die periode zit ik nog steeds inquote:Op zondag 1 mei 2016 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik heb de basic hemden van de HEMA voor dat doeleind. Ik had er nog een paar van mijn vettere periode die dus nu prima passen
Net je buikfoto gecheckt en bij deze afgedaan als dikke (hihaho) hoaxquote:
Nee joh, kwestie van je goeie kanten opzoekenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Net je buikfoto gecheckt en bij deze afgedaan als dikke (hihaho) hoax
Prachtige mama ben jequote:Op zondag 1 mei 2016 17:01 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Nee joh, kwestie van je goeie kanten opzoeken
Ik ben serieus wel echt aan de mollige kant, maar dat geeft niet, mijn lichaam maakt babies dus is supertof![]()
![]()
Heel herkenbaar! Had ik bij mijn eerste kindje. Bij mij ging het na het eerste trimester langzaam een beetje beter. Maar ik gok dat er helaas ook vrouwen zijn die daar hun hele zwangerschap last van bleven houden. Ik hoop voor jou dat het snel weg is!quote:Op zondag 1 mei 2016 17:01 schreef Veruca_Assault het volgende:
Haaaai vanuit bed. Vraag; ik ben nu 14.3 en nog zó moe steeds. Ik slaap uitstekend, van 20u tot 7u aan 1 stuk. En wakker worden gaat ook prima maar vanaf 14u ga ik gapen en rond 15.30 MOET ik slapen. Of ik wil of niet, ik flikker in slaap voor een uur ofzo. Heel irritant.
Gaat dit over? Een leven zou nog wel even fijn zijn 😁
Hier tot nu toe nog niet over gegaanquote:Op zondag 1 mei 2016 17:01 schreef Veruca_Assault het volgende:
Haaaai vanuit bed. Vraag; ik ben nu 14.3 en nog zó moe steeds. Ik slaap uitstekend, van 20u tot 7u aan 1 stuk. En wakker worden gaat ook prima maar vanaf 14u ga ik gapen en rond 15.30 MOET ik slapen. Of ik wil of niet, ik flikker in slaap voor een uur ofzo. Heel irritant.
Gaat dit over? Een leven zou nog wel even fijn zijn 😁
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |