gewoon makenquote:Op zondag 1 mei 2016 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit er heeeel erg aan te denken om mn tentamen van woensdag gewoon over te slaan en in de zomer te maken. Ik heb daar echt nog níks voor gedaan. Ik haal het misschien nog wel, maar ik heb nu gewoon stress voor tentamen van dinsdag en ja, anders zou ik straks gaan leren voor tentamen woensdag blabla.
Ja ik weet het niet
misschien is ie makkelijker dan je denkt en haal je hem wel gewoon. plus dat je dan nu van fok af kan gaan en gewoon kan lerenquote:
Makkelijker dan je denkt, ja dat kan.... maar ik ga het nooit halen als ik niet heb geleerd hequote:Op zondag 1 mei 2016 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien is ie makkelijker dan je denkt en haal je hem wel gewoon. plus dat je dan nu van fok af kan gaan en gewoon kan leren
Waarom zou je het in de zomer dan beter kunnen leren? Waarschijnlijk stel je het dan ook uit tot drie dagen van te voren. Dan kan je het net zo goed nu proberen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Makkelijker dan je denkt, ja dat kan.... maar ik ga het nooit halen als ik niet heb geleerd he![]()
Verder heeft van Fok afgaan geen zin, dat deed ik gisteren maar dit vak is zo saai dat je dan alsnog iets anders gaat doen. Al is het met je fucking pen spelen, kan me hier niet langer op concentreren dan het lezen van één blokje en dan drie sec pauze.
Omdat ik nu twee grote groepsprojecten had lopen tot dinsdag.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je het in de zomer dan beter kunnen leren? Waarschijnlijk stel je het dan ook uit tot drie dagen van te voren. Dan kan je het net zo goed nu proberen.
Hm oke. Nja je moet het zelf weten, maar ik zou het gewoon woensdag doen. Je kunt het toch nog herkansen als het niet lukt.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik nu twee grote groepsprojecten had lopen tot dinsdag.
Dinsdag is het eerste tentamen, dus heb me eerst daar op gericht. Woensdag is het tweede tentamen waarvan ik nu dus twijfel om het in de zomer te gaan maken omdat ik nog niks daarvoor heb geleerd en zodat ik me nu kan richten op het eerste tentamen
Ja, maar het gaat er mij meer om dat ik me dan nu volledig kan richten op het tentamen van dinsdag en anders niet. Terwijl ik voor het tentamen van dinsdag ook nog niet alles heb geleerd.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm oke. Nja je moet het zelf weten, maar ik zou het gewoon woensdag doen. Je kunt het toch nog herkansen als het niet lukt.
Tja, dat weet ik nietquote:Op zondag 1 mei 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er mij meer om dat ik me dan nu volledig kan richten op het tentamen van dinsdag en anders niet. Terwijl ik voor het tentamen van dinsdag ook nog niet alles heb geleerd.
En of ik me dan niet beter kan richten op één vak, dan op twee met de kans dat ik ze beide niet ga halen.
Succes in ieder geval.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er mij meer om dat ik me dan nu volledig kan richten op het tentamen van dinsdag en anders niet. Terwijl ik voor het tentamen van dinsdag ook nog niet alles heb geleerd.
En of ik me dan niet beter kan richten op één vak, dan op twee met de kans dat ik ze beide niet ga halen.
Ja nee, ik ook nietquote:
Thanksquote:
Ja, alleen heb nu zonnetje bij voorkant huis en die kant is druk dus twijfel of ik buiten zal gaan zitten. Of in parkje misschien. Zo lekkerrrquote:
Woont die gluurbuur er ook nog?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, alleen heb nu zonnetje bij voorkant huis en die kant is druk dus twijfel of ik buiten zal gaan zitten. Of in parkje misschien. Zo lekkerrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |