Dat zou zomaar eens kunnen kloppen inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ie buiten Barcelona niet erg geliefd is
Wel stom om daar zo te handelen, je kon het ook al een beetje aan zien komenquote:
Vorige pot tegen Barca speelde hij ook al niet langquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel stom om daar zo te handelen, je kon het ook al een beetje aan zien komen
Wat een mentaliteit, man man manquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom is Betis zo fanatiek.. spelen nergens meer om.
Is toch juist fantastisch manquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Het lijkt wel alsof ze willen stunten tegen Barca voor een vol stadion.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Komt over alsof ze eergevoel hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze willen stunten tegen Barca voor een vol stadion.
Ach, sinds ik heb vernomen dat Ajax geen favoriet is tegen De Graafschap zou ik daar niet eens meer van opkijkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is zelfde als zeggen dat Cambuur morgen maar beter open huis kan houden want winnen doen ze toch niet
Überhaupt met eergevoel het seizoen afsluiten. Dat zou niet mogen, Davy. Klopjacht op de Betis-spelers vannacht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze willen stunten tegen Barca voor een vol stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |