Ik heb verrekijker maar vind hem niet zo interessant om te bekijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:38 schreef Divje het volgende:
[..]
hihi. koop zo'n klein verrekijkertje en ga terug gluren
Hmmmokéquote:Op zondag 1 mei 2016 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb verrekijker maar vind hem niet zo interessant om te bekijken
Mja, je hebt gezien hoe dicht bij het huis van de buren staat zeg maar. Echt onwijs intimiderend als op dat balkon op gelijke hoogte iemand gewoon letterlijk naar binnen zit te kijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vroeger wel eens naar mijn zonnende buurmeisje gekeken en die avond op msn tegen haar gezegd.
Mja, het is wel erg. Vandaag lekker weer en ik moet leren dus ik had mn gordijn al stukje dicht voor het geval dat hij wel ging kijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmmoké
Zit te bedenken hoe je dan van 'm af komt maar heb alleen radicale ideeėn.
Ja, snap ik. Echt comfy is het niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, je hebt gezien hoe dicht bij het huis van de buren staat zeg maar. Echt onwijs intimiderend als op dat balkon op gelijke hoogte iemand gewoon letterlijk naar binnen zit te kijken.
Als je het niet weet dat iemand kijkt is het minder erg![]()
[..]
Mja, het is wel erg. Vandaag lekker weer en ik moet leren dus ik had mn gordijn al stukje dicht voor het geval dat hij wel ging kijken. Nu heb ik minder zon
quote:Op zondag 1 mei 2016 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Echt comfy is het niet.
Buurmeisje vond het niet erg, ze vond het vleiend en ging daar vaker liggen zonnen
Pizzaquote:Op zondag 1 mei 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik eet rijst met broccoli, prei, ui en rozijnen en sweet chilisaus
en het is vet lekkerrr
Ehmm met kaas en mozzarella, heb niet echt zin om te koken vanavond, ben nog niet echt beter dus keiveel honger heb ik toch al nietquote:
Ohh was je ziek?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ehmm met kaas en mozzarella, heb niet echt zin om te koken vanavond, ben nog niet echt beter dus keiveel honger heb ik toch al niet
Ja keelpijn, koppijn en beetje algehele malaise. Eigenlijk sinds vrijdag, lekker zo in het weekendquote:
Oh balen zegquote:Op zondag 1 mei 2016 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja keelpijn, koppijn en beetje algehele malaise. Eigenlijk sinds vrijdag, lekker zo in het weekend
Jep, elke dag van 8.00-17.00 ;+ hoe gaat het met je studiequote:Op zondag 1 mei 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh balen zegMoet je morgen weer werken?
Ahh oke, heb je leuke collega's?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, elke dag van 8.00-17.00 ;+ hoe gaat het met je studie
hoiquote:
Je bent al op de helft, even doorbijtenquote:Op zondag 1 mei 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh oke, heb je leuke collega's?
Ja gaat wel oke, maar heb er gewoon echt geen zin meer inmaarja, nog twee jaartjes
Ja preciesquote:Op zondag 1 mei 2016 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent al op de helft, even doorbijten
ik ken de meeste nog amper, maar eentje heeft bij hetzelfde bedrijf gewerkt in lissabon, ook nog eens bij philips, dus ik herkende hem gelijk
Nee met twee Spanjaarden en een Noord-ier, de laatstgenoemde zie ik zeldenquote:Op zondag 1 mei 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja precies
Oh wat super toevallig zeg![]()
Wel leuk! Woon je nu ook met mensen die daar werken of heb je iets voor jezelf?
Aan je foto's te zien, masturbeer je te veel.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee met twee Spanjaarden en een Noord-ier, de laatstgenoemde zie ik zelden
waar gaat dit overquote:Op zondag 1 mei 2016 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan je foto's te zien, masturbeer je te veel.
Oh, wel gezellig met die andere twee?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee met twee Spanjaarden en een Noord-ier, de laatstgenoemde zie ik zelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |