ik weet het ook nietquote:Op zondag 1 mei 2016 02:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is waar, denken is een dingen. Het beste wat je kunt doen in het leven is weten.
En bovendien, als iemand het kan, dan is het de rokkenjager uit het Hoge Noorden wel. Ik weet niet of ik je veel plezier of veel succes moet wensen.
Weltrusten!quote:And on that bombshell it is time to end, goodnight.
Net terug, effe wat groen draaien en wat chinees opwarmen zeg ik zoquote:Op zondag 1 mei 2016 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, gridl.Ook nog wakker en op FOK! op dit uur.
Wat heb je nu weer gedaan toto?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:49 schreef Toto69 het volgende:
Wiloow vond ik ook wel cute, jammer dat die niks meer van me wil weten
Drink er nog eenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 1 mei 2016 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, gridl.Ook nog w
Weten is dat je niets weetquote:
Vind ik een aardig idee, ook een beetje honger zo ook maar eens wat eten.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net terug, effe wat groen draaien en wat chinees opwarmen zeg ik zo
hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:49 schreef Toto69 het volgende:
pussyquote:Op zondag 1 mei 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook voor mij is het zaterdag 3 uur.
lolquote:Op zondag 1 mei 2016 02:49 schreef Toto69 het volgende:
Willoow is een topper.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:49 schreef Toto69 het volgende:
exactquote:Op zondag 1 mei 2016 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Willoow is een topper.
Eigenzinnig, zogenaamde moordenaar, maar zo'n leuke meid ook eigenlijk
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook voor mij is het zaterdag 3 uur.
Ik dacht srs ff dat je homo was lolquote:Op zondag 1 mei 2016 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jij mij hof zou maken, jammer dat je te pussy was want ik was gewillig
Doe dat morgenochtend maar. Alhoewel, daar heb jij ook last van en gedeelde smart is halve smart zeggen ze altijd.quote:
Je weet altijd wel iets, al weet je maar dat 1 + 1 2 is, maar alles weten is onmogelijkquote:Op zondag 1 mei 2016 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt niet zeker weten dat je niets weet maar
LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOO HJBquote:Op zondag 1 mei 2016 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik je ineens geile foto's van mezelf stuurde?
misschien is 1 + 1 is 2 verzonnen door een kwade demonquote:Op zondag 1 mei 2016 02:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet altijd wel iets, al weet je maar dat 1 + 1 2 is, maar alles weten is onmogelijk
het plaatje ziet er kut uit, dus ik ga er niet op klikken.quote:
Die kende ik niet. Ik vind het wel aardig.quote:
vrouwen denken dit ook maar dan dat ze niet op je dick gaan rijdenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het plaatje ziet er kut uit, dus ik ga er niet op klikken.
goede tekst ookquote:Op zondag 1 mei 2016 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kende ik niet. Ik vind het wel aardig.
matige poging om mij te dissen. Ben beter van je gewend.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrouwen denken dit ook maar dan dat ze niet op je dick gaan rijden
ja sorry het is laatquote:Op zondag 1 mei 2016 02:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
matige poging om mij te dissen. Ben beter van je gewend.
Zou logica demonisch zijn? Copernicus en Darwin hebben nogal wat te stellen gehad.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien is 1 + 1 is 2 verzonnen door een kwade demon
quote:
HARDE TRACK BROEDER 10/10quote:
Aan de andere kant, heel wat kinderen hebben nog veel engere dromen over de kerk.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zou logica demonisch zijn? Copernicus en Darwin hebben nogal wat te stellen gehad.
God ziet niet wat onder de pij gebeurt, of Hij is een wegkijker die het stiekem goedkeurtquote:Op zondag 1 mei 2016 02:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aan de andere kant, heel wat kinderen hebben nog veel engere dromen over de kerk.
heel mijn exhibitionistische fetisj verpestquote:
Gezellig borrelen met collega'squote:Op zondag 1 mei 2016 02:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe dat morgenochtend maar. Alhoewel, daar heb jij ook last van en gedeelde smart is halve smart zeggen ze altijd.
logica kun je betwijfelen en moet dus verworpen worden want slechts wat onbetwijfelbaar is, is bewijsquote:Op zondag 1 mei 2016 02:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zou logica demonisch zijn? Copernicus en Darwin hebben nogal wat te stellen gehad.
klinkt als een geslaagde avondquote:Op zondag 1 mei 2016 02:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gezellig borrelen met collega'sgodse tragedie geworden.
la coka nostra is sws niet echt hoogstaande shit verder, maar vind het wel chillquote:Op zondag 1 mei 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind die track zelf niet veel aan trouwens
daarom post ik het ook, om goed over te komen bij jou want misschien win ik dan ook eens een tagje of een hzaw4mod-topicquote:Op zondag 1 mei 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
la coka nostra is sws niet echt hoogstaande shit verder, maar vind het wel chill
Allemaal liefde. En gemakkelijk bij het biechten. 'Vader vergeef want ik heb...' Klinkt er aan de andere kant 'hee, dat heb ik ook gedaan'.quote:
Om vervolgens in een of andere pauper kroeg te belandenquote:
Als je dronken ben lul je toch wel mee.quote:Op zondag 1 mei 2016 03:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Om vervolgens in een of andere pauper kroeg te belandenheel gesprek met een of andere gozer hoe hij vroeger bij de genie zat in het leger en hoe dat hem getraumatiseerd heeft
alsof ik care
ik vind dat juist mooi altijd. Heb tijd terug ook zo'n gesprek gehad hier in de lokale altokroeg met een of andere veteraan die helemaal zijn schotwonden in zijn been liet zien en shit. Mooie discussie gehad over het leger en dienstplicht ook.quote:Op zondag 1 mei 2016 03:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Om vervolgens in een of andere pauper kroeg te belandenheel gesprek met een of andere gozer hoe hij vroeger bij de genie zat in het leger en hoe dat hem getraumatiseerd heeft
alsof ik care
Darwins Evolutietheorie is hier en daar bijgesteld, toch vallen de puzzelstukjes over het algemeen wel in zijn theorieën.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
logica kun je betwijfelen en moet dus verworpen worden want slechts wat onbetwijfelbaar is, is bewijs
Wist hij dat als ik jou zoiets verplichten ik dezelfde wonden zou hebben als hij?quote:Op zondag 1 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind dat juist mooi altijd. Heb tijd terug ook zo'n gesprek gehad hier in de lokale altokroeg met een of andere veteraan die helemaal zijn schotwonden in zijn been liet zien en shit. Mooie discussie gehad over het leger en dienstplicht ook.
heus kom je daarquote:Op zondag 1 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind dat juist mooi altijd. Heb tijd terug ook zo'n gesprek gehad hier in de lokale altokroeg met een of andere veteraan die helemaal zijn schotwonden in zijn been liet zien en shit. Mooie discussie gehad over het leger en dienstplicht ook.
Hahaquote:Op zondag 1 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
in dat soort kroegen heb ik uit leren gaanquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 03:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wist hij dat als ik jou zoiets verplichten ik dezelfde wonden zou hebben als hij?
Als je een vos vangt en je laat het generatie op generatie bij mensen neemt het langzaam het uiterlijk en gedrag van een hond aan. Dat is namelijk een leven dat het best gedijt bij mensen.quote:Op zondag 1 mei 2016 03:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Darwins Evolutietheorie is hier en daar bijgesteld, toch vallen de puzzelstukjes over het algemeen wel in zijn theorieën.
Het heeft ook wat voeten in de aarde gehad om Copernicus' theorie over de kosmos aan te nemen. De huidige ruimtevaart neemt het ervan
preciesquote:Op zondag 1 mei 2016 03:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaaltijd wel mooi ja om die verhalen op te halen bij bezopen volk
Tegenwoordig heb je honden die je in je broekzak kan steken en je hebt ze zo groot als een kalfquote:Op zondag 1 mei 2016 03:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een vos vangt en je laat het generatie op generatie bij mensen neemt het langzaam het uiterlijk en gedrag van een hond aan. Dat is namelijk een leven dat het best gedijt bij mensen.
Als je evolutie vandaag de dag in levende lijve wil zien, maar je daar eens naar kijken,
Ja, dat is waar. Maar goed vertel dat maar eens op een EO-conventie.quote:Op zondag 1 mei 2016 03:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je honden die je in je broekzak kan steken en je hebt ze zo groot als een kalf
Zal je net een lobby treffen die tegen het fokprogramma is, omdat Duitse Herders verpest zijn door populariteit van Commissaris Rexquote:Op zondag 1 mei 2016 03:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar goed vertel dat maar eens op een EO-conventie.
quote:Op zondag 1 mei 2016 03:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed luitjes, het is drie uur, ik ga er van tussen. Dqn ben ik er op tijd uit al is het alleen maar om de Dancer van de dinges te verslaan en die gamende hermann voor te blijven in Dark Souls.
welterusten papaquote:Op zondag 1 mei 2016 03:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed luitjes, het is drie uur, ik ga er van tussen. Dqn ben ik er op tijd uit al is het alleen maar om de Dancer van de dinges te verslaan en die gamende hermann voor te blijven in Dark Souls.
Truste ome Frank.quote:Op zondag 1 mei 2016 03:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
dooei opaquote:Op zondag 1 mei 2016 03:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
lekker broederquote:Op zondag 1 mei 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
net stuk of 10 lege zakjes pep uitgelikt inclusief 100x kokhalzen
heerlijkquote:
Waarom doe je dat nou weer, restjes uitlikken is best pauperquote:Op zondag 1 mei 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
tsjaquote:Op zondag 1 mei 2016 03:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou weer, restjes uitlikken is best pauper
kerelquote:Op zondag 1 mei 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |