omg jaaaquote:
Dat vond ik altijd zo vies bij 't zwemmenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel heel heel soms zat er dan een zakje chips bij, als je zoiets bij iets anders rkeeg ofzodat was epic
Ja, kan me voorstellen dat dat de beste manier is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wat wij nu geleerd hebben op school. Niet belonen als ze wel eten maar eten gewoon weghalen en dan honger en dan zouden kinderen wel vanzelf moeten gaan eten.
Geen idee hoe het werkt, maar dat was de laatste theorie. Dat is vast zoiets was over paar jaar weer anders is
Gatsiequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Divje het volgende:
Wie kent die ene dingetjes nog, van die rondjes van eetbaar papier met poeder erin?
Jij hebt het maar over poederquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Divje het volgende:
Wie kent die ene dingetjes nog, van die rondjes van eetbaar papier met poeder erin?
die lolly's zijn zoooooo lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Divje het volgende:
of die roze/gele lollies? datzelfde spul had je ook van die ijsjes van, zat er ook poeder in dat cone-geval
Was echt verslaafd aan die poedertjes als kindquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt het maar over poeder
Ik ken nog wel die piramidevormige plastic dingen waar dan zo`n lolly achtig snoep in zat en daar onder poeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:05 schreef Divje het volgende:
Die middelste bedoel ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed snoep had je vroeger“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nu hebben ze op die leeftijd al snoepstrings ipv snoepkettingenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:07 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan je hele arm vol hangen
Ja, dat was wel leuk maar dat kon ik alleen omdat ik het niet lekker vondquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:07 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan je hele arm vol hangen
Die zijn helaas niet zo lekker als de originele snoepjesquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hebben ze op die leeftijd al snoepstrings ipv snoepkettingen
Zo'n gek bijsmaakjequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Die zijn helaas niet zo lekker als de originele snoepjes
lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hebben ze op die leeftijd al snoepstrings ipv snoepkettingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |