Dan heeft Movistar prima gefaald daar. Dubbel genot.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Caja Rural geeft ook al topshowtjes weg in Asturias. Carthy wint de eerste etappe.
Heiner Parra is ook weer in leven en zat mee in de achtervolgende groep.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heeft Movistar prima gefaald daar. Dubbel genot.
Is López al gefinished?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heiner Parra is ook weer in leven en zat mee in de achtervolgende groep.
En Carlos?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heiner Parra is ook weer in leven en zat mee in de achtervolgende groep.
Nog niet te zien, ik heb alleen nog een top 5 voor je: Carthy, Pardilla, Gari Bravo, Bizkarra, Heiner Parraquote:
Garikoitzquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog niet te zien, ik heb alleen nog een top 5 voor je: Carthy, Pardilla, Gari Bravo, Bizkarra, Heiner Parra
http://cyclinghub.tv/livestreamquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar nog steeds problemen met verbinding, want ze zenden de wedstrijd van gisteren uit.
Die waren ook lekker wakkertwitter:ORICA_GreenEDGE twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 17:39:32#TDY @CalebEwan is second again in the sprint on stage 2. Report to follow. #OGErocks reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef Marcoss het volgende:
Die waren ook lekker wakkertwitter:ORICA_GreenEDGE twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 17:39:32#TDY @CalebEwan is second again in the sprint on stage 2. Report to follow. #OGErocks reageer retweet
twitter:ReinTaarame twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 17:37:14@katushacycling @TourDeRomandie @IlnurZakarin Zakarin and Spilak have bigger engine than me but at least i had something bigger...😂 reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:53 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ReinTaarame twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 17:37:14@katushacycling @TourDeRomandie @IlnurZakarin Zakarin and Spilak have bigger engine than me but at least i had something bigger...😂 reageer retweet
Zit gewoon een tennisbal in.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:53 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ReinTaarame twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 17:37:14@katushacycling @TourDeRomandie @IlnurZakarin Zakarin and Spilak have bigger engine than me but at least i had something bigger...😂 reageer retweet
Toppie!quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:14 schreef Marcoss het volgende:
Hier toch beeld van Yorkshire
http://www.cyclinghub.tv/livestream
(Benieuwd of Eurosport nog overschakelt straks)
Dank voor de linkquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:14 schreef Marcoss het volgende:
Hapert ie bij jullie ook zo? (Kan ook aan mijn verbinding liggen)quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:14 schreef Marcoss het volgende:
Hij hapert hier ook, maar beter iets dan niets.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:22 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Hapert ie bij jullie ook zo? (Kan ook aan mijn verbinding liggen)
Geen last van.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:22 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Hapert ie bij jullie ook zo? (Kan ook aan mijn verbinding liggen)
Dit was toch vooral Groenewegen zelf, die had voorsprong op van Poppel toen ze beiden aanzetten..quote:
"My father is 25"quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij wel moet in zo'n ploeg, anders wordt hij enkel uitgelachen de hele dag
Alleen Kiryienka kan zich het veroorloven geen Engels te spreken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij wel moet in zo'n ploeg, anders wordt hij enkel uitgelachen de hele dag
Komt wel goed met Hernan, die heeft nog vrij weinig koersdagen in vergelijking met de rest en kwam ook pas donderdagavond aan. Wat dat betreft is het teleurstellender hoe Reyes en consorten hier rondrijden, die zijn namelijk al geruim een maand in Europa en hebben ook al wat kilometers te pakken. Als zelfs Heiner hier mee kan doen moet je je toch echt achter de oren krabben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
84 AGUIRRE Hernan Team Manzana Postobon 16:45
Waardeloos, waardeloos, waardeloos.
Gallopin is ook van het paadje.quote:"Bauke did the maximum he could do with the level he has at this moment. He was sick between Tirreno (Adriatico) and Pays Basque and now we see Bauke at a level he never had before. He is a fighter - always fighting, fighting, fighting - and at the end we have 9th, not really what we wanted, but I am so happy to see this guy so motivated to fight like he did. It's good, it's good.
Misschien iets teveel gehyped?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Komt wel goed met Hernan, die heeft nog vrij weinig koersdagen in vergelijking met de rest en kwam ook pas donderdagavond aan. Wat dat betreft is het teleurstellender hoe Reyes en consorten hier rondrijden, die zijn namelijk al geruim een maand in Europa en hebben ook al wat kilometers te pakken. Als zelfs Heiner hier mee kan doen moet je je toch echt achter de oren krabben.
Dat mocht ook wel. Zelfs na de overwinning van Poels vorige week stond Nederland slechts 9e.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:20 schreef Blik het volgende:
Dat zijn toch aardig wat wt-punten voor Nederland in 1 week...
Niet dat het boeit dit jaar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat mocht ook wel. Zelfs na de overwinning van Poels vorige week stond Nederland slechts 9e.
Steven de Jongh 1e reservequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Wat is jullie ideale ploeg voor Kwataar?
Ik neem aan dat we gewoon met 9 gaan.
- Dylan Groenewegen
- Moreno Hofland
- Danny van Poppel
- Ramon Sinkeldam
- Kenny van Hummel
- Hans Dekkers
- Stefan van Dijk
- Jans Koerts
- Max van Heeswijk
En dan gewoon allemaal voor eigen kans laten gaan en zien waar het schip strandt.
Maxgod van Heeswijk legt ze er allemaal opquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
- Dylan Groenewegen
- Moreno Hofland
- Danny van Poppel
- Ramon Sinkeldam
- Kenny van Hummel
- Hans Dekkers
- Stefan van Dijk
- Jans Koerts
- Max van Heeswijk
En dan gewoon allemaal voor eigen kans laten gaan en zien waar het schip strandt.
Jerommeke ontbreekt in deze selectie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
- Dylan Groenewegen
- Moreno Hofland
- Danny van Poppel
- Ramon Sinkeldam
- Kenny van Hummel
- Hans Dekkers
- Stefan van Dijk
- Jans Koerts
- Max van Heeswijk
Hans DekkersGod.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
- Dylan Groenewegen
- Moreno Hofland
- Danny van Poppel
- Ramon Sinkeldam
- Kenny van Hummel
- Hans Dekkers
- Stefan van Dijk
- Jans Koerts
- Max van Heeswijk
Vaitkus is nooit meer dezelfde geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:00 schreef Marcoss het volgende:
Veneberg moet ook meegaan, dat was pas een topsprinter!
De ScheldeprijsGodquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:00 schreef Marcoss het volgende:
Veneberg moet ook meegaan, dat was pas een topsprinter!
Is Willy Voet net als in '98 weer met een afgeladen kofferbak naar Zwitserland afgereisd ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ion was wel weer fantastisch sterk. Zo goed was bij bergop nog nooit.
Professor Roy Curvers voor de wetenschappelijke trein.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
- Dylan Groenewegen
- Moreno Hofland
- Danny van Poppel
- Ramon Sinkeldam
- Kenny van Hummel
- Hans Dekkers
- Stefan van Dijk
- Jans Koerts
- Max van Heeswijk
Wel echt een uitstekend filmpje.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is Willy Voet net als in '98 weer met een afgeladen kofferbak naar Zwitserland afgereisd ofzo?
We gaan het zien!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Nairo gaat Zwitserland rijden als voorbereiding op de Tour. Dat is al heel wat anders dan Route du Sud of helemaal niets. Are you watching rondewim?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Carapaz wint in Lazkao, solo van 25 kilometer.
Eigen domme schuld? Opdraaien op een voorrangsweg zonder te kijken en te remmen?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:39 schreef Pino112 het volgende:
Jonge Vlaamse renner overlijdt na aanrijding
Opnieuw een schokgolf door de Belgische wielersport, want nieuweling Matiz Vander Poorten is overleden bij het opwarmen voor een nieuwelingenwedstrijd in het Oost-Vlaamse Vinkt. De jonge renner van de Tieltse Renners kwam op fatale wijze in botsing met een bus.
Het noodlottige incident gebeurde bij het indraaien van een voorrangsweg. De bus kwam van links waardoor de renner frontaal op de bus klapte. De renner werd afgevoerd naar Maria Middelaresziekenhuis in Gent. Op de Facebookpagina van zijn team kwam later erg slecht nieuws: 'Met diepe droefheid melden wij u het overlijden van een van onze talentvolle renners (nieuweling) tijdens de opwarming van een wedstrijd vandaag. Onze gedachten zijn in de eerste plaats bij zijn ouders, familie en vrienden. Matiz Vander Poorten het ga je goed hierboven jongen. We zullen u nooit vergeten, je zal aan de hemel schitteren samen met onze andere ster #RIP."
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-na-aanrijding.dhtml
Is dit een poging om grappig te zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
- Dylan Groenewegen
- Moreno Hofland
- Danny van Poppel
- Ramon Sinkeldam
- Kenny van Hummel
- Hans Dekkers
- Stefan van Dijk
- Jans Koerts
- Max van Heeswijk
Normaal geeft de jury opdracht aan de voorrijwagen/-motor om weg te rijden, en wordt daarna de start gegeven. Dus ofwel de jury maakt een fout, ofwel een van de renners start te vroeg en de rest gaat er achteraan. Aangezien eentje al een voorsprong heeft van een paar lengten bij de start, vermoed ik het laatste.quote:Op zondag 1 mei 2016 08:26 schreef MCH het volgende:
Zieke crash weer met een motor:
https://www.instagram.com/p/BE2Qy4Cs9QF/
Ik weiger ook om hierom te lachen. Het WK in Qatar niet serieus nemen.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 10:54 schreef TheArt het volgende:
Apart, maar Kittel is niet meer gestart vandaag. Was toch een perfecte kans geweest om zijn tweede ritzege te pakken.
twitter:Etixx_QuickStep twitterde op zondag 01-05-2016 om 10:20:32As precaution, @marcelkittel won't start the last stage of #TDR2016, after coming down with a cold following Saturday's tough stage. reageer retweet
Ploegen zijn wel uitgedund en er zijn nog amper sprinters. Ik zie alleen Africa's Team als voornaamste spelbreker met Sbaragli, maar of zij de pk's hebben om zo'n sterke groep helemaal terug te halen?quote:Op zondag 1 mei 2016 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:
De voorsprong bedraagt inmiddels twee en halve minuut. Jammer dat Verona erbij zit. Die staat nog kort in het klassement.
Het is nog veel langer geleden dat er nog eens een klimmers-WK wordt. Dát wordt weer eens tijd.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik weiger ook om hierom te lachen. Het WK in Qatar niet serieus nemen._
Grandioos topshowtje wordt het, zeker gezien hoe slecht de wegen overal zijn. Lekker zandstormpje erbij, wat wegwerkzaamheden op de route naar The Pearl, waaiers door de woestijn, niks meer aan doen. Ik kijk al uit naar een waardige opvolger voor Vainsteins, kijken of er net zo'n lollerpodium als in Plouay komt.En er is wel veel haat, maar het is alweer 5 jaar terug dat er een sprinters WK was, dus het mag wel weer een keertje. Al was dat WK in Denemarken ook echt een ontzettende kutkoers.
wtfquote:Op zondag 1 mei 2016 08:26 schreef MCH het volgende:
Zieke crash weer met een motor:
https://www.instagram.com/p/BE2Qy4Cs9QF/
Herbert is er ook weer bij en Stef Clement ook als vervanger voor Maarten.quote:
wel weer eens verfrissendquote:Op zondag 1 mei 2016 13:57 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Herbert is er ook weer bij en Stef Clement ook als vervanger voor Maarten.
Niks mis met eens in de zoveel jaar een WK voor sprinters. Maar ze laten wel de kans op een waaier-WK liggen hier.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik weiger ook om hierom te lachen. Het WK in Qatar niet serieus nemen._
Grandioos topshowtje wordt het, zeker gezien hoe slecht de wegen overal zijn. Lekker zandstormpje erbij, wat wegwerkzaamheden op de route naar The Pearl, waaiers door de woestijn, niks meer aan doen. Ik kijk al uit naar een waardige opvolger voor Vainsteins, kijken of er net zo'n lollerpodium als in Plouay komt.En er is wel veel haat, maar het is alweer 5 jaar terug dat er een sprinters WK was, dus het mag wel weer een keertje. Al was dat WK in Denemarken ook echt een ontzettende kutkoers.
Ik zit nu niet te kijken maar geeft inderdaad prima commentaar. Beetje afwisseling is wel fijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:33 schreef TheArt het volgende:
Clement als co-commentator is wel heel prettig trouwens.
quote:
Ergens een Live stream voor Yorkshire ?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog 60 km in Rund um den Henninger Turm
Nog 70km in Yorkshire
Rund um ergens te zien?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog 60 km in Rund um den Henninger Turm
Nog 70km in Yorkshire
Eurosport 2 en http://www.stream2watch.co/live-now/streams/36034/1quote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ergens een Live stream voor Yorkshire ?
Thxquote:Op zondag 1 mei 2016 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://hessenschau.de/spo(...)rennen-live-100.html
Dank je !quote:Op zondag 1 mei 2016 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eurosport 2 en http://www.stream2watch.co/live-now/streams/36034/1
Mooie beelden idd!!!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat landschap in Yorkshire lijkt wel een soort toendra
en waaiers![]()
En dat met nog meer dan 40 km te gaanquote:Op zondag 1 mei 2016 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog amper 15 man in het peloton / de kopgroep
Hier zou je een prima WT-koers kunnen organiseren. Aan sponsors en publieke belangstelling ontbreekt het ook niet.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier zou je een prima WT-koers kunnen organiseren. Aan sponsors en publieke belangstelling ontbreekt het ook niet.
dat zal de reden zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit door de ASO georganiseerd.
http://www.letour.fr/us/
Terwijl je dat in de Tour juist ziet verdwijnen en overgeschakeld wordt naar Engels.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie ook steeds termen als tête de la course en arrière de la course in het scherm staan. Zal wel een bedoeling hebben.
Zwitserland, Turkije (das logischquote:Op zondag 1 mei 2016 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Romandie, Turkije, Yorkshire, Frankfurt, Asturië. Ik kan het bijna niet meer uit elkaar houden.
Die liggen er al lang af. Dit is veel te zwaar voor hun.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Groenewegen en Van Poppel al lang gelost of gaan die nog mee?
Krachtwijk moet het doen voor ons vandaag.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Groenewegen en Van Poppel al lang gelost of gaan die nog mee?
Ja, dacht ik wel. Verradelijk zwaar parcours door deze regio, hele dag op en af.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die liggen er al lang af. Dit is veel te zwaar voor hun.
Die is zich ik vorm aan het rijden voor de derde week van de Giro.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Krachtwijk moet het doen voor ons vandaag.
Ik ben erg benieuwd naar Kruijswijk. Hopelijk dezelfde vorm als vorig jaar.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dacht ik wel. Verradelijk zwaar parcours door deze regio, hele dag op en af.
[..]
Die is zich ik vorm aan het rijden voor de derde week van de Giro.#droomplan
Britten doen niet bewust aan doping.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:51 schreef DeeBee het volgende:
Lollercommentaar van de Britten: 'his brother got his name dragged through the mud!'_
Alsof het allemaal maar niks is, lol.
ze moeten nog een rondjequote:Op zondag 1 mei 2016 16:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog een kilometer of 5 in Frankfurt:
http://hessenschau.de/spo(...)rennen-live-100.html
Terwijl je er echt een mooie koers van kan maken. In Frankfurt en omgeving liggen beklimmingen genoeg. Moet je alleen niet 800 rondjes door die stad gaan rijden.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Al met al 10 seconde te lang naar die zaadkoers gekeken.
De Ronde van Boxmeer is nog leuker om te kijken.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Al met al 10 seconde te lang naar die zaadkoers gekeken.
zou het?quote:Op zondag 1 mei 2016 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Prachtveld gaat dit sprintje niet zomaar winnen vrees ik.
Kirby is voor Voeckler?quote:Op zondag 1 mei 2016 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Kirby schreeuwt echt als een mongool. Nog grotere fan van Voeckler dan wimderon.
Die man praat nog meer poep dan Herbert en Maarten bij elkaar. Het is alsof je naar Theo Koomen luistert terwijl hij niet doorheeft dat wij ook gewoon mee kunnen kijken.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Kirby schreeuwt echt als een mongool. Nog grotere fan van Voeckler dan wimderon.
3 weken te vroeg dan?quote:
Roche reageerde ook pas 10 seconden na de aanzet van Voeckler, dat sloeg nergens op.. Al had Voeckler sowieso wel gewonnen.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze vergelijken dit met de Uran vs Vino sprint
Voeckler was echt wel sterker. Geloof niet dat er over pegels is gebabbeld.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Roche reageerde ook pas 10 seconden na de aanzet van Voeckler, dat sloeg nergens op.. Al had Voeckler sowieso wel gewonnen.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Nairo gaat Zwitserland rijden als voorbereiding op de Tour. Dat is al heel wat anders dan Route du Sud of helemaal niets. Are you watching rondewim?
Dat is nog niet zeker dusquote:“Now I'm heading home to stay with my family for some weeks and train in Colombia before the Tour and later on, we will decide which race suits me best for the month of June,” Quintans said.
“Why not ride the Tour de Suisse? I like this country, they've always treated me well here. I've still not decided what to do, though. What is clear is we've got a goal, we know how to work for it and we don't have to worry about what the others do. We'll do our thing as best we can so we can reach the start of the Tour in the best possible condition.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler openen op eigen risico.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik had een gewonde Jody Bernal verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler openen op eigen risico.
Een speciale tweet voor Rellende_Rotscholier. Wat een eer.twitter:chrisfroome twitterde op maandag 02-05-2016 om 11:40:07I dedicate this combativity award to the people who call my riding style predictable & mundane ✌😄 #TDR2016 https://t.co/dwGX3jIz87 reageer retweet
Familie van René?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Sergio Higuita werd vandaag 17e in Asturias, ook van '97. Hij deed ook nog mee voor het bergklassement en kwam vandaag als eerste boven op de eerste beklimming van de dag, maar een eindklassement ben ik wat dat betreft nog niet tegengekomen.
Als je het toch over de generatie 1997 hebt dan mag je de winnaar van de eerste rit in die Carpathian race ook niet vergeten, Alan Banaszek.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:24 schreef Columbiafan het volgende:
Overigens zeer sterke generatie 1997 lijkt het, pak jongens die in hun eerste beloftejaar al hoge ogen gooien. Uiteraard zijn er de wonderkinderen Adrien Costa (absurd sterk voor een 18-jarige, won zeer indrukwekkend de Ronde van Bretagne afgelopen week en was ook al in de Ronde van Vlaanderen voor beloften de sterkste man in koers) en Egan Bernal. Daarnaast heb je Bram Welten en Pavel Sivakov (2de in LBL U23) die al indruk maakten voor BMC devo. Momenteel is de Carpathian race bezig en daar is het Max Kanter die opnieuw zijn klasse toont. Hij werd gisteren nog derde in een massasprint nadat hij in de eerste rit op weg naar een heel waarschijnlijke eerste seizoenszege nog van de baan werd gekegeld door voormalig wereld juniorenkampioen Jonas Bokeloh en wordt vandaag weer tweede op een hellende aankomst.
Crash Bokeloh en Kanter.
In de PL stond afgelopen weekend een speler uit 1999 in de basisquote:Op maandag 2 mei 2016 19:21 schreef DeeBee het volgende:
Stel kinderlokkers zijn jullie toch ook, generatie 1997, waar hebben we het over.
WK's rond 1997 waren de eerste die ik bewust meemaakte en mij herinner, dat er nu alweer profs uit dat jaar zijn is echt bizar.
Haha Johan denkt dat José teringdom isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vuelta Wildcards
Bora Argon
Caja Rural
Cofidis
Direct Energie
[ afbeelding ]
Laat Columbiafan dit maar niet horen, want Bora heeft vast een of andere vage Duitser die HET TALENT is voor de komende jaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Slobeend het volgende:
Bora weer. Hebben veel krediet voor een matig team.
Voor alleen Buchmann en Konrad koop je geen seizoenskaart bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laat Columbiafan dit maar niet horen, want Bora heeft vast een of andere vage Duitser die HET TALENT is voor de komende jaren.
En tsja, CCC is ook wel grappig om erbij te hebben of Wanty, maar al die ploegjes zijn een beetje lood om oud ijzer.
Ook mijn eerste gedachte. Die hebben nog nooit iets toegevoegd aan een koers.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Slobeend het volgende:
Bora weer. Hebben veel krediet voor een matig team.
Dat zal Djumbo een #droomplan vinden, zijn ze niet langer de slechtste ploeg in de WT.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte. Die hebben nog nooit iets toegevoegd aan een koers.
En dan willen ze nog WT worden ook.
Met Mühlberger, Buchmann, Konrad, Bauhaus en ooit, lang, heel lang geleden Herklotz kun je nog wel enigszins vooruit. Dat valt van Djumbo zonder Sterke Sep niet te zeggen, als we heel eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat zal Djumbo een #droomplan vinden, zijn ze niet langer de slechtste ploeg in de WT.
Als we talenten gaan noemen die het al jaren niet meer laten zien kunnen we ook de halve ploeg van Lotto Djumbo noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met Mühlberger, Buchmann, Konrad, Bauhaus en ooit, lang, heel lang geleden Herklotz kun je nog wel enigszins vooruit. Dat valt van Djumbo zonder Sterke Sep niet te zeggen, als we heel eerlijk zijn.
Herklotz kan inmiddels wel afgeschreven worden ja, maar Bauhaus haalt nog wel een resultaatje hier en daar. Niet dat het een of andere topsprinter wordt, maar een overwinninkje per jaar zal er op termijn toch wel inzitten? Bij Jumbo stopt de teller wat dat betreft wel bij twee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we talenten gaan noemen die het al jaren niet meer laten zien kunnen we ook de halve ploeg van Lotto Djumbo noemen.
Bauhaus valt toch wel heel erg tegen. Had ik veel meer van verwacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Herklotz kan inmiddels wel afgeschreven worden ja, maar Bauhaus haalt nog wel een resultaatje hier en daar. Niet dat het een of andere sprinter wordt, maar een overwinninkje per jaar zal er toch wel inzitten? Bij Jumbo stopt de teller wat dat betreft wel bij twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |