Geen omstanders die gewond zijn geraakt bedoelen ze neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:12 schreef Silven het volgende:
[..]
Haha ja maar zelfs na het vallen/springen bleef AT5 zeggen dat er geen gewonden waren.
Vind dat we wel minstens 3 uur spanning hadden mogen krijgen voor de fatale val. Mensen zijn tegenwoordig veel te gehaast. Dat komt door de smartphones denk ik.quote:
Dat ging om de brand volgens mij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:12 schreef Silven het volgende:
[..]
Haha ja maar zelfs na het vallen/springen bleef AT5 zeggen dat er geen gewonden waren.
Met een beetje mazzel vanavond al.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Binnenkort LiveLeak maar weer eens bezoeken dan
Dansend op een hoge steiger en voorover hangend?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Laat maar liggen hij is dood
Waarom is het eigenlijk een verwarde man?
Wat moet je nog zeggen dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef MrSalazar het volgende:
stormlooptopic omdat niemand een fuck om die teringlijer geeft.
Nou, interesse in het waarom en de achtergrond van die loser. Maar het boeit terecht niemand.quote:
Misschien was hij wel psychotisch, weet jij veel. Dat maakt hem geen teringlijer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef MrSalazar het volgende:
stormlooptopic omdat niemand een fuck om die teringlijer geeft.
Nou als jij het verhaal weet, dan zal ik het lezen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:27 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nou, interesse in het waarom en de achtergrond van die loser. Maar het boeit terecht niemand.
Boeit me geen ene reet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien was hij wel psychotisch, weet jij veel. Dat maakt hem geen teringlijer.
Weer iemand die nooit paddo's heeft genomenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Gevalletjes van teveel paddo's denk ik.. Heb nooit zoveel medelijden met dat soort vage types
Wat voor reactie is dan wel goed?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Weer iemand die nooit paddo's heeft genomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |