Ik vond het aanstootgevend en vrouwonvriendelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat was er mis met dat plaatje in Opso topic, alsof jij niet in zulke posities hebt gezeten
Ik noem mijn lul perfect.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
Ik heb Braddie uitgeluld met mijn perfecte tong-imitatie
Aanstootgevend oké, maar wat is er vrouwonvriendelijk aan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vond het aanstootgevend en vrouwonvriendelijk.
Stootgevend is het zeker.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ahaahha ze werd wel goed aangestootquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahaahha ze werd wel goed aangestoot
Zoals het er nu uit ziet gaat het weekje weg wat ik met vrienden gepland had niet door, volgende week nog maar even kortsluiten hoe en wat, maar waarschijnlijk word het weer de hele vakantie in NL zittenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die niet op vakantie gaan deze zomer?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
Ik heb Braddie uitgeluld met mijn perfecte tong-imitatie
er gaat wel vaak iets niet door bij jou zegquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet gaat het weekje weg wat ik met vrienden gepland had niet door, volgende week nog maar even kortsluiten hoe en wat, maar waarschijnlijk word het weer de hele vakantie in NL zitten
Oh dus jij doet daar niet aan? Saai hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoezo hele vakantie? Jij hebt toch altijd vakantie?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet gaat het weekje weg wat ik met vrienden gepland had niet door, volgende week nog maar even kortsluiten hoe en wat, maar waarschijnlijk word het weer de hele vakantie in NL zitten
Verwacht wel een vriendentopic in KLBquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ze begonnen opeens over dat het te ver weg zou zijn voor z`n 5e een midweekje, dat kon ook gewoon in NL (Ardennen zijn niet ver, kom op zegquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er gaat wel vaak iets niet door bij jou zeg
niet gelezen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ze begonnen opeens over dat het te ver weg zou zijn voor z`n 5e (Ardennen, kom op zeg) En een van die gasten wilde niet met een van die andere gasten zijn omdat die alleen maar over games kan praten (Wat ik niet zal ontkennen, maar toch) En dan waren er ook nog onduidelijkheden over wie er gaat autorijden
(Terwijl ik ook hier duidelijk heb aangegeven, dat ik tot aan de belgische grens zal rijden, en een ander maatje daarna, maar dat wil hij liever niet etc Alleen heeft 'ie geen keuze, want wij zijn de enige met rijbewijs)
Open een topic in KLB.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ze begonnen opeens over dat het te ver weg zou zijn voor z`n 5e een midweekje, dat kon ook gewoon in NL (Ardennen zijn niet ver, kom op zeg) En een van die gasten wilde niet met een van die andere gasten zijn omdat die alleen maar over games kan praten (Wat ik niet zal ontkennen, maar toch) En dan waren er ook nog onduidelijkheden over wie er gaat autorijden
(Terwijl ik ook hier duidelijk heb aangegeven, dat ik tot aan de belgische grens zal rijden, en een ander maatje daarna, maar dat wil hij liever niet etc Alleen heeft 'ie geen keuze, want wij zijn de enige met rijbewijs)
Niet waar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat weet je niet want je weet mijn verwachtingen toch helemaal niet
quote:
Grmbl. Wat een vermoeiend stelletje.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoef ik alleen maar je wandelstok omver te schoppen
okequote:Op zaterdag 30 april 2016 17:09 schreef Chai het volgende:
Ben een x met vreemden op roadtrip naar Texel geweest en toen een weekend weg.Misschien een idee voor een KLB meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |