Die man praat nog meer poep dan Herbert en Maarten bij elkaar. Het is alsof je naar Theo Koomen luistert terwijl hij niet doorheeft dat wij ook gewoon mee kunnen kijken.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Kirby schreeuwt echt als een mongool. Nog grotere fan van Voeckler dan wimderon.
3 weken te vroeg dan?quote:
Roche reageerde ook pas 10 seconden na de aanzet van Voeckler, dat sloeg nergens op.. Al had Voeckler sowieso wel gewonnen.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze vergelijken dit met de Uran vs Vino sprint
Voeckler was echt wel sterker. Geloof niet dat er over pegels is gebabbeld.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Roche reageerde ook pas 10 seconden na de aanzet van Voeckler, dat sloeg nergens op.. Al had Voeckler sowieso wel gewonnen.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Nairo gaat Zwitserland rijden als voorbereiding op de Tour. Dat is al heel wat anders dan Route du Sud of helemaal niets. Are you watching rondewim?
Dat is nog niet zeker dusquote:“Now I'm heading home to stay with my family for some weeks and train in Colombia before the Tour and later on, we will decide which race suits me best for the month of June,” Quintans said.
“Why not ride the Tour de Suisse? I like this country, they've always treated me well here. I've still not decided what to do, though. What is clear is we've got a goal, we know how to work for it and we don't have to worry about what the others do. We'll do our thing as best we can so we can reach the start of the Tour in the best possible condition.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler openen op eigen risico.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik had een gewonde Jody Bernal verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler openen op eigen risico.
Een speciale tweet voor Rellende_Rotscholier. Wat een eer.twitter:chrisfroome twitterde op maandag 02-05-2016 om 11:40:07I dedicate this combativity award to the people who call my riding style predictable & mundane ✌😄 #TDR2016 https://t.co/dwGX3jIz87 reageer retweet
Familie van René?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Sergio Higuita werd vandaag 17e in Asturias, ook van '97. Hij deed ook nog mee voor het bergklassement en kwam vandaag als eerste boven op de eerste beklimming van de dag, maar een eindklassement ben ik wat dat betreft nog niet tegengekomen.
Als je het toch over de generatie 1997 hebt dan mag je de winnaar van de eerste rit in die Carpathian race ook niet vergeten, Alan Banaszek.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:24 schreef Columbiafan het volgende:
Overigens zeer sterke generatie 1997 lijkt het, pak jongens die in hun eerste beloftejaar al hoge ogen gooien. Uiteraard zijn er de wonderkinderen Adrien Costa (absurd sterk voor een 18-jarige, won zeer indrukwekkend de Ronde van Bretagne afgelopen week en was ook al in de Ronde van Vlaanderen voor beloften de sterkste man in koers) en Egan Bernal. Daarnaast heb je Bram Welten en Pavel Sivakov (2de in LBL U23) die al indruk maakten voor BMC devo. Momenteel is de Carpathian race bezig en daar is het Max Kanter die opnieuw zijn klasse toont. Hij werd gisteren nog derde in een massasprint nadat hij in de eerste rit op weg naar een heel waarschijnlijke eerste seizoenszege nog van de baan werd gekegeld door voormalig wereld juniorenkampioen Jonas Bokeloh en wordt vandaag weer tweede op een hellende aankomst.
Crash Bokeloh en Kanter.
In de PL stond afgelopen weekend een speler uit 1999 in de basisquote:Op maandag 2 mei 2016 19:21 schreef DeeBee het volgende:
Stel kinderlokkers zijn jullie toch ook, generatie 1997, waar hebben we het over.
WK's rond 1997 waren de eerste die ik bewust meemaakte en mij herinner, dat er nu alweer profs uit dat jaar zijn is echt bizar.
Haha Johan denkt dat José teringdom isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vuelta Wildcards
Bora Argon
Caja Rural
Cofidis
Direct Energie
[ afbeelding ]
Laat Columbiafan dit maar niet horen, want Bora heeft vast een of andere vage Duitser die HET TALENT is voor de komende jaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Slobeend het volgende:
Bora weer. Hebben veel krediet voor een matig team.
Voor alleen Buchmann en Konrad koop je geen seizoenskaart bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laat Columbiafan dit maar niet horen, want Bora heeft vast een of andere vage Duitser die HET TALENT is voor de komende jaren.
En tsja, CCC is ook wel grappig om erbij te hebben of Wanty, maar al die ploegjes zijn een beetje lood om oud ijzer.
Ook mijn eerste gedachte. Die hebben nog nooit iets toegevoegd aan een koers.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Slobeend het volgende:
Bora weer. Hebben veel krediet voor een matig team.
Dat zal Djumbo een #droomplan vinden, zijn ze niet langer de slechtste ploeg in de WT.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte. Die hebben nog nooit iets toegevoegd aan een koers.
En dan willen ze nog WT worden ook.
Met Mühlberger, Buchmann, Konrad, Bauhaus en ooit, lang, heel lang geleden Herklotz kun je nog wel enigszins vooruit. Dat valt van Djumbo zonder Sterke Sep niet te zeggen, als we heel eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat zal Djumbo een #droomplan vinden, zijn ze niet langer de slechtste ploeg in de WT.
Als we talenten gaan noemen die het al jaren niet meer laten zien kunnen we ook de halve ploeg van Lotto Djumbo noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met Mühlberger, Buchmann, Konrad, Bauhaus en ooit, lang, heel lang geleden Herklotz kun je nog wel enigszins vooruit. Dat valt van Djumbo zonder Sterke Sep niet te zeggen, als we heel eerlijk zijn.
Herklotz kan inmiddels wel afgeschreven worden ja, maar Bauhaus haalt nog wel een resultaatje hier en daar. Niet dat het een of andere topsprinter wordt, maar een overwinninkje per jaar zal er op termijn toch wel inzitten? Bij Jumbo stopt de teller wat dat betreft wel bij twee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we talenten gaan noemen die het al jaren niet meer laten zien kunnen we ook de halve ploeg van Lotto Djumbo noemen.
Bauhaus valt toch wel heel erg tegen. Had ik veel meer van verwacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Herklotz kan inmiddels wel afgeschreven worden ja, maar Bauhaus haalt nog wel een resultaatje hier en daar. Niet dat het een of andere sprinter wordt, maar een overwinninkje per jaar zal er toch wel inzitten? Bij Jumbo stopt de teller wat dat betreft wel bij twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |