dan teken ik liever het gezicht van iemand anders eropquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohdan had je er wel zo'n leuk gezichtje op kunnen tekenen.
Kan nu ook
Van mijquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
dan teken ik liever het gezicht van iemand anders erop
Ja bedoelde ook niet het gezicht van Fokkie hequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
dan teken ik liever het gezicht van iemand anders erop
Net als op zo'n gipsarm.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:16 schreef Crack_ het volgende:
Van iedereen uit de sc een klein gezichtje
dit gebeurt gewoon hequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent soms echt zo fucking raar he echt
Nooit iets gebroken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nooit gehad nooit op getekend.
Jij?
Jaaaaquote:
Ja dit is inderdaad een foto van een kruik met het gezicht van iemand erop getekend met daaraan een dildo geschroefd inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit gebeurt gewoon he
[ afbeelding ]
Oke die van mij is gewoon rechthoekigquote:
Soepelquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een soortvan gifje van mij
Ja, was wel leuk. Olifant is gemaakt van fietsbandenquote:
ja dat denk ikquote:
Je bent niet zo groot he?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een soortvan gifje van mij
Zal m'n dirty mind wel zijn.quote:
Geeft niet, die heb ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal m'n dirty mind wel zijn.
Maar da's niet echt een antwoord op je vraag
nee grapje, 158quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je lijkt kleiner op dat gifje![]()
Leuke lengte nog wel
lol ik dacht alquote:
quote:
ah echt, liefquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging al even aan mezelf twijfelen.
Ja jij bent een hele cm groter dan ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging al even aan mezelf twijfelen.
Echt? Ik vind jongens met dezelfde lengte als ik wel een pluspunt, oke niet zelfde lengte maar kleinere mannen dan gemiddeld gewoon dus.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja jij bent een hele cm groter dan ik
Hoe groot is Kaneel dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja jij bent een hele cm groter dan ik
Ik zou zeggen dat ik 176, Kaneel zou zeggen dat ik 174 benquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Ik vind jongens met dezelfde lengte als ik wel een pluspunt, oke niet zelfde lengte maar kleinere mannen dan gemiddeld gewoon dus.
Daarom ben ik verliefd op Simon Neil.
Leuke lengtequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik 176, Kaneel zou zeggen dat ik 174 ben
Ja, dingen kunnen vertekenen enzo, en het is niet alsof we vaak naast elkaar staan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel hoe kun jij nu twijfelen, je weet toch dat 170 noooit kan![]()
Smurfquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik 176, Kaneel zou zeggen dat ik 174 ben
nou hequote:
Ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dingen kunnen vertekenen enzo, en het is niet alsof we vaak naast elkaar staan.
[..]
Smurf
Ja, ik had ook graag wat langer willen zijn. Ook veel praktische dingen gewoon, maarja is niet andersquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe dank je![]()
Mja iets langer had ik niet erg gevonden, maar een ukkie ben ik ook weer niet
Het bovenste keukenkastje enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik had ook graag wat langer willen zijn. Ook veel praktische dingen gewoon, maarja is niet anders. Vind ook niet erg ofzo
Lijkt me lastig met jeweetwel...quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel eens gedate met meisje 10-12 cm langer dan ik.
Was apart.
ooh alweer? Nu wel samen met aldo ergens in?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
prima hoor, druk bezig met van alles... bezig met verhuizen![]()
met jou?
dat lijkt me helemaal niksquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel eens gedate met meisje 10-12 cm langer dan ik.
Was apart.
Ja, en in de supermarkt en op het werk staan veel dingen hoog en moet ik boven mn hoofd tillen, das kuttiequote:
Loka kan hier niet bij de citruspers, het afwasrek en de staafmixer.quote:
voorlopig de laatste keerquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh alweer? Nu wel samen met aldo ergens in?
ja gaat wel goed
Kleine dames zoenen enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en in de supermarkt en op het werk staan veel dingen hoog en moet ik boven mn hoofd tillen, das kuttiemaarja, voor lange mensen ook veel dingen shit
Dan leg je ze toch ergens andersquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka kan hier niet bij de citruspers, het afwasrek en de staafmixer.
Dan voel ik me wel erg groot.
Met wat?quote:
Ach, met mijn lengte heb je al snel dat een vrouw langer is.quote:
en even groot?quote:
yes, maar klein zijn heeft ook wel weer voordelen. Ik zit eigenlijk nooit krapquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kleine dames zoenen enzo![]()
Maar lang zijn heeft over het algemeen wel voordelen denk ik. Ook bij concerten bv
Seks. Standjes. Met een lange vrouwquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wat?
[..]
Ach, met mijn lengte heb je al snel dat een vrouw langer is.
Wel handig in het vliegtuig enzo jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en even groot?
[..]
yes, maar klein zijn heeft ook wel weer voordelen. Ik zit eigenlijk nooit krap
en je kan overal redelijk comfortabel in slaap vallenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, waarom ga je zo snel al weer weg dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
voorlopig de laatste keeren nee, iets voor mezelf
was jij nog verhuisd? ik herinner mij iets over dat je iets anders zocht
jaaaquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
en je kan overal redelijk comfortabel in slaap vallen
laat die man zich af en toe groot voelen zeg!quote:
contract liep helaas af.. maar heb gelukkig wat tofs gevondenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh, waarom ga je zo snel al weer weg dan?
Nee ik woon nog steeds waar ik eerst woonde. Heb nog niets kunnen vinden tot nu toe
Ik zie 'm soms op een meet. Dan voelt hij zich een reusquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa![]()
[..]
laat die man zich af en toe groot voelen zeg!
mijn ex was even groot (ook al zei hij dat hij groter was lol) en dat vond ik wel prima, maar ik zou liever iemand hebben die wat langer is. Dan kan ik tenminste soms nog hakken aan zonder me een reus te voelenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en even groot?
[..]
HOI VAquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ah kijk, hier is meer leven
En kaneel is er ook
fissa
Ik meet bijna alleen maar smurfjes, behalve Twi.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie 'm soms op een meet. Dan voelt hij zich een reus
eerder fissa want ezellquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ah kijk, hier is meer leven
En kaneel is er ook
fissa
ahhh jammerquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
contract liep helaas af.. maar heb gelukkig wat tofs gevonden
nog steeds op zoek?
twigodquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik meet bijna alleen maar smurfjes, behalve Twi.
als ik geen hoofdpijn had dan zou ik met je mee drinkenquote:
Maar ik heb altijd het idee dat je tegenover mij supercynisch bent :squote:
o jeetje :squote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd het idee dat je tegenover mij supercynisch bent :s
Twi is de GVRquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik meet bijna alleen maar smurfjes, behalve Twi.
Oh maar ik heb het allemaal zelf nodig ben ik bangquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik geen hoofdpijn had dan zou ik met je mee drinken
quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh maar ik heb het allemaal zelf nodig ben ik bang
Gekke vrijpostige raddraaier?quote:
hehequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie 'm soms op een meet. Dan voelt hij zich een reus
ja, dat snap ik wel. Maar gewoon fijner vinden is ook gewoon normaalquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex was even groot (ook al zei hij dat hij groter was lol) en dat vond ik wel prima, maar ik zou liever iemand hebben die wat langer is. Dan kan ik tenminste soms nog hakken aan zonder me een reus te voelen
waarvoor?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gekke vrijpostige raddraaier?
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
ja, dat snap ik wel. Maar gewoon fijner vinden is ook gewoon normaal
[..]
waarvoor?
achneeee kop opquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, sommige van die meiden hebben het echt als eis. Vind ik altijd beetje raar, als je iemand mega leuk vindt en dan omdat je zelfde lengte hebt niet doenquote:
Oh, even samenvatting. Leuk kassameisje, steeds meer contact, afgelopen week de hele tijd geappt, leek supergoed te gaan, ze wilde best mee wat drinken. Vandaag zag ik haar weer op werk en ging voorstellen wanneer we dat zouden doen. Toen begon ze beetje te ontwijken (Ja geen idee, druk leven en zo) en ik voelde de bui al hangen. Dus ik kwam met de geweldige opmerking "Als je niet wil mag je ook gewoon nee zeggen" Anyway, ze wil graag wat drinken, maar wil het niet als afspraakje zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
ja, dat snap ik wel. Maar gewoon fijner vinden is ook gewoon normaal
[..]
waarvoor?
Als iemand echt leuk is laat je je eisen vallen tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, sommige van die meiden hebben het echt als eis. Vind ik altijd beetje raar, als je iemand mega leuk vindt en dan omdat je zelfde lengte hebt niet doen.
Nou nou, on to the next. Same shit, different day. Hoezo, je hebt nog nooit een vriendin gehad?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, even samenvatting. Leuk kassameisje, steeds meer contact, afgelopen week de hele tijd geappt, leek supergoed te gaan, ze wilde best mee wat drinken. Vandaag zag ik haar weer op werk en ging voorstellen wanneer we dat zouden doen. Toen begon ze beetje te ontwijken (Ja geen idee, druk leven en zo) en ik voelde de bui al hangen. Dus ik kwam met de geweldige opmerking "Als je niet wil mag je ook gewoon nee zeggen" Anyway, ze wil graag wat drinken, maar wil het niet als afspraakje zien.
En nu voel ik me kut omdat ik het idee had dat ik nog kans maakte ook. Same Shit, Different Day.
Een van mijn eisen is dat ze slimmer dan ik moet zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand echt leuk is laat je je eisen vallen toch
hehehehehquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn eisen is dat ze slimmer dan ik moet zijn.
Oh ja, ik merk wel dat ik nu meer naar langere mannen kijk eigenlijk. Gewoon omdat ik nu weet dat ik even lang niet echt geweldig vindquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, sommige van die meiden hebben het echt als eis. Vind ik altijd beetje raar, als je iemand mega leuk vindt en dan omdat je zelfde lengte hebt niet doen.
Makkelijker gezegd dan gedaan hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nou, on to the next. Same shit, different day. Hoezo, je hebt nog nooit een vriendin gehad?
Nee, duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssss. Ja is wel kut natuurlijk dus nu even dronken en morgen nieuwe dag jatog
Nou niet allemaal hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand echt leuk is laat je je eisen vallen toch
Hm hier moet ik even over nadenkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn eisen is dat ze slimmer dan ik moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |