Die jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, Faxie?Ja, ik hoef natuurlijk ook geen drankje identiek aan AA te vinden.. maar iets wat er sterk op lijkt
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Crack is foto in OP van jou afkomstig
Wat is er met Spanje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig serieus halfdood ziek in bed in FUCKING SPANJE
RIPquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig serieus halfdood ziek in bed in FUCKING SPANJE
ik mis originele taksi uit 2002 ofzoquote:
Ik ben hier op vakantie.quote:
jaaaa, ohhhquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik mis originele taksi uit 2002 ofzoveel gedronken toen ik klein was, zero gaatjes
[..]
Ik ben hier op vakantie.
Even eucalyptusbadje nemen en hopen dat m'n keel wat minder opgezwollen is
Heb je zo'n rare Spanjool gedingest?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik mis originele taksi uit 2002 ofzoveel gedronken toen ik klein was, zero gaatjes
[..]
Ik ben hier op vakantie.
Waar zit je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier op vakantie.
Picky much?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
ik ben nog steeds met dat tyfus drinken bezig, heb hier kei veel en het is allemaal niet goed.
Goedzo, ook niet doen hoorquote:
Ow daar ben ik gelandquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Malaga, waar was jij dan?
Nu echt weg doei allemaaal xx
Onee je gaat zakkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, stress voor tentamens. Het is allemaal niet goed![]()
Sabelsabbelenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Twijfelde tussen tongworstelen en degenslikken.
haar kennende heeft ze de hele bar afgewerktquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Twijfelde tussen tongworstelen en degenslikken.
Voor gratis shotjes? Doet ze dat hier in groningen ook? Welke bar?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haar kennende heeft ze de hele bar afgewerkt
Welke bar? Zodat je weet waar je niet moet wezen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor gratis shotjes? Doet ze dat hier in groningen ook? Welke bar?
omdat kutquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:14 schreef Faxie het volgende:
Waarom liked niemand me op Happn en Tinder?
zakken? Lol, dat kan nog geen eensquote:
Eens, dit is maar saaiquote:
vast wel, al is het vroeger ooit bij 'n vriendjequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh dat ken ik wel
weet niet of ik het ooit gedronken heb
Opso is zo'n meisje wat doet alsof ze hard to get is maar ze heeft uberhaupt geen zin in relatie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker man, extra betalen voor korst.quote:
Wat kan je dan aanraden?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat kut
[..]
zakken? Lol, dat kan nog geen eens
[..]
Eens, dit is maar saai
[..]
vast wel, al is het vroeger ooit bij 'n vriendje
[..]
Opso is zo'n meisje wat doet alsof ze hard to get is maar ze heeft uberhaupt geen zin in relatie.
enjoyquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:17 schreef JanCees het volgende:
Oke mensen ik ga
Hopelijk tot morgen anders leef ik niet meer
Ik ben niet van de drugs, maar ik zou best wel crack willen proberen jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor Opso? Beste is om crack aan te bieden![]()
![]()
Wow 1990 beldequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ook zin in nu. En zin in Wicky, grrrrrrr
Geen idee hoe ze eruit ziet dus weet niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welke bar? Zodat je weet waar je niet moet wezen?
Oude verpakkingen zijn sowieso beter, bij allesquote:
Mooi, ik ook niet.quote:[..]
Opso is zo'n meisje wat doet alsof ze hard to get is maar ze heeft uberhaupt geen zin in relatie.
Je wilt gewoon iets hards vasthoudenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb hier nog wel fristi maar het zijn van die pakjes en ik vind fristi eigenlijk alleen lekker uit zo'n glazen flesje. Ja dit slaat nergens op, ik weet het.
het ging over opsoquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet van de drugs, maar ik zou best wel crack willen proberen ja
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stress haalt het kindje in Crack naar boven.
ja, hard en ijskoudquote:
Ow die wil ik ook wel proberenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het ging over opso
[..]
[..]
ja, hard en ijskoud![]()
Iemand noemde haar het matras van vindicat, maar dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Srslyquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die verkopen ze toch nog? Bij intertoys en Jamin enzo
Dat was mortaxx zekerquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iemand noemde haar het matras van vindicat, maar dat geloof ik niet
Misselijkheidalertquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Vond wel een site waar je 850 van die dingen kan bestellen voor $100,-
Oh, ik weet het niet zeker hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
SrslyKom daar nooit
Nu wel dus, volgende week ff kijken![]()
Vond wel een site waar je 850 van die dingen kan bestellen voor $100,-
Zekerquote:
sarcasm?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen, dat is een nette jongen
Nouja, even kijken kan geen kwaad natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker
Soms he, kocht ik bij Xenos van die bakken vol zure matten. Voor 3,- ofzo. Binnen 2 dagen leeg gevreten en aan de diarree![]()
[..]
sarcasm?
[..]
Nouja, even kijken kan geen kwaad natuurlijkik pin je er niet op vast iig.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker
Soms he, kocht ik bij Xenos van die bakken vol zure matten. Voor 3,- ofzo. Binnen 2 dagen leeg gevreten en aan de diarree![]()
[..]
sarcasm?
[..]
Nouja, even kijken kan geen kwaad natuurlijkik pin je er niet op vast iig.
quote:
Dit zijn slechte websites. Ik mag geen snoep etenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:31 schreef Divje het volgende:
oh god oh god oh god
http://www.candyonline.nl(...)elringen-3-Kilo.html![]()
![]()
*bestelt*
oooooh en 3 kilo witte muizen![]()
Ikzie je plaatje nietttquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis deze snoepjes echt heeeeeeeeeeel erg van vroeger, heb het er nu al paar jaar over.
[ afbeelding ]
Als iemand weet waar ik deze kan halen, hoor ik dat heel heel heel erg graag
http://www.drogisterij.ne(...)-1000g-8712514011954 ?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis deze snoepjes echt heeeeeeeeeeel erg van vroeger, heb het er nu al paar jaar over.
[ afbeelding ]
Als iemand weet waar ik deze kan halen, hoor ik dat heel heel heel erg graag
Sporten Neeltjequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben geloof ik zwaarder dan ooit.
Hoe kan dit
Ben echt zwaar depri nu.
nee die zijn niet zo lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:34 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.drogisterij.ne(...)-1000g-8712514011954 ?
deze heb ik nog niet geproefdquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://snoepstore.nl/Vivi(...)CAt8wCFQUq0wodiVwN9Q
?
Ik ben redelijk moe na 40 uur werk, en daarna nog huishouden.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee die zijn niet zo lekker
[..]
deze heb ik nog niet geproefdvolgens mij was het niet suikervrij, maar goed als het er maar een beeetje op lijkt vind ik het al goed oh oho hohohoh
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben redelijk moe na 40 uur werk, en daarna nog huishouden.
Ik zou niet weten wanneer ik dat zou moeten doen.
Daar post je nota bene zelf een plaatje vanquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee die zijn niet zo lekker
[..]
deze heb ik nog niet geproefdvolgens mij was het niet suikervrij, maar goed als het er maar een beeetje op lijkt vind ik het al goed oh oho hohohoh
Huh, oh kut sorry.. de reactie bij Fok-it moest de reactie naar jou zijn en de reactie naar jou was voor Fok-it bedoeldquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar post je nota bene zelf een plaatje vangodver
Hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, oh kut sorry.. de reactie bij Fok-it moest de reactie naar jou zijn en de reactie naar jou was voor Fok-it bedoeld
Ik heb ze nog nooit opquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar die snoepjes waren kei populair.. en ineens weg?
Waren erg lekker.quote:
Die zijn erg lekker inderdaad. Wel die fruitsmaakjes danquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was altijd dol op die Napoleon snoepjes.
Waren ook kei-lekker.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar die snoepjes waren kei populair.. en ineens weg?
Die zijn er tegenwoordig in veel meer smaken dan alleen die citroen & kersquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was altijd dol op die Napoleon snoepjes.
Was stuk goedkoper dan nu jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
Ohh die tijd dat je met 2 gulden naar het postkantoor ging, om met je neus tegen 't raampje snoepjes van 5 cent uit te kiezen, want dan kon je wel 40 snoepjes krijgen![]()
We hadden in het dorp van mn ouders zo'n grote buitenspeeltuin waar je dan 50ct per kind moest betalen oid, kon je ook zo los snoepjes kopen. Echt geniaalquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
Ohh die tijd dat je met 2 gulden naar het postkantoor ging, om met je neus tegen 't raampje snoepjes van 5 cent uit te kiezen, want dan kon je wel 40 snoepjes krijgen![]()
Postkantoor had hier geen snoep hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
Vandaar dat je dik bent. Hoe rijk ben je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg vroeger een gulden voor elke dag dat ik mijn avondeten had opgegeten. Wist nooit wat ik er mee moest doen.
30 gulden per maand als je goed je best doetquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg vroeger een gulden voor elke dag dat ik mijn avondeten had opgegeten. Wist nooit wat ik er mee moest doen.
Jij at toch nooit je avondeten op? Want is veel als dat zeven dagen zou zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Superarm.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Vandaar dat je dik bent. Hoe rijk ben je?
Meestal kreeg ik twee of drie gulden, want ik vond alles vies.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij at toch nooit je avondeten op? Want is veel als dat zeven dagen zou zijn
Drolliequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal kreeg ik twee of drie gulden, want ik vond alles vies.
Wat voor boerendorp was dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Postkantoor had hier geen snoep hoor
Epischquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We hadden in het dorp van mn ouders zo'n grote buitenspeeltuin waar je dan 50ct per kind moest betalen oid, kon je ook zo los snoepjes kopen. Echt geniaal
Ik heb er ook nog nooit van gehoord hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor boerendorp was dat dan?
[..]
Epischbij 't zwembad hadden ze ook altijd van die zakjes met snoepjes voor een gulden. Muizen, kikkertjes, paar dropjes enz.
Heel heel heel soms zat er dan een zakje chips bij, als je zoiets bij iets anders rkeeg ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor boerendorp was dat dan?
[..]
Epischbij 't zwembad hadden ze ook altijd van die zakjes met snoepjes voor een gulden. Muizen, kikkertjes, paar dropjes enz.
Was in Emmerhout wel zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord hoorEn ik woonde niet in een boerendorp
Ah, jij woonde dus in het boerendorpquote:
Ja, dat is wat wij nu geleerd hebben op school. Niet belonen als ze wel eten maar eten gewoon weghalen en dan honger en dan zouden kinderen wel vanzelf moeten gaan eten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel altijd 7 boterhammen overdag, anders had ik te veel honger om eigenwijs te zijn.
Ja fuckerquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jij woonde dus in het boerendorp
omg jaaaquote:
Dat vond ik altijd zo vies bij 't zwemmenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel heel heel soms zat er dan een zakje chips bij, als je zoiets bij iets anders rkeeg ofzodat was epic
Ja, kan me voorstellen dat dat de beste manier is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wat wij nu geleerd hebben op school. Niet belonen als ze wel eten maar eten gewoon weghalen en dan honger en dan zouden kinderen wel vanzelf moeten gaan eten.
Geen idee hoe het werkt, maar dat was de laatste theorie. Dat is vast zoiets was over paar jaar weer anders is
Gatsiequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Divje het volgende:
Wie kent die ene dingetjes nog, van die rondjes van eetbaar papier met poeder erin?
Jij hebt het maar over poederquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Divje het volgende:
Wie kent die ene dingetjes nog, van die rondjes van eetbaar papier met poeder erin?
die lolly's zijn zoooooo lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Divje het volgende:
of die roze/gele lollies? datzelfde spul had je ook van die ijsjes van, zat er ook poeder in dat cone-geval
Was echt verslaafd aan die poedertjes als kindquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt het maar over poeder
Ik ken nog wel die piramidevormige plastic dingen waar dan zo`n lolly achtig snoep in zat en daar onder poeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:05 schreef Divje het volgende:
Die middelste bedoel ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed snoep had je vroeger“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nu hebben ze op die leeftijd al snoepstrings ipv snoepkettingenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:07 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan je hele arm vol hangen
Ja, dat was wel leuk maar dat kon ik alleen omdat ik het niet lekker vondquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:07 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan je hele arm vol hangen
Die zijn helaas niet zo lekker als de originele snoepjesquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hebben ze op die leeftijd al snoepstrings ipv snoepkettingen
Zo'n gek bijsmaakjequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Die zijn helaas niet zo lekker als de originele snoepjes
lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hebben ze op die leeftijd al snoepstrings ipv snoepkettingen
Je Asperge-tosti al gegeten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
Heb honger maar weet niet waar ik zin in heb.
okequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
HEB CRACKERTJES MET KRUIDENKAASquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
BEN IK NIETquote:
oke, bedanktquote:
wat?quote:
lekkerquote:
Je had vanmiddag toch zin in asperges en tosti's? c-c-c-combineren!quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, bedankt
Dat heb ik toch niet en nu ook zin in
[..]
wat?
[..]
lekker
Zekerquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Nou was anders kei goede post om het topic weer tot leven te wekken
Doe even normaal man, asperges eet ik zoals je ze hoort te eten. Oke niet helemaal, als je ham de classic vindt, dan is die van net iets moderner met zalmquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Je had vanmiddag toch zin in asperges en tosti's? c-c-c-combineren!
hoezo zag je die nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
RAAR OM OPEENS DE UI'S VAN MENSEN TE ZIEN
Je caps staat aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
RAAR OM OPEENS DE UI'S VAN MENSEN TE ZIEN
Oh sorry hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe even normaal man, asperges eet ik zoals je ze hoort te eten. Oke niet helemaal, als je ham de classic vindt, dan is die van net iets moderner met zalm![]()
JA MOEST GISTER 2000 QUOTE ALERTS VERWIJDERENquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zag je die niet
zat je heel de tijd mobiel?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
JA MOEST GISTER 2000 QUOTE ALERTS VERWIJDEREN
nee gewoon chiller met phone in bed of op bankjequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
zit je nooit op je pc/laptop omdat je caps kapot is?
Ik heb chocolaquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, maar nu totaal geen zin in. Ik pak ook cracker met kaas
lekker een warme douche genomen en daarna meteen in bed?quote:
Ik was in de aldi en daar zag ik witte chocola met passievrucht, zag er mega lekker uit en van dat goede merk chocola. Maar twee euro had ik er niet voor over. Nu ik dit typ heb ik spijtquote:
kersenpitzak ohhquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker een warme douche genomen en daarna meteen in bed?
Heb je een kruik?
nee die pitten stinken danquote:
Nee, en neequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker een warme douche genomen en daarna meteen in bed?
Heb je een kruik?
Sorry.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, bedankt
Dat heb ik toch niet en nu ook zin in
Oh, nou die van mij niet hoor. Volgens mij, ik weet zo niet wat je bedoeld dus of die van mij ruiken niet of ik vind het absoluut geen stank en weet nu niet wat je bedoeldquote:
ik hou het lekker bij mijn kruikquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet als je een Lavenderr zakje hebt.
gewoon die geur die ervan af komt als hij warm is. Of die van ons was gewoon oudquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou die van mij niet hoor. Volgens mij, ik weet zo niet wat je bedoeld dus of die van mij ruiken niet of ik vind het absoluut geen stank en weet nu niet wat je bedoeld
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was in de aldi en daar zag ik witte chocola met passievrucht, zag er mega lekker uit en van dat goede merk chocola. Maar twee euro had ik er niet voor over. Nu ik dit typ heb ik spijt![]()
Alsjebliefteen verhaaltje
Nee hij heeft geen naamquote:
Ohquote:
ja zou kunnenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon die geur die ervan af komt als hij warm is. Of die van ons was gewoon oud
wat?quote:
hehehehequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohdan had je er wel zo'n leuk gezichtje op kunnen tekenen.
Kan nu ook
en dan een dildo eraan schroevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan nu ook
dan teken ik liever het gezicht van iemand anders eropquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan nu ook
Van mijquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
dan teken ik liever het gezicht van iemand anders erop
Ja bedoelde ook niet het gezicht van Fokkie hequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
dan teken ik liever het gezicht van iemand anders erop
Net als op zo'n gipsarm.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:16 schreef Crack_ het volgende:
Van iedereen uit de sc een klein gezichtje
dit gebeurt gewoon hequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent soms echt zo fucking raar he echt
Nooit iets gebroken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nooit gehad nooit op getekend.
Jij?
Jaaaaquote:
Ja dit is inderdaad een foto van een kruik met het gezicht van iemand erop getekend met daaraan een dildo geschroefd inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit gebeurt gewoon he
[ afbeelding ]
Oke die van mij is gewoon rechthoekigquote:
Soepelquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een soortvan gifje van mij
Ja, was wel leuk. Olifant is gemaakt van fietsbandenquote:
ja dat denk ikquote:
Je bent niet zo groot he?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een soortvan gifje van mij
Zal m'n dirty mind wel zijn.quote:
Geeft niet, die heb ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal m'n dirty mind wel zijn.
Maar da's niet echt een antwoord op je vraag
nee grapje, 158quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je lijkt kleiner op dat gifje![]()
Leuke lengte nog wel
lol ik dacht alquote:
quote:
ah echt, liefquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging al even aan mezelf twijfelen.
Ja jij bent een hele cm groter dan ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging al even aan mezelf twijfelen.
Echt? Ik vind jongens met dezelfde lengte als ik wel een pluspunt, oke niet zelfde lengte maar kleinere mannen dan gemiddeld gewoon dus.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja jij bent een hele cm groter dan ik
Hoe groot is Kaneel dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja jij bent een hele cm groter dan ik
Ik zou zeggen dat ik 176, Kaneel zou zeggen dat ik 174 benquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Ik vind jongens met dezelfde lengte als ik wel een pluspunt, oke niet zelfde lengte maar kleinere mannen dan gemiddeld gewoon dus.
Daarom ben ik verliefd op Simon Neil.
Leuke lengtequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik 176, Kaneel zou zeggen dat ik 174 ben
Ja, dingen kunnen vertekenen enzo, en het is niet alsof we vaak naast elkaar staan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel hoe kun jij nu twijfelen, je weet toch dat 170 noooit kan![]()
Smurfquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik 176, Kaneel zou zeggen dat ik 174 ben
nou hequote:
Ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dingen kunnen vertekenen enzo, en het is niet alsof we vaak naast elkaar staan.
[..]
Smurf
Ja, ik had ook graag wat langer willen zijn. Ook veel praktische dingen gewoon, maarja is niet andersquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe dank je![]()
Mja iets langer had ik niet erg gevonden, maar een ukkie ben ik ook weer niet
Het bovenste keukenkastje enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik had ook graag wat langer willen zijn. Ook veel praktische dingen gewoon, maarja is niet anders. Vind ook niet erg ofzo
Lijkt me lastig met jeweetwel...quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel eens gedate met meisje 10-12 cm langer dan ik.
Was apart.
ooh alweer? Nu wel samen met aldo ergens in?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
prima hoor, druk bezig met van alles... bezig met verhuizen![]()
met jou?
dat lijkt me helemaal niksquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel eens gedate met meisje 10-12 cm langer dan ik.
Was apart.
Ja, en in de supermarkt en op het werk staan veel dingen hoog en moet ik boven mn hoofd tillen, das kuttiequote:
Loka kan hier niet bij de citruspers, het afwasrek en de staafmixer.quote:
voorlopig de laatste keerquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh alweer? Nu wel samen met aldo ergens in?
ja gaat wel goed
Kleine dames zoenen enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en in de supermarkt en op het werk staan veel dingen hoog en moet ik boven mn hoofd tillen, das kuttiemaarja, voor lange mensen ook veel dingen shit
Dan leg je ze toch ergens andersquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka kan hier niet bij de citruspers, het afwasrek en de staafmixer.
Dan voel ik me wel erg groot.
Met wat?quote:
Ach, met mijn lengte heb je al snel dat een vrouw langer is.quote:
en even groot?quote:
yes, maar klein zijn heeft ook wel weer voordelen. Ik zit eigenlijk nooit krapquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kleine dames zoenen enzo![]()
Maar lang zijn heeft over het algemeen wel voordelen denk ik. Ook bij concerten bv
Seks. Standjes. Met een lange vrouwquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wat?
[..]
Ach, met mijn lengte heb je al snel dat een vrouw langer is.
Wel handig in het vliegtuig enzo jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en even groot?
[..]
yes, maar klein zijn heeft ook wel weer voordelen. Ik zit eigenlijk nooit krap
en je kan overal redelijk comfortabel in slaap vallenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, waarom ga je zo snel al weer weg dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
voorlopig de laatste keeren nee, iets voor mezelf
was jij nog verhuisd? ik herinner mij iets over dat je iets anders zocht
jaaaquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
en je kan overal redelijk comfortabel in slaap vallen
laat die man zich af en toe groot voelen zeg!quote:
contract liep helaas af.. maar heb gelukkig wat tofs gevondenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh, waarom ga je zo snel al weer weg dan?
Nee ik woon nog steeds waar ik eerst woonde. Heb nog niets kunnen vinden tot nu toe
Ik zie 'm soms op een meet. Dan voelt hij zich een reusquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa![]()
[..]
laat die man zich af en toe groot voelen zeg!
mijn ex was even groot (ook al zei hij dat hij groter was lol) en dat vond ik wel prima, maar ik zou liever iemand hebben die wat langer is. Dan kan ik tenminste soms nog hakken aan zonder me een reus te voelenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en even groot?
[..]
HOI VAquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ah kijk, hier is meer leven
En kaneel is er ook
fissa
Ik meet bijna alleen maar smurfjes, behalve Twi.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie 'm soms op een meet. Dan voelt hij zich een reus
eerder fissa want ezellquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ah kijk, hier is meer leven
En kaneel is er ook
fissa
ahhh jammerquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
contract liep helaas af.. maar heb gelukkig wat tofs gevonden
nog steeds op zoek?
twigodquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik meet bijna alleen maar smurfjes, behalve Twi.
als ik geen hoofdpijn had dan zou ik met je mee drinkenquote:
Maar ik heb altijd het idee dat je tegenover mij supercynisch bent :squote:
o jeetje :squote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd het idee dat je tegenover mij supercynisch bent :s
Twi is de GVRquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik meet bijna alleen maar smurfjes, behalve Twi.
Oh maar ik heb het allemaal zelf nodig ben ik bangquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik geen hoofdpijn had dan zou ik met je mee drinken
quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh maar ik heb het allemaal zelf nodig ben ik bang
Gekke vrijpostige raddraaier?quote:
hehequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie 'm soms op een meet. Dan voelt hij zich een reus
ja, dat snap ik wel. Maar gewoon fijner vinden is ook gewoon normaalquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex was even groot (ook al zei hij dat hij groter was lol) en dat vond ik wel prima, maar ik zou liever iemand hebben die wat langer is. Dan kan ik tenminste soms nog hakken aan zonder me een reus te voelen
waarvoor?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gekke vrijpostige raddraaier?
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
ja, dat snap ik wel. Maar gewoon fijner vinden is ook gewoon normaal
[..]
waarvoor?
achneeee kop opquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, sommige van die meiden hebben het echt als eis. Vind ik altijd beetje raar, als je iemand mega leuk vindt en dan omdat je zelfde lengte hebt niet doenquote:
Oh, even samenvatting. Leuk kassameisje, steeds meer contact, afgelopen week de hele tijd geappt, leek supergoed te gaan, ze wilde best mee wat drinken. Vandaag zag ik haar weer op werk en ging voorstellen wanneer we dat zouden doen. Toen begon ze beetje te ontwijken (Ja geen idee, druk leven en zo) en ik voelde de bui al hangen. Dus ik kwam met de geweldige opmerking "Als je niet wil mag je ook gewoon nee zeggen" Anyway, ze wil graag wat drinken, maar wil het niet als afspraakje zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
ja, dat snap ik wel. Maar gewoon fijner vinden is ook gewoon normaal
[..]
waarvoor?
Als iemand echt leuk is laat je je eisen vallen tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, sommige van die meiden hebben het echt als eis. Vind ik altijd beetje raar, als je iemand mega leuk vindt en dan omdat je zelfde lengte hebt niet doen.
Nou nou, on to the next. Same shit, different day. Hoezo, je hebt nog nooit een vriendin gehad?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, even samenvatting. Leuk kassameisje, steeds meer contact, afgelopen week de hele tijd geappt, leek supergoed te gaan, ze wilde best mee wat drinken. Vandaag zag ik haar weer op werk en ging voorstellen wanneer we dat zouden doen. Toen begon ze beetje te ontwijken (Ja geen idee, druk leven en zo) en ik voelde de bui al hangen. Dus ik kwam met de geweldige opmerking "Als je niet wil mag je ook gewoon nee zeggen" Anyway, ze wil graag wat drinken, maar wil het niet als afspraakje zien.
En nu voel ik me kut omdat ik het idee had dat ik nog kans maakte ook. Same Shit, Different Day.
Een van mijn eisen is dat ze slimmer dan ik moet zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand echt leuk is laat je je eisen vallen toch
hehehehehquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn eisen is dat ze slimmer dan ik moet zijn.
Oh ja, ik merk wel dat ik nu meer naar langere mannen kijk eigenlijk. Gewoon omdat ik nu weet dat ik even lang niet echt geweldig vindquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, sommige van die meiden hebben het echt als eis. Vind ik altijd beetje raar, als je iemand mega leuk vindt en dan omdat je zelfde lengte hebt niet doen.
Makkelijker gezegd dan gedaan hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nou, on to the next. Same shit, different day. Hoezo, je hebt nog nooit een vriendin gehad?
Nee, duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssss. Ja is wel kut natuurlijk dus nu even dronken en morgen nieuwe dag jatog
Nou niet allemaal hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand echt leuk is laat je je eisen vallen toch
Hm hier moet ik even over nadenkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn eisen is dat ze slimmer dan ik moet zijn.
Zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou niet allemaal hoor.
Een jongen uit Thailand hoef ik al niet, hoe leuk die ook mag zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |