Die zijn intussen te vinden...quote:Op zondag 1 mei 2016 16:42 schreef gelestipjes het volgende:
Was begonnen met kijken maar ergens halverwege lopen beeld en geluid niet meer synchroon, dus dat was te irritant om verder te kijken, Maar even wachten op een versie zonder dat probleem.
Ik kijk het op de TV via een verbinding van mijn PC nadat ik het binnen heb gehengeld.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:51 schreef Elvi het volgende:
Kijken jullie het online? Ik wil niet wachten tot het in september hier op tv is
dat is toch nooit in aflevering 1? Dat komt later wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:23 schreef emmyemmy het volgende:
Leuke kandidaten, had alleen wat meer willen zien van technieken o.i.d, het is nu iets teveel gericht op feel-good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Was dat dat jankmeisje die een crepe met frambozen maakte?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef golfer het volgende:
Wat heeft die vrouw, die Jordan, een ongelofelijke k*tstem. Alleen al daarom hoop ik dat ze niet door de pressuretest komt.
En daar hebben we Shannon ook weer. Gelukkig nu wel z'n haar in een knotje.
Nee, dat was dat kind dat anderhalf uur deed over het maken van 1 ravioli met een eidooier.quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Was dat dat jankmeisje die een crepe met frambozen maakte?
Welk recept?quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:01 schreef Elvi het volgende:
Ze hebben nu ook het recept geplaatstdie wil ik wel uitproberen
Het recept van het gerecht van Shannon Bennett. Wat ze dus moesten maken om de laatste schort te kunnen krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |